Verder "The Event" uitgezien. was redelijk goed
en ben nu "Season 2" van The A Team aan het zien
Laatst gewijzigd door Doc Oddball; 12 juli 2012 om 14:53
Verwijder die links maar snel of ge krijt een berisping :')
Doorheen seizoen 1 van the wire. Goede serie daar niet van maar ik heb nog niet de epicness gezien waarover sommigen het hebben.
Laatste aflevering S01 van Psych, zeer goeie serie met veel grappige momenten ( vooral met Gus) Ik heb wel een grote achterstand aangezien seizoen 7 in Amerika zal beginnen dit jaar.
House MD s05e09 (Last Resort).
House heeft veel goeie, vermakelijke afleveringen en een aantal uitstekende en gewoon oprecht spannende afleveringen. Dit vond ik één van die tweede categorie.
Ik weet niet of iemand hier Eureka (nog) volgt. Geen echt topniveau, maar wel genietbaar. Ook een goeie serie voor in de zomer als er niet veel anders is, vind ik. Nog één aflevering maandag en dan is dat ook volledig gedaan.
Kben aan het twijfelen tussen Fringe en True Blood voor volgende serie, iemand een suggestie?
kvind ze allebij supergoe![]()
Seizoen 2 van the walking dead.
Hoe hard kunt ge een serie verneuken op 1 seizoen? Niet dat het verschrikkelijk slecht was, maar seizoen 1 was op alle vlakken beter.
Begonnen aan seizoen 5 van Californication; weet niet goed wat ik ervan moet denken... Heb de voorgaande seizoenen na elkaar gekeken en die vond ik allemaal zeer goed, maar de vele veranderingen lijken hierdoor nog drastischer te zijn. De serie zelf voelt ook wat anders aan nu. Best jammer, want na de finale van S4 was ik heel benieuwd naar S5... Had liever gehad dat ze gewoon verder zouden gaan waar het vorige seizoen stopte.
Futurama S07E05: The Torunga's! What a happy family ;')
Misfits S03E03: serieus ondergewaardeerde reeks![]()
In seizoen 5 steelt vooral Charlie de show als ik mij da goed herinner. Het einde zuigt wel ballen tbh. Belachelijke cliffhanger
seizoen 1 suits begonnen op aanraden van andere nog geen spijt gehad.
Nog steeds op zoek na een vaste vervanger van House, dus alle opties open aant houden.
workaholics eens aan het checken, met momenten vrij hilarisch
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)