Als jij zegt gelijkaardig denk ik aan 2 kernwoorden: humor en seks.
En dan kan ik denk ik enkel Lucky Louie opnoemen, terwijl dat toch serieus verschilt...
Als jij zegt gelijkaardig denk ik aan 2 kernwoorden: humor en seks.
En dan kan ik denk ik enkel Lucky Louie opnoemen, terwijl dat toch serieus verschilt...
Daarnet de eerste aflevering van Breaking Bad(op Canvas) gezien, en ik ga de serie zeker volgen. Het verhaal boeit me nu al.
Ik vind die pilot van Breaking Bad dan ook 1 van de beste pilots die ik al ooit gezien heb...
Vijf afleveringen ver in Justified S1. Had gehoopt dat het een reeks was met een centrale verhaallijn, maar eigenlijk allemaal losse episodes. Slecht is het niet, maar ook ni heel bijzonder.
Sherlock
Ze mogen dan eens die boeken van Sir Arthur Conan Doyle update naar de versies van nu. Instant buy wordt het voor mij![]()
Nadat ik sommige posts hier las, had ik parks & recreation eens geprobeerd... 3 episodes...
Worst idea ever.
Kheb nu toch al héél wat series gevolgd & geprobeerd maar nog nooit heb ik na een paar episodes het gedacht had van "DAFUQ DID I JUST WATCH? COMPLETE GARBAGE".
Idd, het eerste seizoen doorspartelen en vanaf het 2e seizoen beginnen oordelen![]()
Gisteren de eerste aflevering gezien van Continuum. Deze blijf ik volgen. I loved it!
Weeds uitgekeken. Was wel aangenaam, enkel naar het einde toe had ik het gevoel van het allemaal al eens gezien te hebben, beetje in herhaling gevallen.
Boardwalk Empire S2.
Seizoenseinde.
Iemand nog goeie tips wat betreft drama series? Ik zit een beetje in een gat na Six Feet Under, The Sopranos, Breaking Bad (dat begint wel terug maar kom), enz...
Liefst geen sci-fi of dergelijke.
Mad Men, The Wire, Deadwood, te veel om op te noemen. Kijk hier eens: Top rated shows - Followmy.tv!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)