Ik ben nu alleszins wel volledig overtuigd: Community is de beste hedendaagse sitcom.
Ik ben nu alleszins wel volledig overtuigd: Community is de beste hedendaagse sitcom.
Holy shit Pierce is epic
Maar dat verhaal van Troy en Jeff was toch maar stom.
Hopelijk denken de kijkers ook zo want de ratings zijn vrij laag met kans op cancel![]()
Ze staan tegenover big bang theory zeker?![]()
yep
dat was een slimme zet :/
Pierce en Chang waren weer zalig haha.
zware concurrentie jup.
Van 8u tot 8u30 concurrentie van The Big Bang Theory (13.88 miljoen kijkers) en Bones (9.1miljoen kijkers)..
en Community zit aan amper 4.57 miljoen , kans op cancel is dus zeker aanwezig aangezien alles onder de 5 miljoen maar mager is. en ze krijgen maar een rating van 1.9 op 5
Jah, tbh, als ik zou moeten kiezen tussen TBBT en Community zou ik toch ook voor TBBT gaan.
Maar ik ben geen digibeet dus volg ze gewoon allemaal.
OT: Annie...![]()
Nigga please, BBT over Community kiezen? Gotta be shittin' me.
Troll... enigste waardige vgl is HIMYM vs Community
Tja, humor is niet echt vergelijkbaar imo, kwestie van voorkeuren. HIMYM vind ik al helemaal slecht, gebaseerd op de 6 eps die ik al gezien heb.
Had vandaag 4 series klaarstaan, volgorde van bekijken was TBBT - IASIF - South Park - Community. Community is heel degelijk, maar significant minder strijkmomenten, in deze ep bv.. geen.
Terwijl ik TBBT dan helemaal niet grappig vind en vollédig neerga met Community.
Humor is misschien verschillend maar komop zeg, HIMYM was de eerste seizoenen goed, de voorbije 2 seizoenen was het gewoon ronduit slecht met hier en daar eens 1 goeie episode.
Modern Family, Community, TBBT, Blue Mountain State, Two and a half men doen het véél beter dan HIYM.
De lachband in TBBT maakt het pas echt goed!
Zie, dát is een troll Steiner.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)