oke merci, was ff wa onduidelijk. Nu beginne ze da precies wel meer te doen die flashbacks![]()
Haha, nice, dus die website was er nog echt ook?![]()
Zo te zien is Saul's bodyguard een comedian XD
Last Comic Standing - Lavell Crawford - Final 2 Performance - YouTube
Ik vind het niet gewoon niet grappig, ik snap niet eens wat grappig zou kunnen zijn.![]()
Ma how shit, net season finale gezien. Mind = blown.
Ik vond het eigenlijk ook een perfecte season finale en weet totaal niet wat te verwachten van seizoen 5. Als Jesse erachter komt wat Walt heeft gedaan (wat me zeer onwaarschijnlijk zou lijken - hoe zou hij daar achter komen? Ja, misschien dat Brock hem kan omschrijven) denk ik dat zijn wraak nog wel zou meevallen. Hij is uiteindelijk nooit écht in levensgevaar geweest aangezien die bloem niet dodelijk is, dacht ik? Allé ja, Jesse would be pissed nevertheless.:
Misschien is Mike een belanrijkere speler dan dat wij in eerste instantie dachten? Misschien wordt Walt de kingpin zoals hier eerder al is geopperd. Hank gaat ongetwijfeld dieper graven.![]()
deredactie.be: Studenten die drugs maakten weggestuurd
http://fullyreconditioned.files.word...11/06/saul.jpgEen van beide studenten heeft inmiddels beroep aangetekend.
lol, dat RPG filmke :')
Iemand een idee of er een vervolg op seizoen 4 komt?
Seizoen 5 start in juni, seizoen 6 (het laatste) rond juni 2013.
Er komt geen 6e seizoen, 5 is het laatste.
On August 14, 2011, AMC announced that Breaking Bad was renewed for a fifth and final season consisting of 16 episodes. The episodes are expected to be filmed together but may be split into two seasons, with the final scheduling decision to be made at a later date.[2] Anna Gunn stated while attending the 18th Screen Actors Guild Awards that production on the first eight episodes would begin in January 2012, with production on the final eight episodes beginning in early 2013, and that the season will be split into two mini-seasons.[43]
16 afleveringen met een pauze van een jaar ertussen, dat noem ik 2 seizoenen.and that the season will be split into two mini-seasons.
We krijgen maar 8 afleveringen deze zomer en dan weer zolang wachten?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)