Pagina 5 van 144 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 2873

Discussie: Komen Eten

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    bah, wat die morgen gaat klaarmaken....
    Insecten vind ik toch nog iets te ver gaan om aan gasten te geven. Vlees ok, zoals paard of iets anders ongewoon, maar insecten/beestjes bah.

Dat van vandaag vind ik ook maar raar. Het was heel lekker, maar omdat het niet 'culinair' is krijgt em maar een 6. Waarom verwachten die bij Komen eten allemaal verse en Hoogstaand eten?
    Ze gaan gewoon bij elkaar op bezoek, en het zijn allemaal mensen die graag koken. Als ge goed gewoon eten kunt maken, is dat toch ook goed?

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Met zijn worst gaat hij mij toch niet inhalen

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Aangenaam verrast door zijn kookkunsten, simpel maar lekker, ksnap niet dat het altijd zo hoogstaand moet zijn. Die granny haar eten was dan ook niet erg culinair, maar zelf zit wel te geven :').

2 siereetkamers zijn wel nice

iTrader
    0
    Ik vind het soms zo belachelijk dat ze strategisch punten zitten te geven om zelf te kunnen winnen. Geef de punten dat ze verdienen.

Zoals vorige week met die Lucas, die ging over alles vitten ook al was het perfect om toch maar iets te vinden waardoor hij punten zou kunnen aftrekken. Imo belachelijk bij dit spel.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gentille Bekijk bericht
    Ik vind het soms zo belachelijk dat ze strategisch punten zitten te geven om zelf te kunnen winnen. Geef de punten dat ze verdienen.

Zoals vorige week met die Lucas, die ging over alles vitten ook al was het perfect om toch maar iets te vinden waardoor hij punten zou kunnen aftrekken. Imo belachelijk bij dit spel.
    das juist het doel , hoe debiel reageren mensen...

die denken allemaal dat ze topchefs zijn mr kunne amper ne kak koken , echt lachwekkend...

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Die luc is dan ook een echte fuckface he, 'Ik ga tactisch beoordelen zodat ik win, hihihi' .

Commentaar was wel weer top, 'Humor is een kunst he'

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    das juist het doel , hoe debiel reageren mensen...

die denken allemaal dat ze topchefs zijn mr kunne amper ne kak koken , echt lachwekkend...
    Het doel is punten geven op gastvrijheid en kookprestaties. Niet zagen over hoe een fles champagne wordt ontkurkt bij wijze van spreken.

En ik denk wel dat er daar al goeie koks de revu zijn gepasseerd.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Jammer genoeg werd er nogal door de uitzending heengebabbeld (hoera tv proberen kijken in gemeenschappelijke kotruimte), maar ik heb het toch grotendeels kunnen volgen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik positief verrast door Steven. Hoewel het nog altijd een heel stille en timide kerel is, heeft hij zich toch ontpopt tot toffe gastheer die meer vriendelijkheid uitstraalde dan "vlotheid". Jammer van het slaatje dat hij vergat bij de garnaalkroketten, echt heel jammer. Ze zagen er lekker uit en alles was vanaf nul bereid, dat is toch iets wat punten scoort in dat programma.

Die Luc heeft een kop om op te kloppen idd, met zijn "culinair" gezeik. Ik kan al niet wachten op de zwaar afkrakende punten waardoor hij op zijn minst derde wordt, if not vierde. Steven heeft een menu geserveerd dat ik zonder enige gne aan mijn gasten zou durven serveren. Een lekker stevig driegangenmenu zodat de gasten tenminste niet met honger buitengaan. Ik zou waarschijnlijk zelfs aangepaste bieren geschonken hebben in plaats van wijn, daar smkte dat nuchtere Belgische menu gewoon om. Ik denk dat ik bij 99% van de deelnemers aan dit programma achteraf nog aan die chauffeur zou vragen om nog rap langs een frituur te passeren of zo, want het lijkt me sterk dat ik bij veel van die "culinair hoogstaande" mannen genoeg gegeten zou hebben.

Voor mij de beste kandidaat van deze week, die jongen heeft dat goed gedaan en zonder de verwachte schroom. Zijn interieur vind ik wel ronduit afschuwelijk, als ik tegen n ding niet tegen kan zijn het wel huizen die compleet volgestouwd zijn met brol. Als ge iets verzamelt moet ge het in mooie vitrinekasten steken, niet uw hele huis ermee behangen. Female touch required. Hopelijk komt het allemaal goe met zijn paard... euh Nancy.

