Tijd voor een eigen topic?
Suits (TV Series 2011) - IMDb
Vind dat ze het niveau goed aanhouden en krijgt sowieso al een 2de seizoen met 16 afleveringen!
Tijd voor een eigen topic?
Suits (TV Series 2011) - IMDb
Vind dat ze het niveau goed aanhouden en krijgt sowieso al een 2de seizoen met 16 afleveringen!
Lig toch elke aflevering plat met Louis zijn apenkop![]()
Net aflevering 9 gezien, moet zeggen dat het wel beter en beter wordt![]()
imo echt een goeie serie; humor, wat spanning, meestal zo een feel good/kickass moment ergens in de ep.
Enkel de ep met de vrouwelijke hacker vond ik minder... Had liever gezien dat hij zelf zn harvard probleem had opgelost.
Ben op deze serie gesprongen vanaf dat de pilot uitgezonden was in Amerika, en heb het me in ieder geval niet beklaagd. Sterke serie, terecht dat dit renewed is voor een tweede seizoen van 16 afleveringen.
Ik vind wel dat de uiteindelijke afloop van elke episode redelijk voorspelbaar is. De manier waarop men daartoe komt vind ik daarentegen altijd wel erg origineel, met veel onverwachte wendingen.
Ivm dat Harvard gedoe: Zoals hierboven gezegd hebben we daar waarschijnlijk het laatste nog niet van gehoord. Ik verwacht zelfs dat ooit Luis/Jessica/Rachel Mike's geheim nog te weten zullen komen.
hopelijk komt er in season 2 een case die heel het seizoen blijft.. en dat ze niet alles a la csi afhandelen op 1 aflevering.
Maar ik kijk het wel graag.
gisteren de pilot gezien
was niet slecht maar was er ook niet dadelijk wild van...
ik geef het nog enkele eps om mij te overtuigen...
Eindelijk! Twerd tijd dat ze hem eindelijk is kuste...
Inderdaad!Geef mij toch maar Rachel ipv Jenny!!
Ik ben het ook aan volgen, vind het echt wel goe.
Mar toch wel niet realistisch dat ge met een fake diploma zo ver kunt geraken...(incl pleiten enzo)
Leuke feelgood serie, blijf k volgen.![]()
In zéér snel tempo de eerste tien afleveringen al gezien. Sterke serie..
ben ook door de eerste tien....leuke serie...ga het blijven volgen
Ben momenteel de eerste aflevering aan het bekijken (pilot). Bevalt me echt goed!
Hopelijk bevalt de rest me ook zo goed en dan weet ik weer wat ik allemaal moet bekijken haha :-).
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)