Pagina 253 van 378 EersteEerste ... 153203243249250251252253254255256257263303353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.041 t/m 5.060 van 7545
    Member cuda's schermafbeelding
    iTrader
    0
    shameless US s01 en s02

Een paar verhaallijnen die wat overbodig waren (zoals de laatste van ian) en het was even moeilijk om aan steve/goku te wennen maar in het algemeen: geweldige acteurs en goed verhaal
    Serieus van genoten
    mens sana in corpore sano

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    Fringe S01E01 en E02. verrassend goed moet ik zeggen
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

Member
    iTrader
    0
    Damn zelfs als ge The Wire voor 2e keer bekijkt, bent ge hooked.

Das al dagen aan een stuk dak alleen maar The Wire wil kijken (zit atm midden seizoen 3, waar mijn favoriete personages beginnen te komen a la Marlo, Mouzone, ...). Kheb nog nen hoop episodes van vorige week niet gezien door The Wire, oa House/gossip girl/fringe/touch/modern family.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    Damn zelfs als ge The Wire voor 2e keer bekijkt, bent ge hooked.

Das al dagen aan een stuk dak alleen maar The Wire wil kijken (zit atm midden seizoen 3, waar mijn favoriete personages beginnen te komen a la Marlo, Mouzone, ...). Kheb nog nen hoop episodes van vorige week niet gezien door The Wire, oa House/gossip girl/fringe/touch/modern family.
    Ik vind het altijd vreemd om te zien hoe mensen hier zoveel verschillende series tegelijk volgen. Het is volgens mij toch leuker om helemaal into 1 (of bij mij max. 2) series te zijn. Ik heb ook niet het geduld om altijd 1 week te wachten tot er een volgende episode is; zo volg ik het tweede seizoen van Game of Thrones bewust nog niet omdat ik liever alles na mekaar kijk.

Daarnet trouwens S03E09 van Californication gezien, vanavond of morgen het seizoenseinde van Boardwalk Empire

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Eens beginnen aan Mad Men. Al eens enkele losse afleveringen bekeken en toen niet overtuigd, hopelijk nu wel.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fearofthedark Bekijk bericht
    Fringe S01E01 en E02. verrassend goed moet ik zeggen
    En het wordt steeds beter!
    PSN = VargasFan

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vernon Bekijk bericht
    Eens beginnen aan Mad Men. Al eens enkele losse afleveringen bekeken en toen niet overtuigd, hopelijk nu wel.
    Ziet er veelbelovend uit Hopelijk kan het blijven boeien.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Ik vind het altijd vreemd om te zien hoe mensen hier zoveel verschillende series tegelijk volgen. Het is volgens mij toch leuker om helemaal into 1 (of bij mij max. 2) series te zijn. Ik heb ook niet het geduld om altijd 1 week te wachten tot er een volgende episode is; zo volg ik het tweede seizoen van Game of Thrones bewust nog niet omdat ik liever alles na mekaar kijk.

Daarnet trouwens S03E09 van Californication gezien, vanavond of morgen het seizoenseinde van Boardwalk Empire
    Als ge maar 1 of 2 series volgt, gade idd geen geduld hebben om een week te wachten lol voor 1 episode. Ik heb dagelijks normaal gezien (nu is het rustig met californication, walking dead etc weg) 3-4 episodes te zien, dus kheb altijd wel iets om te kijken. Wachten tot einde vh seizoen om alles in 1x te zien? Daar heb ik pas geen geduld voor, zeker aangezien sommige series 20+ episodes hebben lol met breaks hier en daar...

Approved 9-lifer
    iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht

Veel series kijk ik nu gewoon uit gewoonte. Bv; HIMYM, TAAHM, House, ... dat zijn zo van de series waar het overlappend verhaal niet zo boeiend is.

Bij GoT vind ik het ook jammer om elke week te wachten, maar meer dan een week wachten is nog erger

En meestal heb ik dan nog een serie waar ik alles van bekijk na elkaar. Zo had ik tot over enkele weken The Wire, daarna Califonication en nu ben ik bezig met V.
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: CS:GO & Path of Exile

Member Fella's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    SE01E01 van Homeland.

We zijn vertrokken .

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nog meer Danger 5.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VargasFan Bekijk bericht
    En het wordt steeds beter!
    yep
    begint pas goed te worden na een ep of 7....

Member -=]*Triple-X*[=-'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Modern Family S2 uitgekeken: GENIAAL!! Tranen van het lachen! De Phil is ne Keuning!
    Blue Mountain State S2 & 3 uitgekeken: Heerlijke no-brain en lulz-show. Thad
    Awaiting: Evolve | GTA V
    Games playing:
    SP: Watch Dogs & Hitman Absolution | MP: Arma 3 & CS:GO

Bioshock Infinite is een must voor iedereen.. Dit is kunst!

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Mad Men S01E1-3

Mooi mooi, verslavend ook

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Nog meer Danger 5.

Gisteren afl.1 gezien.

Man man toch, die Duitse schepers

Zo hard een 'buiten de zone' gevoel bij het kijken naar dit.

Afl.2 : Nazi dinosaurs.

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ook één aflevering gezien van Danger 5 en toch maar beslist om niet verder te kijken

Approved 9-lifer
    iTrader
    5 (100%)
    Doe hetzelfde als Minat0. Ik volg een hoop series en als het rustig is dan zoek ik een nieuwe serie die ik wel aan een stuk kijk. Maand of 3 geleden was het druk veel goei series die tegelijk airde. Elke dag wel 2 afl van iets, nu zijn er maar een serie of 5 die ik volg.

Criminal minds s1/s2 er door gejaagd. Is wel tof, maar door het case per afl heb ik het er nu ff gng van. Ga nu Danger 5 checken aangezien er de laatste dagen veel over gepraat wordt(in deze draad).

Edit: Ook unchained reactions gekeken, niet goed genoeg om te blijven volgen.
    A.K.A. Collishop

Member
    iTrader
    0
    Verdorie zeg, sinds ik van deeltijds naar voltijds ben overgeschakeld (en dan nog in Brussel, 5u op/19u thuis) kan ik mijn series niet meer opvolgen .

Kheb momenteel dit openstaan, en dan ben ik ook nog bezig met The Wire opnieuw te zien:
    2x House, 1x Fringe, 1x Touch, 1x Modern Family, 1x Gossip Girl, 1x Two & Half Men, 1x Game of Thrones, 1x america's best dance crew

Das nu al 3 dagen dak zeg, awel kzal is vroeg in bed gaan liggen rond 21u en alles achtereen kijken... resultaat... 21.30 aant snurken

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Doe 1 ep 's avonds bij het avondeten.

Of ga met de trein, kan de ganse wagon meekijken bij de GoT sex scènes.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Doe 1 ep 's avonds bij het avondeten.

Of ga met de trein, kan de ganse wagon meekijken bij de GoT sex scènes.
    Ik woon nog thuis, en hier eten ze traditioneel samen met het gezin zullen we maar zeggen.

Trein? Kheb een hekel aan laptops en dus ook nooit ene aangeschaft. Kdenk dak mij wel nen tablet ga aanschaffen deze maand, kan ik wat op den trein kijken

Pagina 253 van 378 EersteEerste ... 153203243249250251252253254255256257263303353 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten