Volgende week start reeds seizoen 3, tijd voor een nieuwe thread dus!
Teaser:
Volgende week start reeds seizoen 3, tijd voor een nieuwe thread dus!
Teaser:
True Blood loopt op z'n einde en de andere "vampierenserie" begintDit seizoen wordt Stefan dus de bad guy en Damon de good guy?
ziet er spetterend uit ,kan niet w8ten omdat te zien !!
Zijn toch gewoon beelden van vorig seizoen?
ja inderdaad wel maar sommige beelden niet echt...en je wilt eigenlijk weten op de beelden van vorig seizoen wat er gaat gebeuren gelijk met jeremy wil ik supergraag weten wat de neveneffecten zijn....
Dus Spanning gewoon door beelden van vorig seizoen
Denk er net aan ,hoe kan ik de vampire diaries volgen online ? zullen er direct torrents beschikbaar zijn voor download...want kdacht et niet...
Super. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Ze is er éh!
@poppeke, 3uur geleden opt net gekomen..
De aflevering was niet slecht, maar ik heb een slecht gevoel bij dit seizoen. Als het hele seizoen rond het terugkrijgen van Stefan gaat draaien, gaat 't niet meer worden zoals vorig seizoen.
Ik ook, ik vond het een heel goeie aflevering.
@metal G , kzat al klaar maar mijn download is mislukt ie wou niet openen nog eens proberen als ik meer tijd heb é
weet iemand of de 2de aflevering al online te vinden is want ik vind niks
Overmorgen pas (enfin, donderdagnacht maar ik denk niet dat ge daarop gaat wachten).
wie weetstaat da direct on?
welke site als ik vragen mag ? mja kzal zien of dak zin eb om wakker te worden![]()
Nope, mag je hier nietals ik vragen mag ?![]()
Heel goede episode. Kan niet wachten tot de volgende. Zeker wat er op het laatste gebeurd !
Goeie episode.
Het Jeremy verhaal begint interessanter te worden, Caroline-Vader is iets dat we nog niet kennen & Klaus verhaal ziet er ook goed uit. Lijkt mij weer een geweldig seizoen dat we gaan zien!
Idd, de tweede aflevering was zéér goed
Weet iemand hoe het vorig seizoen met Katherine is afgelopen? Want dat herinner ik me niet meer.
Hopelijk zien we ook Elijah nog terug.
Brr zoveel gebeurd, het spannends vond ik tyler mom story ^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)