Laatste seizoen dan waarschijnlijk op een safe manier het dubbelleven ontmantelen, nice!
Laatste seizoen dan waarschijnlijk op een safe manier het dubbelleven ontmantelen, nice!
Ik hoop gewoon dat het niet het seizoen teveel wordt, voor mij had seizoen 3 ook het einde mogen zijn.
Ja ik vrees ook dat dit seizoen mss wel eens een teleurstelling kan worden. Volgende episode gaan we teweten komen wat er ons allemaal te wachten staat hoop ik. Want in de eerste 2 episodes is er nog niet al te veel gebeurd.
Hmm, waarom vrees je dat? Eerste 2 afleveringen waren toch weer van een uitzonderlijk niveau?
Serieus, we zijn nog maar 2 afleveringen ver.
Sommigen hun verwachtingen liggen hier precies wel superhoog...
Ik vond het tot nu toe van uitstekend niveau met belachelijk goede acting.
<3 Gus
Jammer genoeg zullen we gruwelijke scenes zoals die van Gus & Victor niet op youtube vinden![]()
Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 29 juli 2011 om 18:51
Zalige aflevering weer. Zeer benieuwd wat er nog met Jesse gaat gebeuren, die zijn scenes zijn zalig ! Dat hank die lab notes zou krijgen zat er natuurlijk wel aan te komen![]()
En zo zit de DEA/Hank weer in het verhaal. Ik vind het allemaal "raar", er gebeurt eigenlijk niet zo veel.
na nog maar 3 afleveringen vind ik het al het beste Breaking seizoen tot nu toe
dit is toch zalig
Jesse z'n breakdown, relatie tussen Hank en Marie en daar nog wat Saul Goodman bovenop!
ik kijk al uit naar de rest![]()
veel te weinig actie en drugs naar men zin...
Nog ffkes een vraagje aan degene die EP3 gezien hebben:
Spoiler:
toch geen spoilertags voor nodig
Hank maakt het Marie gewoon enorm moeilijk
Ze kan het thuis gewoon niet meer aan en probeert Hank te ontvluchten
denk ik toch
Could Breaking Bad Move to Another Network? - TV News at IGN
Reportedly, Season 5 is going to likely be the final one for Breaking Bad, and the Times says discussions "grew heated" when AMC tried to convince creator Vince Gilligan and the show's producers that they do a final season that ran just six to eight episodes, instead of the typical thirteen. The producers rejected this, which lead to the possibility of Breaking Bad moving opening up.
Ik snap niet waarom ze hun beste serie geen volledig seizoen zouden geven.
Wat is dat daar toch bij AMC, vorig jaar ook al problemen met Mad Men.
Heerlijke ep. Witwassen dat op de voorgrond komt, Hank komt eraan.![]()
Kvind het vooralsnog een fantastisch seizoensbegin!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)