Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 340 van 503
    Member Lemon's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    De ratings volgens followmy.tv voor de afleveringen tot nu toe:

The Walking Dead - 1x01 Days Gone Bye: 4.3
    The Walking Dead - 1x02 Guts: 4.2
    The Walking Dead - 1x03 Tell It to the Frogs: 4.2
    The Walking Dead - 1x04 Vatos: 4.3
    The Walking Dead - 1x05 Wildfire: 3.8

Het is dus duidelijk dat veel mensen de laatste aflevering minder goed vonden.

Ik persoonlijk ben van mening dat het goed is dat ze meer drama doen dan de wekelijkse dosis zombie bashing.

ugh
    ugh is offline
    Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    De ratings volgens een ign-reviewer, op 10, waar ik me wel in kan vinden.

episode 1: 9
    episode 2: 7
    episode 3: 8.5
    episode 4: 9
    episode 5: 8

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Toch een aantal bemerkingen bij deze serie.

Op een bepaald moment komen ze een zombie tegen in de buurt van hun kamp. Conclusie: zombies gaan steeds verder uit de stad op zoek naar mensenvlees. Reactie van kampbewoners? Laten we rond een kampvuur zitten over koetjes en kalfjes praten op het moment dat ze het zwakst zijn. (Police-Cop guy, Crossbow guy, chinaman & zwarte zijn wapens gaan halen)

goh er was nog iets, maar kan er niet op komen.

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomh Bekijk bericht
    Spoiler:
    en die reactie is dus een duidelijk teken dat je de comics niet gelezen hebt

Spoiler:
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Approved 9-lifer UrbanusVanAnus's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    hm, misschien ga ik ook maar eens beginnen met de comics te lezen

iTrader
    68 (100%)
    hoera! comics zijn veel leuker dan de serie, wel een kleine waarschuwing: the walking dead is een zeer geschikte reeks om mensen kennis te laten maken met comics, wat vaak ook leidt tot het lezen van andere reeksen

Member Borri's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht

En ugh, ik begrijp toch niet waarom je zo elitair doet over deze serie. Je comment op fmtv is ook redelijk zielig.

Dat je een grote fan en kenner bent van de comics geloof ik best, maar je doet precies alsof je daardoor beter kan oordelen over de serie.

Iedereen weet ondertussen dat de serie niet draait om geweld, gore, zombieslashing en shit, maar om de personages, het verhaal, de drama, ...
    Dat werd hier verteld voor de serie begon en na elke aflevering, dus we get it.

Maar, zoals hier ondertussen ook al tiental keer gezegd is: als je wil focussen op karakterdevelopment en drama, dan moet het goed zijn. Er is helemaal nog geen voeling met de personages, zelfs niet met Rick. Dat is misschien logisch na 5 afleveringen, maar het is toch nog niet hoogstaand geweest in die 5 eps, andere dramaseries doen het dan beter op dat vlak.

Ik weet dat ik soms eens lastig kan doen over series en nogal kan kommaneuken, maar nu ben ik heus de enige niet die er zo over denkt hé.

Ziezo, ook eens mijn gedacht gegeven want ik vond je opmerkingen er echt over.

Anyway, ik vermoed dat de one-handed-hillbilly nog zal opduiken in de finale, zou wel spijtig zijn moesten we er niets meer van horen.

Ondertussen heb ik ook al een aantal comics gelezen en blijkbaar volgt de serie het verhaal in de comics maar vaag.
    Huh wat ? zeker dat je het tegen de juiste hebt ?

Ik doe niet elitair over dexter (seizoen 5 valt zelfs wat tegen), Fmtv ? Ik heb nog nooit een comic in mijn leven gelezen

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ja, zeker dat het tegen de juiste persoon was. Jij bent het duidelijk niet zeker

Member pamperke's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ironhorn Bekijk bericht
    hoera! comics zijn veel leuker dan de serie, wel een kleine waarschuwing: the walking dead is een zeer geschikte reeks om mensen kennis te laten maken met comics, wat vaak ook leidt tot het lezen van andere reeksen
    Waar haal je eigenlijk zulke comics? en hoe dikwijls verschijnt er zo eentje?

iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pamperke Bekijk bericht
    Waar haal je eigenlijk zulke comics? en hoe dikwijls verschijnt er zo eentje?
    online (oa. archonia) of bij de lokale comic-boer (indien er eentje dichtbij is). Van the walking dead verschijnt maandelijks een nieuw los nummer, maar je kan best de gebundelde versies kopen. Momenteel is de reeks ong 79 issues ver

voor de geintresseerden: eerste nummer van the walking dead kan je gratis op de site van de uitgever lezen (link)

also, heb je meer vragen over comics, iets naar beneden is er een comic gedeelte

Member pamperke's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    online (oa. archonia) of bij de lokale comic-boer (indien er eentje dichtbij is). Van the walking dead verschijnt maandelijks een nieuw los nummer, maar je kan best de gebundelde versies kopen. Momenteel is de reeks ong 79 issues ver

voor de geintresseerden: eerste nummer van the walking dead kan je gratis op de site van de uitgever lezen (link)
    Cool, 'k ga eens kijken hoeveel mij dat gaat kosten...

also, heb je meer vragen over comics, iets naar beneden is er een comic gedeelte
    Ik had het net gevonden

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Méh, ik had echt wel meer verwacht van deze serie, zoals al gezegd is, ik heb geen probleem met drama, maar schrijf het dan aub goed, anders is het maar saai.
    Op de cheapst mogelijke manieren proberen de kijkers te laten meevoelen met personages werkt vaak niet, met de meeste van de personages kan het mij dan ook totaal niks schelen of er hen iets overkomt en een ander deel zie ik liefst zo rap mogelijk opgegeten worden, wat nooit goed is in een survival setting.

