hoeveel punten had linda nu eigenlijk, want ik moest het chinees eten gaan afhalen
hoeveel hebben de anderen haar gemiddeld gegeven, want echt koken kon je haar eten nu niet noemen
hoeveel punten had linda nu eigenlijk, want ik moest het chinees eten gaan afhalen
hoeveel hebben de anderen haar gemiddeld gegeven, want echt koken kon je haar eten nu niet noemen
Amai die haren blik toen ze hoorde dat ze laatste was geëindigdZo een gezicht van "Als jullie nu ni allemaal maakt da ge buiten zijt, dan nijp 'k jullie dood!" :O
Je zou denken omdat ze miss verkiezingen organiseert, dat ze toch wat sportiever van aard zou moeten zijn.
Had een megalang gezicht en er kon zelfs geen felicitaties af voor de anderen. Ocharme toch.
feit
de rest stond daar in grouphug-modus en zij was nergens te zien![]()
Had die Linda toch nog graag een interview horen geven![]()
Ik heb de indruk dat ik die Johan van deze week ergens van ken. Zou hij ooit meegedaan hebben met boer zoekt vrouw op vtm?
Die kam mij ook bekend voor, lijkt goed op diene homo van mijn restaurant (de vorige reeks)
Deze week in de dagallemaal, interview met onze jos over vanessa haar uitspraak dat hij een maîtresse heeft.
Hij heeft er geen, en voelt zich aangevallen, nu denkt iedereen dat hij een scheefloper is. Hij zei ook dat ze moesten opletten bij vanessa dat ze opvoorrand had gezegt wat mocht en niet omdat ze geheimen heeft.
Toppunt: Bij linda waren ze buiten gesmeten zonder de prijs omdat ze niet tegen haar verlies kon![]()
vond vorige week toch veruit de beste wat ik gezien heb, vooral het moment toen linda verloor.![]()
Wa voor een stom wijf is die Lieve wel niet.
ze hebben het gisteren opnieuw uitgezonden op 5tv. haar reactie was schitterend.
Die Patrick is juist de dikke versie van Herman van Molle !![]()
Ja,
Patrick is de boertige Vlaming
Eric is de bekende vreemdeling
en wat waren die Pauline en Caroline nu ook weer ?
Was eergisteren, tijdens de eerste aflevering van deze week.
ik KEN die caroline, daar ben ik zeker van...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)