Relatief vaste kijker hier, ik probeer elke ochtend naar de herhaling te kijken (als ik het een beetje goed begrijp zijn er 3 uitzendingen per dag? De nieuwe aflevering 's avonds, 's nachts de eerste herhaling en 's ochtends de volgende dag de tweede?)
Den Eddy was ne zaligen tiep, had totaal geen capsones en kon ook een deftig potteke koken. De Jan (de gast die zijn "mini-pizza's" zo groot waren als ne gewone) lijkt me ook nog wel nen toffe, en 't eten zag er goed uit. Die Patricia of hoe ze ook heette (die stinkend rijke blonde met haar dikke tetten) was tbh wel sympathiek, geen of weinig capsones ondanks al het geld dat daar circuleerde. Ben wel altijd blij dat de meest arrogante deelnemers altijd goed laat eindigen, zoals die opgeblazen lul van een Lucas vorige week die 3de werd.
Dit wordt echt zo'n fantastische week, met maden, strippers en katholieke altaartjes. Can't wait
Dieje Ignace Leysen die constant wilde benadrukken dat hij wou dat mensen "voorbij de rijkdom keken" is trouwens de makelaar die atm het huis van mijn grootmoeder aan 't verkopen is :') Is wel ferm op zijn numero gezet door die Patricia van vorige week, die zijn huis is daar een buitenverblijfje tegen :')

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

uit.