Nu bezig met seizoen 3 van Oz.
Pff, die Claire Howell verpest wel veel imo. Echt een kutpersonage. En die blijft nog tot het laatste seizoen :/
Nu bezig met seizoen 3 van Oz.
Pff, die Claire Howell verpest wel veel imo. Echt een kutpersonage. En die blijft nog tot het laatste seizoen :/
Zelfs mocht je je storen aan die Claire, blijft Oz een absolute topper en een HBO classic. Blijven kijken gewoon![]()
Net 'Life Unexpected' uitgekeken.
Heb nog nooit zo een aangrijpend verhaal gezien.
Morgen beginnen aan 'The Inbetweeners'
seizoen 1 en 2 van dexter, valt goed mee. Behalve dat dan de intro scene me constant honger laat krijgen na een paar afleveringen.
Ben eens begonnen met S1 tem S4 van Mad Men te herkijken. Eerste afl van S2 gezien.
Betty Draper.
Betty Draper in lingerie.²
Season 1 van Fringe gisteren afgezien, not bad! Walter is echt wel geniaal.
Fringe is inderdaad echt wel goed, en Walter wordt ronduit fantastisch gespeeld door John Noble.
OT: AD S1 herbekeken, fucking epic shit. Leslie is niet zo lelijk als in P&R.
En Claire > Jessica.
Anytime
.
Veep. Nog niet echt overtuigd van de serie, voelt vooral als een afgezwakte, Amerikaanse versie van The Thick Of It. Needs more Malcolm Tucker.
Idem voor mij, al heb ik nog het volledige eerste seizoen uitgekeken uit hoop op beterschap. Sfeervol is het wel, maar interessant/intrigerend/spannend is het allerminst imo. Eén van de weinige bejubelde topseries waar ik helemaal niets mee heb eigenlijk.
Gisteren heb ik de eerste 3 episodes van Justified bekeken: eerste indruk is dat het vrij degelijk is, al hoop ik dat de focus niet op het eerder ééndimensionale hoofdpersonage zal blijven liggen.
Ik ben nu The River S1 aan het volgen. Is precies niet slecht?
Nu begonnen met Archer en tis de moeite. Nu ook bezig met suits wachten tot donderdag voor de volgende aflevering.
Gisteren de eerste 2 afleveringen van Black Dynamite (animated series) bekeken. Ik zou het omschrijven als een blaxploitation versie van Archer.
Vorig weekend begonnen met American Horror Story
Wist niet echt wat ik er van moest verwachten, maar damn.. I like
Serie is echt fucking wierd. Serieus veel WTF?- momenten gehad
Spoiler:
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)