Neeje ... je 'komt' zot ... en wie daar een Gentse in ziet moet dringend eens naar de Gentse feesten gaan en of Walter de Buck en 't vliegerke beluisteren, tis niet omdat ge een paar jaar in Gent zit dat ge ook Gentenaar zijt. Soit voor de rest frissere verschijning dan het eten dat ik die week bij sommige zag ... de max was onze cafébaas die 6 bouillonblokjes in zijn soep kapt (omdat dit beter smaakt) en dan een stuk kippevlees apart kookt in water ... oh ironieook typisch dat zo nen cafébaas het geheim van de Knorpotjes met iedereen deelt, het geheim van de betere taverne keuken
Toch grappig hoe sommige mensen denken dat de O meridiaan door hun hol loopt, ik kan niet wachten tot vanavond als hij zijn punten krijgt, ook benieuwd hoe die zijn madam reageerde maandag als hij daar beetje staat te geilen op Romy haren bollenwinkel.
maakt niet uit, ik zou alleen naar die tetten kijken
Zo ziet hij er wel uit, nen typische parenclub ganger ook, kwam die zijn madam ook niet van 'tinternet' ? Wie wil dat anders
Eerlijk gezegd ferm schrik als ik bij die een zalfke zou bestellen in de apotheek, kan ook een paar keer in de microgolf gezeten hebben.
soit dit program en Benny Bax terug op woensdag ... kunnen we tenminste nog eens lachen om eten, wel nen tip, zit geen lasagnake te eten tijdens de smaakpolitie, uwen honger is direct over![]()
Romy staat al op clint.be met wat toepasselijke fotokes![]()
Inderdaad. Gene topper die shoot!
Das toch echt waarom ge naar komen eten kijkt vind ik, die van gisteren de maandag en den dinsdag super kritisch, ge moogt zelfs uw pan niet opschudden of tis showcooking, op alles commentaar, haarzelf verheerlijken en half beginnen paaldansen en dan als ze zelf iets wil maken kan ze er gewoon gene zak van![]()
grappig hoe ze het toch nooit in hun gezicht durven zeggen dat het eten slecht is.
Eerst doen ze zo vriendelijk tegen mekaar tijdens het eten,
en dan als ze zo apart zitten na het eten met de camera smijten ze alles eruit
Nog ne schone quote ... "jaja, zijn zijn vers uit de Makro" .... (de rivierkreeftstaartjes) ... sjongejonge.
Mijne lasagna is ook altijd vers uit Dunaldi (ni slecht voor wat'm kost)![]()
Aldi-lasagne is de beste (die pakken van ne kilo)![]()
Jawatte, de duizenden euro's vliegen al in het rond.
(en Denno, romy over kurt bezig gehoord?)
Romy kan mij krijgen!!
Die apothekeres zou ik gewoon buiten zetten.
Wat een uberbitch...
Gvd we zitten nog maar aan de aperitieven en ik erger me nu al dood aan dat kutwijf >.<
haha, die godelieve: "ze vonden het niet lekker, ze zeiden het uit beleefdheid dat ze het lekker vonden", lol zelf heel de tijd zeggen dat ze het lekker vindt en alleen voor de camera zagen dat het niet goed was
Ik zou haar gezicht toch wel eens willen zien als ze die afleveringen terugziet.
Edit: ik voorspel dat ze gaat winnen hé, die gaat superslechte punten geven.
En net nu ik dacht dat die niet nog meer de bitch kon uithangen...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)