Pagina 2 van 144 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 2861

Discussie: Komen Eten

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Relatief vaste kijker hier, ik probeer elke ochtend naar de herhaling te kijken (als ik het een beetje goed begrijp zijn er 3 uitzendingen per dag? De nieuwe aflevering 's avonds, 's nachts de eerste herhaling en 's ochtends de volgende dag de tweede?)

Den Eddy was ne zaligen tiep, had totaal geen capsones en kon ook een deftig potteke koken. De Jan (de gast die zijn "mini-pizza's" zo groot waren als ne gewone) lijkt me ook nog wel nen toffe, en 't eten zag er goed uit. Die Patricia of hoe ze ook heette (die stinkend rijke blonde met haar dikke tetten) was tbh wel sympathiek, geen of weinig capsones ondanks al het geld dat daar circuleerde. Ben wel altijd blij dat de meest arrogante deelnemers altijd goed laat eindigen, zoals die opgeblazen lul van een Lucas vorige week die 3de werd.

Dit wordt echt zo'n fantastische week, met maden, strippers en katholieke altaartjes. Can't wait

Dieje Ignace Leysen die constant wilde benadrukken dat hij wou dat mensen "voorbij de rijkdom keken" is trouwens de makelaar die atm het huis van mijn grootmoeder aan 't verkopen is :') Is wel ferm op zijn numero gezet door die Patricia van vorige week, die zijn huis is daar een buitenverblijfje tegen :')
    ~ "I am not only a pacifist, but a militant pacifist: I am willing to fight for peace." - Bill Hicks (1961-1994) ~

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    De Vlaamse Komen Eten is plezant om te zien, maar veel gebeurt er idd niet in. Je ziet vooral hoe vindingrijk mensen zijn in het koken.

Komen Eten UK is sensationeler: mensen die niet kunnen koken en iedere kok moet entertainment brengen (bvb een wijnhandelaar uitnodigen, kerstspelletjes, ...) En bijna elke week is er ruzie omdat iemand te luidruchtig is, dronken of vervelend. Het Britse programma heeft dan ook weinig te maken met koken, maar meer met reality drama brengen. Ik houd het dan toch op de Vlaamse brave versie.
    Dzu, dan heb ik de beste afleveringen gemist
    de keren dat ik de engelse versie zag ging het er enorm stijf aan toe. Allemaal zo keurig praten, heel stijf, heel beleefd.

Member Johnny Sniper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ze hebben er weer 4 speciale gevallekes uitgekozen precies, een paaldanseres, ne "glazenier",...

Approved 9-lifer Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    de glazenier geilt wel op de paaldanseres... nu goed, 't is geen misse

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    All right, ik ga naar de herhaling kijken met een ontbijtje

Crew Member Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Gisteren was het nog deftig. Vandaag zal het er al iets anders aan toe gaan, denk ik...
    Waarom moet er trouwens elke week minstens 1 iemand bij zijn die zichzelf waanzinnig fantastisch vindt?

Member moonhippo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Gisteren was het nog deftig. Vandaag zal het er al iets anders aan toe gaan, denk ik...
    Waarom moet er trouwens elke week minstens 1 iemand bij zijn die zichzelf waanzinnig fantastisch vindt?
    voor de sensatie , zou maar saai zijn anders

Crew Member Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonhippo Bekijk bericht
    voor de sensatie , zou maar saai zijn anders
    Ja inderdaad, maar toch. Ik herinner mij nog in S1 dat die grootmoeder van de chef van De Schone van Boskoop mee deed en dat iedereen gewoon vol bewondering stond van wat die gemaakt had. Bijvoorbeeld ook die 2 vrouwen van vorige week. Down to earth en eten zag er gewoonweg echt lekker uit. Vind ik eigenlijk interessanter dan al die dikke nekken.

Maar die betweters die uiteraard altijd op hun bek gaan, maken het wel grappig.

Member
    iTrader
    0
    pfff het leek een tof concept, maar het lijkt allemaal te draaien om "heb je het allemaal zelf gemaakt?"

