Voor degenen die het op tv (nog) eens willen zien:
Canvas kondigt ook aan dat na "Boardwalk Empire" het bejubelde "Breaking bad" op de buis komt. In deze fictiereeks kiest een leraar doelbewust voor een leven als drugsdealer om zijn financiële problemen op te lossen.
wanneer begint dat volgende seizoen nu ?
On August 14, 2011, AMC announced that Breaking Bad was renewed for a fifth and final season consisting of 16 episodes. Bryan Cranston has said that the season will be split into two parts but AMC has not released a statement regarding this. Filming for the fifth season began on March 25, 2012. Bryan Cranston and Rian Johnson plan to direct some episodes. The season will premiere in July 2012, with the second half debuting in 2013.
Eergisteren laatste aflevering gezien, wat een serie. Ik heb de hele serie, alle 4 seizoenen, in iets van een 2 weken gezien. Uitgeroepen tot men favoriete serie allertijde. Ik was er echt ingezogen, elke dag keek ik een paar afleveringe. Het doet nu pijn dat het gedaan is en ik nog moet wachte tot juli voor het volgende seizoen.
In juli begint het alweer? NICE! Wel vreemd dat het in 2 delen gaat zijn en de 2e helft pas in 2013? Dus het zijn seizoenen van 6 episodes elks dan ofwat?
Vanaf volgende week inderdaad op canvas, op woensdagavond.
CANVAS - Breaking bad
Breaking Bad vanaf vanavond op Canvas
Nog eens bumpen voor diegene die het vergeten zijn. Mijn digicorder staat klaar om ze allemaal op te nemen.
Ik denk niet dat mensen die Breaking Bad nog niet gezien hebben de Seizoen 4 thread gaan lezen.
Ik ga die toch ook opnemen denk ik, om alles nog eens in HD te bekijken vooraleer seizoen 5 uitkomt.
Tegen dat Canvas aan eind S04 zit is de reeks al finished denk ik.![]()
Zoveel mogelijk dan bekijken tot juli héDe rest doen we dan wel met recaps
![]()
Te zalig
Mr. Heisenberg![]()
Eindelijk een eerste promo, stelt weinig voor maar goed
Breaking Bad Season 5 Promo #1 (HD) - YouTube
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)