Het is precies alsof ze, zoals Hitchcock het zei, hun 'bomb under the table', vergeten zijn. Waarom voelt het niet aan alsof er een zombie apocalypse gaande is? Waarom lijkt het alsof ik naar een hoop mensen aan het kijken ben die mij niks kunnen schelen terwijl ze wat flauwe discussies hebben en kwaad worden op hun camp & hunting-trip op de locale trailer parkeerplaats.

Het maakt me ook eerlijk gezegd niet uit of ze nu een verklaring geven voor de zombies of niet.

Het grappigste is dan nog de mensen die afkomen van hoe speciaal en origineel ze wel niet zijn met te focussen op de characters ipv de zombies en dat de rest maar bij hun slasherflicks moeten blijven. Zoals ik al zei, the character development, dialogues and overall drama are not very well done guys...
    Toevallig is het sterkste punt van heel de serie voor mij de look van veel van de zombies.

Anyways nog een aflevering te gaan, ik vind het niet slecht dus kijk ik het nog wel uit, maar ik betwijfel of ik aan seizoen 2 zal beginnen..

Oh en dat stuk soundtrack uit Sunshine was echt wel out of place.
    Get out of my brain man.

Hoeveel posts die ik al heb gelezen van je die exact verwoorden wat ik denk.

Member Streaker's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    ²

Ik ga het nog ff blijven volgen, maar het interesseert mij weinig. Ik was al diep aan het wensen dat die zuster ook gebeten ging worden zodat we daar vanaf waren, not dus.

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Ik vind de reeks op zich niet slecht, heb enkel 1 groot probleem: Ik heb de comics gelezen...

De grote sterkte bij de comics is dat je meevoelt met de mensen, en het grootste gevaar niet van buitenuit komt maar van de andere overlevenden. Het tempo ligt veel hoger in de comics, maar toch leef je elk moment mee met de characters.

Jammer dat ze zo fel afwijken van het origineel verhaal, en vooral jammer omdat het geen meerwaarde geeft...

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darius Craven Bekijk bericht
    Jammer dat ze zo fel afwijken van het origineel verhaal, en vooral jammer omdat het geen meerwaarde geeft...
    Da's imo het hele probleem.
    De comic is bij wijze van spreke meer gekend omwille van het drama dan de actie. Het lijkt wel of de makers van de serie dit extra willen bevestigen door er nog meer (flauw) drama in te steken. Zo verliezen ze ook aandacht en steken ze er belangrijke dingen niet in.
    Bv de hele Rick - Shane vete, nu richt die Shane eigenlijk uit het niks z'n geweer op Rick, terwijl dat in de comic beter werd opgebouwd.

Approved 9-lifer TimzZ's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Dit is wel geen goed nieuws eh mannen.. Walking Dead Writing Staff Let Go - TV News at IGN

Nog geen reden tot paniek, maar toch.
    Voor de mensen te lui om te klikken:

The Walking Dead has gotten terrific ratings for AMC and a quick renewal, as it heads into its season finale this weekend. But now comes word of a curious overhaul behind the scenes.

Deadline is reporting that executive producer Frank Darabont has let go of the show's entire writing staff, including his number 2, Charles H. Eglee (Dexter, The Shield). As Deadline notes, many shows have some writer changes in-between seasons, but it's unusual for such a major overhaul.

Member Atrox's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Lijkt erop dat hij zelf niet tevreden is met het resultaat tot nu toe
    Hopelijk wordt het enkel beter!

Zelf vond ik de aflevering zeker niet slecht, maar veel dreiging/apocalypsgevoel/... was er idd niet

Member PaiN`'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Geweldige serie, al vond ik de laatste aflevering boring... mss omdat het weinig actie bevatte maar wel leuke nieuwtjes

Member Nash's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Voor degene in deze thread die het schrijven slecht vonden, blijkbaar zijn jullie niet de enige. Volgens IGN e.a. zijn er geruchten dat de volledige writing staff achter de Walking Dead zou zijn ontslaan door Frank Darabont. Wat ik totaal onterecht vind dus ...

'Walking Dead' gives writers the axe – all of 'em!

As the end of the year approaches, all of us good, hardworking folks cross our fingers and hope for a little end of the year boost in recognition of our good, hard work. If you were employed as a writer for "The Walking Dead" oooh-daddy! did you think you were getting a big reward this year. After all, only five episodes in, and it's become AMC’s most-watched original series with more than 5 million total viewers, according to Media Week. How to reward all of this success? Why, a mass firing! Deadline reports that last night series producer/director Frank Darabont canned the entire writing staff. It's rumored that season 2 will exclusively employ freelance writers.

Bron: clatl.com
    Laatst gewijzigd door Nash; 3 december 2010 om 09:28

Member Borri's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    .. En dan doen Timzz nog zoveel moeite voor de te luie mensen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten