|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
|
Oud België
Vanavond begint de mini serie van Peter Van den Begin en Stany Crets. Hij gaat over de teloorgang van het revue theater Ancienne Belgique in Antwerpen in de jaren '70.
Het is losjes gebaseerd op de jeugd van Van den Begin, die hij doorbracht in de coulissen van de Ancienne Belgique waar zijn vader werkte als aangever van Gaston Bergmans. Ik ben hier persoonlijk wel benieuwd naar. De setting lijkt me aanlokkelijk en aan de trailers te zien is er hier wel zorg aan besteed. Toch meer als Los Zand alleszinds. |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
kapsels = epic
Voor de rest: ik weet niet goed, tis gelijk da ze et soms te dramatisch willen maken, en dan komen er soms van die fragmenten tussen (gelijk waar diene die ze naar de 60 sturen, hij is boos, en er komen steeds van die stukken dat hij een lepel voor hem houdt , ofwel heb ik iets gemist (eerste 5 min. gemist....)).Laatst gewijzigd door Naradia; 3 januari 2010 om 21:06 |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Het verhaal zal denkek wel nog in gang worden gezet!
Qua look&feel was dit meesterlijk , maar het ging echt veel te traag vooruit en soms veel te veel aandacht op decors enzo (maar dit was echt ook wel subliem) Het is ook maar 8 afleveringen wat op zich nog meevalt! Echt verprutsen kunnen ze het niet! Tis ook niet echt humor dat je dit kan noemen! Tis een iets anders en daarom niet slecht! |
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Ik vond het heel goed. Ook de manier waarop het gemonteerd was enzo. Het verhaal moet wel nog een beetje op gang komen.
En 8 afleveringen? Ik dacht dat in de humo stond dat dit aflevering 1/13 was (wat ik overigens wel een beetje veel vond voor zo'n serie, zeker met de Los Zand flop in het achterhoofd). |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#19 (permalink) | ||||
|
Ik hoop dat het humoristisch niveau wat omhoog gaat want het was bij momenten slaapverwekkend.
Als de tweede aflevering even middelmatig is als de eerste, dan zullen veel kijkers afhaken. Ik vond "Goesting" op donderdagavond veel beter dan "Oud België". Jan Van Looveren en Gene Bervoets doen dat zeer goed en er zitten knipoogjes in naar "Mijn Restaurant" wat het geheel best plezant maakt. De humor is ook beter, alleen moet de reeks ook nog wat groeien. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|