Oorspronkelijk geplaatst door JackM
Oorspronkelijk geplaatst door JackM
Arrested Development S1E10.
Wel ja grappig is het wel, maar sommige typetjes zijn toch wel wat extreem.
Forbrydelsen 2 & 3
Behoorlijk maar geeft nog geen wauw, het werd ook precies vooral plots spannend naar het eind van afleveringen toe om toch maar de aanzet te geven om de volgende te willen zien.
Jep, de laatste 10 minuten wordt het een stuk spannender, valt me nu nog meer op in het 2e seizoen.
oOoo nieuw topic
leuk als ge zelf het eerste deel hebt gestart
series lovers unite !
Community eerste aflevering bekeken. Vond het niet zo goed.
Komt het beter of blijft het hetzelfde?
Ook One Tree Hill eerste aflevering bekeken. Zal denk ik de komende dagen verder kijken.
Community eerste seizoen zeker uitdoen. Er komt nog een waslijst aan legendarische stukken aan. Echte must see.
Pillars of the earth op Blu-Ray, fantastische serie, 9/10. Hopelijk word Game of Thrones ook zo goed.
Sleeper Cell seizoen 2 begonnen... Weer sterk![]()
Mad Men S01e07: we beginnen het meer en meer te smaken.
Mad Men S02E04
Blijft het niveau hetzelfde voor de rest van de seizoenen of zijn 3 en 4 beter?
Veronica Mars Seizoen 3
jammer dat er nooit vervolg op is gekomen, want het is duidelijk dat dit abrupt gestopt is
hoewel het ook niet zo erg is, s3 was wel minder dan de eerste 2, maar nog steeds goed
ziet er inderdaad leuk uit, jammer dat het er niet van gekomen was, want dat interesseerde mij wel op einde van s3
(voor de geïnteresserden: http://www.youtube.com/watch?v=LG_dq...eature=related en http://www.youtube.com/watch?v=EYfGp6I0uy8 )
the wire se4ep...-13
Spoiler:
Laatst gewijzigd door Sphinkx; 23 december 2010 om 22:28
Zojuist begonnen aan Fringe en aan Justified.
Als er nog iemand een goei politieserie zoekt: Blue Bloods![]()
Iemand goeie suggesties voor een serie voor tijdens de examens? Ik volg altijd een nieuwe serie tijdens de examens en zie dan alle afleveringen tijdens mijn pauzes. Vorige keren waren dit Entourage en How I met your mother, die me er beide serieus hebben doorgetrokken
ik was nu aan 'Friday Night Lights' begonnen maar na één aflevering toch maar gestopt. Wel goed precies, maar twijfel nog...
Laatst gewijzigd door maverick; 23 december 2010 om 22:18
It's always sunny in philiadelphia, community,bekijk anders gewoon het vorige topic eens
want zo een vragen worden iedere week wel is gesteld en iedere keer zelfde antwoorden
ot: Lie To Me s2
stuk van Foster met hare vriend was er over, was echt niet interessant
op einde wel weer beter, maar op aanraden van iemand hier ga ik s3 niet bekijken
de serie is zijn magie ook wel wat verloren itt s1
next up: Curb Your Enthusiasm s5e3 e.v.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)