Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 440 van 497
    Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    En moest hij gewoon opgeblazen zijn zou iedereen zagen dat hij te snel dood was. Ik vond het net bij zijn personage horen, dat onoverwinnelijke dat heel dit seizoen over hem heen hing.
    +1
    Paste exact bij zijn personage: Breaking Bad - Gus's "COME AT ME, BRO!" Scene - YouTube

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbfg Bekijk bericht
    Want deze serie is niet over the top? Dit is dezelfde serie waar die mexicaanse broer terugliep naar de auto om een bijl te halen omdat een normale dood voor Hank niet goed genoeg was, en daardoor uiteindelijk sterft. En waar een groep DEA agenten een afgehakt hoofd opheft zonder iets te onderzoeken. En waar met één fles vergif een heel drugcartel wordt uitgeveegd.

Breaking Bad is nooit een hyperrealistische serie geweest en heeft altijd het onwaarschijnlijke verkozen om speciale momenten te creeeren. En daar is het fantastisch in.
    Bwa hij heeft wel een punt imo. Jij hebt het over onrealistische verhaallijnen, hij heeft het over science fiction, groot verschil.

Ik vond de scene er wel bij passen, puur omwille van dat goedsteken van die das. Ultieme visitekaartje van Gus, tot op het extreemste moment blijft hij de plechtigheid zelve.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Was dat niet gewoon om zo'n wtf moment te creëren van: "hoe heeft hij dat in godsnaam overleeft", tot je de andere kant ziet en hij dood valt. (hier was het alleszins wel gelukt)
    Persoonlijk vond ik het wel nog geslaagd, oké het is wat over the top maar ik had niet het gevoel dat het er over was.

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    329 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Was dat niet gewoon om zo'n wtf moment te creëren van: "hoe heeft hij dat in godsnaam overleeft", tot je de andere kant ziet en hij dood valt. (hier was het alleszins wel gelukt)
    Persoonlijk vond ik het wel nog geslaagd, oké het is wat over the top maar ik had niet het gevoel dat het er over was.
    Uiteraard

'k Was op een gegeven moment ook aan 't wachten op een uitzinnig, maniakaal lachje van Walt toen 'm het nieuws hoorde, maar 't kwam niet

Member miekju's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vond het eerst ook over the top maar hoe meer je er over nadenkt hoe genialer het eigenlijk is. Past perfect.

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Seizoen 5 is niet echt nodig voor mij persoonlijk. Het is nu ongeveer welletjes geweest en nummer 5 kan het seizoen teveel worden.

Maar ben toch benieuwd hoe het gaat lopen, het einde zal ongetwijfeld Walt zijn dood worden. Nu rest nog de vraag ofdat het komt doordat Jesse te weten komt wat Walt heeft gedaan of door de kanker. En hoe dicht Hank bij Walt komt.

Member
    iTrader
    0
    Van een ander forum over een waargebeurd verhaal

00:19:37 [ Beeping ] prosecutors say christopher used an ax to attack his parents.
    00:19:48 >> [ Screams ] >> Narrator: He struck his father 16 times and his mother three times and left them both for dead.
    00:19:59 Christopher smashed security-system panel, thinking this would destroy the evidence that he used the master code, but that information was stored elsewhere.
    00:20:10 He cut the phone lines into the 59, then drove back to the campus, in full view of the cameras, at 8:30 a.m.
    00:20:23 Perhaps the most unsettling aspect of the case was that peter porco regained consciousness and walked through the house after the attack -- even going outside for the morning paper before he died in the foyer.

Mensen kunnen soms op automatische piloot gaan als ze dood zijn, hoeft eigenlijk totaal niet onrealistisch te zijn, gewoon onwaarschijnlijk.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxwell Sanchez Bekijk bericht
    lol.
    en dit.

Breaking Bad Season 4 zal in zijn geheel de geschiedenis ingaan als één van de beste dingen ooit verschenen op tv. Als ge dit seizoen slecht vind weet ge gewoon nog niet wat goed is .

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Seizoen 5 is juist nog wel nodig imo, nog zoveel mogelijkheden/gaten aan het einde van S04:

-We hebben nog maar het begin van Heisenberg gezien en weten nu pas waartoe hij in staat is. Hij is nog altijd niet aan het hoofd van een organisatie komen te staan en hunkert misschien wel naar die macht. De tussenpersoon (Gus) is immers weg dus voor Walt ligt de weg vrij om zijn eigen handel op te starten. Jesse daarentegen zal wel liever bij zijn vriendin en Brock willen zijn. We zullen zien hoe dat uitdraait.

-Walt en zijn familie zitten praktisch terug in geldnood nu Beneke dat geld heeft weggegeven.

-Mogelijke bewijzen op de camera's van de wasserette wanneer Jesse en Walt die brand stichten.

- Walt is nog altijd in remissie, kanker kan dus inderdaad terugkomen.

- Jesse die te weten komt wat Walt heeft gedaan.

- Hank Vs Walt , misschien wel de belangrijkste reden om te blijven kijken

- ...

Member Levitation's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Ik vond de scene er wel bij passen, puur omwille van dat goedsteken van die das. Ultieme visitekaartje van Gus, tot op het extreemste moment blijft hij de plechtigheid zelve.
    ²

Misschien kwam het enorm onrealistisch over, maar zowat alles dat Gus deed was dat vond ik. De essentie rond een personage samengevat in één korte shot, chapeau Vond het zeker niet over the top. Integendeel, dit vond ik gewoon erg cool gedaan.

Killer episode (pun intended)! Ondanks de felle kritieken in mijn vriendenkring is dit toch echt wel één van m'n all-time favo series. Geen enkele aflevering dit seizoen heeft mij teleurgesteld.

Member s4nder's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    net ontdekt waar se5 over gaat. Walt duidelijk zichtbaar!

wut?
    edit: ze boksen in het filmke, mss best even bijzetten...

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnFinished Bekijk bericht
    Seizoen 5 is juist nog wel nodig imo, nog zoveel mogelijkheden/gaten aan het einde van S04:

-We hebben nog maar het begin van Heisenberg gezien en weten nu pas waartoe hij in staat is. Hij is nog altijd niet aan het hoofd van een organisatie komen te staan en hunkert misschien wel naar die macht. De tussenpersoon (Gus) is immers weg dus voor Walt ligt de weg vrij om zijn eigen handel op te starten. Jesse daarentegen zal wel liever bij zijn vriendin en Brock willen zijn. We zullen zien hoe dat uitdraait.

-Walt en zijn familie zitten praktisch terug in geldnood nu Beneke dat geld heeft weggegeven.

-Mogelijke bewijzen op de camera's van de wasserette wanneer Jesse en Walt die brand stichten.

- Walt is nog altijd in remissie, kanker kan dus inderdaad terugkomen.

- Jesse die te weten komt wat Walt heeft gedaan.

- Hank Vs Walt , misschien wel de belangrijkste reden om te blijven kijken

- ...
    Beneke heeft naar mijn weten nog geen geld weggegeven hé. Hij had een cheque geschreven, en daarna... you know.

In elk geval, Walt die zelf een stapje hoger gaat en kingpin wordt, en Hank die verder blijft graven is eigenlijk het enige logische vervolg dat ze er aan kunnen breiden. Maar dat zal naar mijn mening maar flauwtjes zijn in vergelijking met s1-4.

In de vorige seizoenen werd de spanning steevast opgebouwd uit het feit dat hun leven en uiteindelijk ook het leven van Walts familie in bedreiging was. Zonder Gus en zonder het cartel valt die dreiging nu zowat weg, en zal de spanning bijgevolg heel wat minder zijn. Na alles wat ze meegemaakt hebben zal ik alleszins niet meer op het puntje van mijn stoel zitten omdat Hank misschien zou ontdekken wie Walt wel is.

Dus zullen ze imo ergens anders hun mosterd moeten halen om het nog interessant te houden. Misschien nog een conflict tussen Jesse en Walt die escaleert, maar dat ben ik ondertussen ook al beu gezien eerlijk gezegd.

Nee, voor mij is S4 een waardige afsluiter, ook al zitten er nog losse eindjes in.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hoe kun je nu al oordelen dat S05 minder gaat zijn dan de rest, wat is dat nu voor zever, niemand weet nog maar het begin van wat er staat te gebeuren. Het is nogal belachelijk om het nu al half af te breken op basis van een paar theorieën die er compleet naast kunnen zitten.
    Achteraf of eens het bezig is kan je zagen, nu is het gewoon irrelevant.

Member
    iTrader
    0
    Chilli, Madrigal Electromotive GmbH, andere vriendjes van Gus/het kartel, eventueel Mike,... er zijn nog veel scenarios van mensen die Walt willen kapot maken.

Vergeet niet dat het kartel Gus niet durfde vermoorden, dat heeft Walt nu wel gedaan.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Hoe kun je nu al oordelen dat S05 minder gaat zijn dan de rest, wat is dat nu voor zever, niemand weet nog maar het begin van wat er staat te gebeuren. Het is nogal belachelijk om het nu al half af te breken op basis van een paar theorieën die er compleet naast kunnen zitten.
    Achteraf of eens het bezig is kan je zagen, nu is het gewoon irrelevant.
    Dude, chill.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbfg Bekijk bericht
    Chilli, Madrigal Electromotive GmbH, andere vriendjes van Gus/het kartel, eventueel Mike,... er zijn nog veel scenarios van mensen die Walt willen kapot maken.

Vergeet niet dat het kartel Gus niet durfde vermoorden, dat heeft Walt nu wel gedaan.
    Mja, dunno. Afgaande op die flashbacks waarin Gus voor het eerst zaken probeerde te doen met het kartel leek het me niet alsof Gus een grote jongen was met een sterke achterban in Chili, maar eerder een beginner die zich dan later heeft omhoog gewerkt in de VS. Het kartel wou hem niet doden omdat ze hem wouden gebruiken, niet vanwege een vrees van vergelding imo.

Ik denk dus niet dat er nog een grotere macht achter Gus schuilde. Als die er was, dan zou Gus daar al gebruik van gemaakt hebben hé. De enige wildcard is eigenlijk Mike. Die loopt daar ook nog rond, en zou misschien wel op wraak kunnen zinnen. Dus ja, ofwel dat, ofwel een conflict met Jesse kan nog wat spanning opleveren. En Hank zou dan gewoon zijn subplot verder kunnen zetten op de achtergrond, samen met de Beneke situatie...

Maar het zou teveel als één lange epiloog aanvoelen denk ik. Hopelijk niet, maar ik vrees er een beetje voor.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 14 oktober 2011 om 23:06

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Jammer eigenlijk dat we niet te weten zijn gekomen over "Chili".
    Beetje vreemd dat er in de serie werd gezegd "Remember Gus, we are not in Chili here" alsof Gus connecties/macht had in Chili, geen idee.

Ik hoop gewoon op een walt vs hank seizoen, maar kvrees ervoor

Member Milfhunter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (57%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cunt2 Bekijk bericht
    Ik vond het echt de slechtste aflevering ooit.
    Nog slechter dan die met die vlieg ?

Member Milfhunter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (57%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Bwa hij heeft wel een punt imo. Jij hebt het over onrealistische verhaallijnen, hij heeft het over science fiction, groot verschil.

net voor de ontploffing verliest hij zijn coolness wel en schiet em volledig door het lint, dus op 10 seconden tijd van waanzin over een ontploffing waarbij zijn half gezicht weg is tot effe cool buiten wandelen en zijn das recht zetten. Hmm, volgens mij toch een hersenkwab geraakt dan voor die ommekeer.

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Brutale finale! Nice!

Approved 9-lifer Fir3wulf's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Weblogs
    3
    Ben nu net van gisteren seizoen 3 beginnen kijken en ik heb daar toch een vraag bij. Mensen die S04 al gezien hebben zullen daar wss het antwoord wel op weten.

Tuco is omgekomen dankzij white en pinkman (uiteindelijk neergeknald door Hank)
    Dus, die 2 neven komen wraak nemen op white daarvoor.

nu, die 2 neven hakten het hoofd af van tortuga, gebeurde da nu gelijktijdig met de gebeurtenissen van seizoen 2 (met die explosie van tortugas hoofd op die schildpad)

Of had tortuga zijn dood gestaged en was hij nu pas dood tijdens de gebeurtenissen van S03?

Ben het waarschijnlijk veel te ver aant zoeken
    Steam, PSN, Nintendo, Origin, Uplay: Fir3wulf
    Desktop: i7-3770k - Gigabyte GTX770 oc 4GB - 16Gb Corsair vengeance pro - 60GB SSD + 2Tb HDD - 250GB SSD AcerS243HL

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten