Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 503
    Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Ja, maar hij heeft nu al uren afgezien en zal waarschijnlijk nog enkele uren afzien, dat is toch ook niet menselijk?
    Is dat niet zijn eigen keuze? (is ook zowat de discussie in die episode)
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat deed de soundtrack van Sunshine in deze aflevering btw?

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ben ik dan de enigste die wil weten hoe de hele wereld is ondergegaan terwijl humpiedumpie in't ziekenhuis lag?

Approved 9-lifer Ataraxis's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomh Bekijk bericht
    ben ik dan de enigste die wil weten hoe de hele wereld is ondergegaan terwijl humpiedumpie in't ziekenhuis lag?
    Ja the obvious question toen hij in EP 1 die neger tegen kwam moet toch 'WTF Happend?!' zijn. Maar blijkbaar willen ze gewoon beginnen met 'There's a zombie apocalypse; Survive'. Hopelijk wordt het nog uitgelegd, heb zelf de comics niet gelezen dus ik weet het niet.

Over het té veel drama en té weinig actie; Ik vind het nog oké. Vind de serie plezant en interessant genoeg om te kijken. 't Is ook hun 'pilot' seizoen. Na de feedback zullen ze aan seizoen 2 (hopelijk voor jullie) wel wat meer actie toevoegen. Ik heb er dus niet echt probs mee.

Volgende week laatste episode, daarna een héél jaar wachten ...

(Die Sunshine soundtrack erin vond ik ook maar verrassend, maar het pastte wel).

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    ivm oorzaak zombiepocalypse in de comics:

Spoiler:
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ironhorn Bekijk bericht
    ivm oorzaak zombiepocalypse in de comics:

Spoiler:

Spoiler:

Member
    iTrader
    0
    Daarnet aflevering 5 bekeken, ik vond hem de slechtste tot nu toe. Enkel en alleen beelden van het kamp/natuur, met heeltijd treuren, drama dat er mensen dood zijn/gaan. Bijna 30min blijft het zo duren. Pas de laatste minuten als men het CDC gebouw bereikt begint het -eindelijk- wat spannender te komen, maar helaas, aflevering was al gedaan.

Heb gelezen dat er slechts 6 afleveringen zijn? Dus volgende week de ontknoping wss.

Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Echt irritant om jullie commentaren te lezen.

btw

Ratings for The Walking Dead - Episode 5

10pm airing - 5.6 million viewers
    Adults 18-49 - 3.7 million viewers

Ratings for The Walking Dead - Episode 4

10pm airing - 4.8 million viewers

Ratings for The Walking Dead - Episode 3

10pm airing - 5.1 million viewers
    Adults 18-49 - 3.3 million viewers

Ratings for The Walking Dead - Episode 2

10pm airing - 4.7 million viewers
    Adults 18-49 - 3.3 million viewers

Ratings for The Walking Dead - Episode 1

10pm airing - 5.3 million viewers
    Adults 18-49 - 3.6 million viewers
    Laatst gewijzigd door ugh; 30 november 2010 om 00:06
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Member
    iTrader
    0
    The Walking Dead Season 1 Episode 6 (s01e06) titled TS-19 is set to air December 5, 2010 on AMC. It’s true, episode 6 will be TWD season 1 finale but season 2 is currently in production, this time with 13 episodes.
    bron

YouTube - The Walking Dead - Episode 6 "TS-19" Sneak Peek Extended Trailer - High Definition

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Dit is de eerste serie die ik echt eens aan het volgen ben. In het algemeen geldt voor mij dat een serie een flauw aftreksel van een goed verhaal is. In het algemeen wordt er ook gewoon slecht geacteerd. En deze serie is mijn mening gewoon maar aan het bevestigen.

Flauwe dialogen, slecht acteerwerk, slappe scènes, debiele cliffhangers (hoewel ik die van vandaag - aflevering 5 - wel leuk vond, een wetenschapper! Eindelijk wat professioneler). Ook het feit dat een aflevering voor 1/2 puur draait rond het drama van bepaalde personen, terwijl er helemaal geen voeling met die persoon gemaakt wordt omdat die amper in beeld is gekomen.

Ik ga aflevering 6 nog kijken, en heeeel waarschijnlijk zal ik gewoon nog steeds onbevredigd zijn, want ze zullen nieuwe seizoenen bij gaan maken zolang er kijkers zijn. Als ik een kwalitatief verhaal wil kijk ik wel een film. Zelfs een slechte film is inhoudelijk en qua structuur beter dan zulke series Maarja dat is mijn mening!
    o/'

Member TheFallen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Over het willen weten hoe de wereld om zeep is gegaan...

Dan krijg je een typische actie-zombie-apocalypse zoals er al zoveel films van bestaan. Het unieke aan deze serie is juist die diepgang in de emotionele en verdere ontwikkeling van de personages. Daarom vond ik deze aflevering juist schitterend, ondanks het gebrek aan actie.
    'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sommigen zouden het toch beter laten bij zombie-slasher flicks met 24/7 actie ipv The Walking Dead te volgen en nitpicken over het feit dat er teveel drama aanwezig is.

Approved 9-lifer UrbanusVanAnus's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Dit is de eerste serie die ik echt eens aan het volgen ben.
    Als ik een kwalitatief verhaal wil kijk ik wel een film. Zelfs een slechte film is inhoudelijk en qua structuur beter dan zulke series
    dan zou ik eerst eens beginnen met (goede) series te kijken voordat ge zo'n uitspraken maakt
    In een serie is er gewoon veel meer plaats voor karakterontwikkeling en een beter uitgewerkt verhaal
    mja, dat is ook maar mijn mening

Deze serie is idd wat teleurstellend, maar ik vind het toch nog fijn om naar te kijken
    als ik een drama serie met kwalitief verhaal en geweldige dialogen wil zien heb ik keuze genoeg
    daarvoor moet ge deze serie niet kijken imo
    This has all happened before, and it will happen again.
    Last.fm : Steam : Followmy.tv

Member Borri's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Dit is de eerste serie die ik echt eens aan het volgen ben. In het algemeen geldt voor mij dat een serie een flauw aftreksel van een goed verhaal is. In het algemeen wordt er ook gewoon slecht geacteerd. En deze serie is mijn mening gewoon maar aan het bevestigen.

Flauwe dialogen, slecht acteerwerk, slappe scènes, debiele cliffhangers (hoewel ik die van vandaag - aflevering 5 - wel leuk vond, een wetenschapper! Eindelijk wat professioneler). Ook het feit dat een aflevering voor 1/2 puur draait rond het drama van bepaalde personen, terwijl er helemaal geen voeling met die persoon gemaakt wordt omdat die amper in beeld is gekomen.

Ik ga aflevering 6 nog kijken, en heeeel waarschijnlijk zal ik gewoon nog steeds onbevredigd zijn, want ze zullen nieuwe seizoenen bij gaan maken zolang er kijkers zijn. Als ik een kwalitatief verhaal wil kijk ik wel een film. Zelfs een slechte film is inhoudelijk en qua structuur beter dan zulke series Maarja dat is mijn mening!
    Dus jij baseert die mening op 5 aflevering van the walking dead ?
    Ik zou maar eens echt goeie series beginnen kijken (breaking bad, dexter, six feet under..) Van slecht acteerwerk, slappe scenes en debiele cliffhangers is daar niet echt sprake.

Kweeni, totaal niet akkoord met wat gij allemaal zegt

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Méh, ik had echt wel meer verwacht van deze serie, zoals al gezegd is, ik heb geen probleem met drama, maar schrijf het dan aub goed, anders is het maar saai.
    Op de cheapst mogelijke manieren proberen de kijkers te laten meevoelen met personages werkt vaak niet, met de meeste van de personages kan het mij dan ook totaal niks schelen of er hen iets overkomt en een ander deel zie ik liefst zo rap mogelijk opgegeten worden, wat nooit goed is in een survival setting.

Het is precies alsof ze, zoals Hitchcock het zei, hun 'bomb under the table', vergeten zijn. Waarom voelt het niet aan alsof er een zombie apocalypse gaande is? Waarom lijkt het alsof ik naar een hoop mensen aan het kijken ben die mij niks kunnen schelen terwijl ze wat flauwe discussies hebben en kwaad worden op hun camp & hunting-trip op de locale trailer parkeerplaats.

Het maakt me ook eerlijk gezegd niet uit of ze nu een verklaring geven voor de zombies of niet.

Het grappigste is dan nog de mensen die afkomen van hoe speciaal en origineel ze wel niet zijn met te focussen op de characters ipv de zombies en dat de rest maar bij hun slasherflicks moeten blijven. Zoals ik al zei, the character development, dialogues and overall drama are not very well done guys...
    Toevallig is het sterkste punt van heel de serie voor mij de look van veel van de zombies.

Anyways nog een aflevering te gaan, ik vind het niet slecht dus kijk ik het nog wel uit, maar ik betwijfel of ik aan seizoen 2 zal beginnen..

Oh en dat stuk soundtrack uit Sunshine was echt wel out of place.

Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten