Ik kan niet wachten tot de finale![]()
Ik kan niet wachten tot de finale![]()
Waar was al dat gedoe met dat water nu eigenlijk voor nodig, het had in mijn ogen geen significante betekenis om iemand te manipuleren of wat dan ook...
De scene waarin hij roept tegen Taub was wel subliem: House - Life is Pain - 8º Temporada - YouTube
Amaai die scene tege Taub...
En opt einde wasik echt aant lachen!Weeral House's kuren die hem de das serieus omdoen!
En ik denk ookwel datem zal gaan lopen met Wilson, dazal wa geven volgende week!
beetje lame dat het door die tockets is wel![]()
Ik vraag me af of we een timeskip gaan krijgen in de volgende episode.
Ik veronderstel dat Wilson toch sterft in de serie, en aangezien het pas over 5 maanden is? Hetzelfde geldt voor 13 (dat duurt ook nog even?).
Wilson gaat de schuld op zich nemen gewoon waarschijnlijk.
Kvind het raar dat er na al die jaren House nog niemand erop is gekomen dat house mogelijk expres naar de gevangenis gaat om Wilson uit schuldgevoel met chemo te doen starten.
Dit was toch echt wel niet expres, daarvoor was die scene te emotioneel.
En dat zou ook maar dom zijn. Als je kon kiezen tussen 6 maand met een gezonde Wilson, of een niet te voorspellen periode met een doodzieke Wilson, is de keuze toch snel gemaakt.
Wel vreemd dat er niets meer gezegd is geweest over het verstikken van die patiënt...
Ik blijf het bizar vinden dat House min of meer normaal functioneert terwijl hij wel duidelijk karrenvrachten Vicodin verzet.
Ik hoop op een happy ending met Thirteen en zijn Oekraïense in een magische liefdesverhouding :].
Die scene met al Wilson's patiënten was prachtig... Tot de conclusie![]()
Mja, het is vooral door het afkicken dat hij begint te hallucineren. Misschien dat hij nen soort reset heeft gehad, hij heeft jaren Vicodin kunnen pakken zonder enig neveneffect dus...
Zoals gezegd, dat was onvoorzienbaar en veel te emotioneel. Dan had hij wel een andere manier gevonden om in den bak te geraken, dan een opstopping van het water waardoor er misschien iets onvoorzienbaar kan gebeuren.
Die tickets heeft hij in de wc geduwd om Foreman een loer te draaien, hij zei toch zelf dat als hij Wilson wil vervangen hij die 'pranks' zal moeten aanvaarden. Het feit dat dat plafond naar beneden komt is gewoon onvoorziene escalatie, zou trouwens voor House wel zéér ver gezocht zijn om dat met opzet te doen en zo in de bak te belanden. (Kon ook gewoon vragen aan zijn patient om klacht neer te leggen en het resultaat ging hetzelfde zijn)
Voorspelling;
Ze waren een roadtrip aan het plannen, Wilson kapt met zijn job binnen de 2 dagen en House moet zich maar aanmelden 'maandag aanstaande' ... ze behandelen nog een patient en nemen daarna de benen.
→ Old Guys Gaming | Battlelog | Path of Exile | Diablo 3 ←
Currently playing: Battlefield 3 & Path of Exile & ArmA2 [PC]
[OG] Battlefield 3 Staff Member
Dat kan gerust de eindscene zijn... Wilson en House die met de wagen een grens oversteken. Open einde maw.
En niet eens zo ongeloofwaardig, House is het type dokter dat letterlijk overal meteen aan de slag kan, ook ondergronds. Herrinner je die dokter in Breaking Bad die daar een eigen praktijk in een container had.![]()
Ik ben erg benieuwd naar het einde morgen. Ik ga het toch missen, de cynische House.
Hugh Laurie![]()
Weet iemand wrm er 2 afl. op followmy.tv staan voor morgen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)