En in verband met het niet willen weten van paardenvlees: zo zie je maar, als uw "principes" maar dom en ongefundeerd genoeg zijn, gaan ze overboord van zodra het maar een beetje lekker smaakt. Bij Nancy kon ik het wel begrijpen, dat moet zijn alsof ge uw eigen zuster aan 't opeten zijt.
    Laatst gewijzigd door Dennoman; 14 oktober 2009 om 20:50
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Approved 9-lifer Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    godvernonde, bij toeval ontdekt dat het vroeger was. niet al teveel gemist precies al een geluk.

Approved 9-lifer Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    twas nu mn eerste keer dak het effectief volledig gevolgd heb en vraag mij af: is dienen ouwen altijd zo irritant en pessimistisch?
    Ik kreeg het ervan e.......

En die punten dan HAHAHAHA...

Die blonde zo: ja amai ik ging het niet opeten en kheb ALLES opgegeven, echt lekker, proficiat echt waar, ben verschoten............ Ik geef hem een 7.

"ja"

Dienen ouwen vond boerekost dan nie goe ofwa, wa gaatij doen gaan vissen?

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arylia Bekijk bericht
    twas nu mn eerste keer dak het effectief volledig gevolgd heb en vraag mij af: is dienen ouwen altijd zo irritant en pessimistisch?
    Ik kreeg het ervan e.......

En die punten dan HAHAHAHA...

Die blonde zo: ja amai ik ging het niet opeten en kheb ALLES opgegeven, echt lekker, proficiat echt waar, ben verschoten............ Ik geef hem een 7.

"ja"

Dienen ouwen vond boerekost dan nie goe ofwa, wa gaatij doen gaan vissen?
    Dit was een voorbeeld van "Alles moet Culinair hoogstaand zijn om goede punten te krijgen". Heel lekkere boerenkost is niet hoogstaand op Culinair vlak en zal daarom niet meer dan een 7 krijgen.

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    tspijt mij, maar als ge meedoet aan zo'n programma en ik krijg worst met frieten voor men neus geschoteld Het mag nog heel lekker zijn, het zou toch ook niet meer dan een 6 krijgen

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    593 (100%)
    Luc is trouwens importeur van exotisch vlees enzo, vandaar ook zijn wormen vandaag

Approved 9-lifer Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    die wormen zijn ook enkel als aperitief denk ik, voor de rest ziet zijn menu er heel degelijk en normaal uit (check de site)

Crew Member Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Heb het helemaal gezien buiten het einde. Hoeveel punten heeft Steven gekregen?

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Heb het helemaal gezien buiten het einde. Hoeveel punten heeft Steven gekregen?
    44, al bij al beter dan te verwachten viel met de gegeven commentaren.

De punten van Nancy hebben hem wel flink omhoog getrokken (een 9 voor de sfeer en een 8 voor het eten), dat ziet er tussen die twee nog goe uit ze

Member moonhippo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht

En in verband met het niet willen weten van paardenvlees: zo zie je maar, als uw "principes" maar dom en ongefundeerd genoeg zijn, gaan ze overboord van zodra het maar een beetje lekker smaakt. Bij Nancy kon ik het wel begrijpen, dat moet zijn alsof ge uw eigen zuster aan 't opeten zijt.
    Rofl ^^

Crew Member Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Zeer deftige punten. Ik vond eigenlijk dat het er heel lekker uit zag allemaal.
    Maar sommige mensen geven blijkbaar liever veel punten voor ne stront met kreeft en kaviaar omdat dat chique is dan voor goeie vlaamse kost.
    Ik ben eens curieus wat topchef Luc uit z'n mouw gaat schudden.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Kben eerder benieuwd naar de romance tussen Nancy en Pee-wee, als ze daar in die hangmat liggen .

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    Luc is trouwens importeur van exotisch vlees enzo, vandaar ook zijn wormen vandaag
    Bon, wormen... 't zijn maar larfkes . 'k Verheug me nu al op 't gezicht van die schijtluizen

In de helft van de wereld eten ze dat, hier niet. Dan kunt ge evengoed de rest van uw dagen stoemp met worst eten. En dan te denken dat dat zogezegd wel typisch Belgisch/Nederlands is, terwijl de patatten eigenlijk ooit van Amerika kwamen.

Knollen met brood ftw, chte Vlaamse kost.

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten