Woehoe, beetje jaren 90 commerciele dance song dat van zweden.
Super.
Iris eindigde trouwens voorlaatste in de halve finales!
Iris was dan ook geen vetten maar dat zo'n bende ouwe taarten die niks mee zingen te maken had 2 de eindigd is een blamage vind ik. Al zal het vooral uit sympathie zijn zeker ze op deze hebben gestemd?
Gisteren niet gezien wegens blokken, daarpas 2 inzendingen op YouTube gezien: Zweden en Rusland.
Die van Zweden vind ik nog zo slecht niet
Voor de rest de volgende opmerkingen, gebaseerd op Rusland
1) We moeten als Europa in ieder geval niet meer pochen met onze superieure culturele ontwikkeling, en afgeven op bv de VS omdat alles daar zo plat is
2) Ik zak door de grond van plaatsvervangende schaamte voor de niet-Europeanen die deze uitzending volgden
En inzake de Belgische uitzending, wie is die Iris? Nog nooit van gehoord. Waarom mocht zo'n kindje België vertegenwoordigen? Omdat haar papa/mama een SP.A-partijkaart heeft ofzo? We hebben nochtans zoveel beter muzikaal talent.
De VRT zou beter ook stoppen met inzendingen te sturen imho, alleen maar geldverspilling.
Laatst gewijzigd door Cephalus; 27 mei 2012 om 08:37
Zweden verdiende winnaar, da's nog eens een leuk dance nummer dat nog een tijdje zal bijblijven (althans voor mij)![]()
Peter van de Veire is een held ESC2012 - Peter Van de Veire - Great party and great dresses from den Aldi - YouTube
kennen ze den aldi in die landen? ze hebben toch veel winkels in europa blijkbaar
Welcome to ALDI
Ik heb plat gelegen toen hij dat zei!!![]()
we hebben alweer naam gemaakt. gelukkig is de schande niet zo groot als met kate ryan vroeger.
Het was inderdaad "gene vetten" dit jaar![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)