Soms tot in het absurde. Maar jah, als ik bij vrienden ga eten moet dat ook 1 tot 2 sterren restaurant eten zijn, anders krijgen ze slechte punten.

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Lijkt me inderdaad puur uit sensationele overwegingen gedaan. Ik zou er ook niet van schrikken als ze elke week aan iemand vragen om de eikel te spelen. Meestal zijn dat de mannen, gewoon omdat we daar goed in zijn.

Ik grinnikte wel ne keer fel met die kerel en zijn "tactische zetten". Ze heeft al een 48 en meestal is dat een gamebreaking score. Ik zie nu al aan de trailer voor de volgende aflevering dat die stripteaseuse er niet zal komen.

Ik vind dat kind trouwens maar een geweldige paardenkop hebben. Wel lekker figuurtje. Dat terzijde is ze wel met enige voorsprong de meest spontane en vriendelijke van het hele gezelschap, zult ge altijd zien met mensen die niet meelopen in dat gebruikelijke stramien van huisje-boompje-beestje. Die eikel die maden gaat klaarmaken (weet zijn naam al niet meer) is heel vlot en zo, maar dat is enkel een goede eigenschap als zakenman, niet als gastheer. Het lijkt alsof sommige mensen dat niet goed snappen in die wedstrijd. Vlotheid =/= vriendelijkheid.

iTrader
    0
    Ja inderdaad, maar toch. Ik herinner mij nog in S1 dat die grootmoeder van de chef van De Schone van Boskoop mee deed en dat iedereen gewoon vol bewondering stond van wat die gemaakt had. Bijvoorbeeld ook die 2 vrouwen van vorige week. Down to earth en eten zag er gewoonweg echt lekker uit. Vind ik eigenlijk interessanter dan al die dikke nekken.

Maar die betweters die uiteraard altijd op hun bek gaan, maken het wel grappig.
    jup die twee vrouwen van vorige week hadden idd een mooi menu. Ik kreeg het alleen echt op mijne zenuwe van die advocaat.

iTrader
    0
    idd, haar figuur valt goed mee, maar heb derjuist nu eens op haar gezicht gelet en dan dat slaagt echt zwaar tegen

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Soms heb ik echt het gevoel dat diegenen van Komen Eten vaak beter kunnen koken dan de beste hobbykok van Vlaanderen dat op VTM loopt.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kben beginnen kijken omdat de papa van een vriendin meedeed (de kunstenaar Jan uit Izegem) en eigelijk volg ik het nu ook wel wanneer ik kan
    echt wel schrijnend eigelijk hoe sommige van die 'koks' hun rivalen volledig afmaken, alsof zij dan zelfs zo geniaal koken :')
    maar, deftig programma ja, en vaak leuke receptjes + leuk om zo eens te zien waar zij allemaal wonen, toch niet alleen over koken heel de tijd!

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die twee mannen van gisteren zijn duidelijk op de versiertoer. Ze hadden meer verwachtingen voor de vrouwen dan voor het eten

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Wa een zalig programma toch .

De glazenreparateur ziet er wel.. ne specialen uit.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeff_tw Bekijk bericht
    Eindelijk een topic hierover. Geniaal programma. Vaste kijker hier.
    Idd. Peter zijn commentaartjes zijn ook altijd een lekker droge aanvulling
    "Oke Lucas, nog iets?"

Die kerel was echt irritant. "Ik vond het goed... MAAR". Altijd een maar. De emo kikker

Dan nog hypocriet ook. Hij trok punten af indien niet alles zelf bereid was en/of vers was. Wat deed hij in zijne wok? Diepvriesgroenten

Platinum Member rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    135 (100%)
    da stemmeke van die ene gast is gewn lache

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Super piepstemmeke idd

Comentaar van de peter is btw echt epic, al vaak mee strijkgegaan

Member Kr|stof's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    "Wauw een paal, dat ziet er zo dus uit"

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten