Oorspronkelijk geplaatst door
glashelder
Ik heb mij niet echt geërgerd aan specifieke personen of relaties (buiten dan de aanhoudende domheid van Johnny, maar dat vond ik eerder grappig en facepalmerig - ja dat is een woord

), maar bepaalde uitspraken vond ik er toch vér over. De meeste (niet allemaal dus) van de mannen die we gezien hebben waren echt zo vrouwonvriendelijk, het was soms niet eens meer grappig

Ik denk dan aan de ganse Belgische vrouwelijke bevolking over één kam scheren (omdat hij eens een slechte relatie had of zo?

), en dan maar eentje uit het buitenland halen want daar zijn ze zo gedienstig meneer, en ze klagen nooit, zelfs niet als ze hoofdpijn hebben tijdens de seks! Daar zouden de vrouwen hier nog iets van kunnen leren hoor, met al hun streken!
Of die ene man die een vrouw uit Tsjechië (of zo?) zocht en echt gewoon puur op het uiterlijk aan het uitzoeken was. Hij vond dat superbelangrijk en dat land had ook de mooiste vrouwen en ik denk eigenlijk niet dat hij verder iets over die vrouwen wist buiten hun foto. Zelf was hij ook geen Mister Belgium maar het werkte natuurlijk maar in één richting
Dus ja, geen ergernissen over specifieke personen of relaties, maar gewoon de algemene houding van sommige mannen. (Ik wil steeds zeggen deelnemers of kandidaten, maar het is niet echt een spel hé

)