Pagina 75 van 76 EersteEerste ... 2565717273747576 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.481 t/m 1.500 van 1518
    Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Ik denk dat ze bij een onderzoek naar schijnhuwelijk voor een groot deel kijken naar de belg zelf. M.a.w. hoe groot is de kans dat een bepaald persoon iemand naar dit land haalt uit winstbejag. Als je dan Luc vergelijkt met Danny: Luc constant in kostuum, heeft wss werk of reeds gepensioneerd na gewerkt te hebben, heeft wss geen schulden. Danny: kleding = lol met z'n tshirtje van Joanna (), werkloos, waarschijnlijk schulden met z'n vele reizen en het moeten gaan bellen bij anderen. Voor een buitenstaander is het snel opgemaakt wie wel te vertrouwen is in zo'n geval.

exo
    exo is offline
    Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Way the go with your judgement!

Btw Luc zou in principe nog moeten werken want die is nog 'maar' 50 jaar. Al denk ik wel dat die niet 100% is in volle gezondheid.

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Way the go with your judgement!
    thx

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb mij niet echt geërgerd aan specifieke personen of relaties (buiten dan de aanhoudende domheid van Johnny, maar dat vond ik eerder grappig en facepalmerig - ja dat is een woord ), maar bepaalde uitspraken vond ik er toch vér over. De meeste (niet allemaal dus) van de mannen die we gezien hebben waren echt zo vrouwonvriendelijk, het was soms niet eens meer grappig Ik denk dan aan de ganse Belgische vrouwelijke bevolking over één kam scheren (omdat hij eens een slechte relatie had of zo? ), en dan maar eentje uit het buitenland halen want daar zijn ze zo gedienstig meneer, en ze klagen nooit, zelfs niet als ze hoofdpijn hebben tijdens de seks! Daar zouden de vrouwen hier nog iets van kunnen leren hoor, met al hun streken!

Of die ene man die een vrouw uit Tsjechië (of zo?) zocht en echt gewoon puur op het uiterlijk aan het uitzoeken was. Hij vond dat superbelangrijk en dat land had ook de mooiste vrouwen en ik denk eigenlijk niet dat hij verder iets over die vrouwen wist buiten hun foto. Zelf was hij ook geen Mister Belgium maar het werkte natuurlijk maar in één richting

Dus ja, geen ergernissen over specifieke personen of relaties, maar gewoon de algemene houding van sommige mannen. (Ik wil steeds zeggen deelnemers of kandidaten, maar het is niet echt een spel hé )
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member Böhse Onkel's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vraag mij af, heeft den Danny nu zijne Mustang verkocht voor Joanna?
    In elk geval is'm zwaar afgeript.
    Hij zal zich nog een jobke mogen gaan zoeken om al die schulden af te betalen.

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ik heb mij niet echt geërgerd aan specifieke personen of relaties (buiten dan de aanhoudende domheid van Johnny, maar dat vond ik eerder grappig en facepalmerig - ja dat is een woord ), maar bepaalde uitspraken vond ik er toch vér over. De meeste (niet allemaal dus) van de mannen die we gezien hebben waren echt zo vrouwonvriendelijk, het was soms niet eens meer grappig Ik denk dan aan de ganse Belgische vrouwelijke bevolking over één kam scheren (omdat hij eens een slechte relatie had of zo? ), en dan maar eentje uit het buitenland halen want daar zijn ze zo gedienstig meneer, en ze klagen nooit, zelfs niet als ze hoofdpijn hebben tijdens de seks! Daar zouden de vrouwen hier nog iets van kunnen leren hoor, met al hun streken!

Of die ene man die een vrouw uit Tsjechië (of zo?) zocht en echt gewoon puur op het uiterlijk aan het uitzoeken was. Hij vond dat superbelangrijk en dat land had ook de mooiste vrouwen en ik denk eigenlijk niet dat hij verder iets over die vrouwen wist buiten hun foto. Zelf was hij ook geen Mister Belgium maar het werkte natuurlijk maar in één richting

Dus ja, geen ergernissen over specifieke personen of relaties, maar gewoon de algemene houding van sommige mannen. (Ik wil steeds zeggen deelnemers of kandidaten, maar het is niet echt een spel hé )
    "Will you marry me?"
    "-Yes yess"
    "Come let's celebrate, come, come let's celebrate"
    :'))))

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    "Will you marry me?"
    "-Yes yess"
    "Come let's celebrate, come, come let's celebrate"
    :'))))
    Je zag toch wel van 1000 km ver dat dat in scène gezet was door VT4? Die vent stond er zelf bij te lachen. Ze vonden dat wrslk een leuke manier om hun programma af te sluiten.

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik heb mij toch in één personage zwaar geïrriteerd en dat was diene Mark. Ik vond dat absoluut niet kunnen en als overheid zou ik die man zelfs arresteren. Het leeftijdsverschil tussen Mark en zijn puber zullen we nooit exact weten maar dat het meer dan 30 jaar was stond op hun beide gezichten af te lezen. Of die jongen effectief al 18 jaar was weet ik niet maar ik vond dat er echt over. Hier kunnen we vloeken en doen over meneer Pastoor die destijds zijn handen niet kon thuishouden maar de lijn tussen Mark en de vieze Pastoor lijkt mij toch heel dun te zijn hoor. Het enige verschil is dat hij iemand zoekt in de Filipijnen die daar sowieso toch geen toekomst heeft en maar al te graag een paar blowjobs voor over heeft om naar Europa te komen. En al wie denkt dat die jongen zijn Mark graag gezien heeft, heeft volgens mij toch niet goed opgelet. Je zag gewoon aan die jongen dat hij het deed voor bepaalde redenen maar liefde was daar niet één van.

Glashelder, ik ben hier niet over uw Mark bezig he

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    Haha, echt strijkgaan

iTrader
    2 (100%)
    Nee, want die Marc heet dus Marc en niet Mark

Ik vond die jongen er wel verliefd uit zien.

En natuurlijk ziet hij er geen 18 uit. Fillipino's (de jongens toch) zien er altijd superjong uit. Of heb je al een brede stoere Fillipino gezien met baardgroei of zo? Je kan niet zomaar het westerse beeld van een 18-jarige man op een Fillipijnse man van 18 plakken. Vergeet ook niet dat de jongen in kwestie homoseksueel is. Let eens op de manier hoe hij zich kleedt, gedraagt, loopt, met zijn uiterlijk bezig is,... Dat is sowieso vrij vrouwelijk, dan zie je er ook een stuk jonger uit dan iemand die totaal niet bezig is met z'n uiterlijk.

Hoe oud denk je dan dat hij is? 15 of zo? En denk je dan dat hij er over 3 jaar (als hij wel 18 zou zijn) er plots wél als een man zal uit zien? Plots superbrede schouders, baardgroei, dikke wenkbrauwen, vierkante kop? Vergeet de etniciteit niet hé...

Member bon_jovi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    ik rij rond en ik kom tegen.... http://www.vt4.be/videos/volgende-ke...ische-liefde-0

Daarstraks in aalst; kmoest nonkel luc voorrang van rechts geven met zn groene prelude lol
    Laatst gewijzigd door bon_jovi; 12 november 2011 om 16:13

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bon_jovi Bekijk bericht
    ik rij rond en ik kom tegen.... http://www.sbsbelgium.be/persdienst/...JPG.medium.jpg

Daarstraks in aalst; kmoest nonkel luc voorrang van rechts geven met zn groene prelude lol
    Kent ge toevallig zijn nummerplak? Kan altijd handig zijn.

Member bon_jovi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Kent ge toevallig zijn nummerplak? Kan altijd handig zijn.
    nee niet op gelet. Maar zo'n auto's zie je niet veel hoor. (zeker niet in dat kleur) Ik denk zelfs dat in 1 van de afl. zijn wagen voorkomt. Er zat wel voor de rest niemand in de wagen. (twas vlakbij het VTI)

Member Nirron's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bon_jovi Bekijk bericht
    nee niet op gelet. Maar zo'n auto's zie je niet veel hoor. (zeker niet in dat kleur) Ik denk zelfs dat in 1 van de afl. zijn wagen voorkomt. Er zat wel voor de rest niemand in de wagen. (twas vlakbij het VTI)
    Hij woont op de Boudewijnlaan dusja

Member Teriyaki's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht

En natuurlijk ziet hij er geen 18 uit. Fillipino's (de jongens toch) zien er altijd superjong uit. Of heb je al een brede stoere Fillipino gezien met baardgroei of zo? Je kan niet zomaar het westerse beeld van een 18-jarige man op een Fillipijnse man van 18 plakken. Vergeet ook niet dat de jongen in kwestie homoseksueel is. Let eens op de manier hoe hij zich kleedt, gedraagt, loopt, met zijn uiterlijk bezig is,... Dat is sowieso vrij vrouwelijk, dan zie je er ook een stuk jonger uit dan iemand die totaal niet bezig is met z'n uiterlijk.

Hoe oud denk je dan dat hij is? 15 of zo? En denk je dan dat hij er over 3 jaar (als hij wel 18 zou zijn) er plots wél als een man zal uit zien? Plots superbrede schouders, baardgroei, dikke wenkbrauwen, vierkante kop? Vergeet de etniciteit niet hé...
    Ja... IK!

Al zien de meeste Filipino's er idd wel redelijk jong uit...

Member Oxii's schermafbeelding
    iTrader
    6 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Böhse Onkel Bekijk bericht
    Ik vraag mij af, heeft den Danny nu zijne Mustang verkocht voor Joanna?
    In elk geval is'm zwaar afgeript.
    Hij zal zich nog een jobke mogen gaan zoeken om al die schulden af te betalen.
    Da was echt den enigsten duts van heel da programma éh , ja behalve dan dieje me zin russische xD

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik dacht gisteren op vt4 gezien te hebben dat het vanaf volgende week terug begint

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Ik dacht gisteren op vt4 gezien te hebben dat het vanaf volgende week terug begint
    That would make my day

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    That would make my day
    Staat zo op de site, 27 februari van 22.05 tot 23.00

Approved 9-lifer Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Nice, hopelijk zien we den Johny nog is een paar keer. Zit nu wss ergens met zijn moeder en zus in een doos onder een brug.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Is het een conclusie van wat er met de mensen ondertussen gebeurt is of zijn het echt terug meerdere afleveringen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten