U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | StarCraft 2 | Tekken 6 | Assassin's Creed 2
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Ontspanning & Multimedia > TV

TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee!

Reageren

LinkBack Discussietools Zoek in deze discussie Discussie waarderen
Oud 11 oktober 2009, 17:46   #81  
falc.be is offline falc.be
Member
[0/16] falc.be just joined
waarschijnlijk zon sonde die stargates plant
Met citaat reageren

Oud 11 oktober 2009, 18:12   #82 (permalink)  
V1nce is offline V1nce Stuur een bericht via Instant Messenger naar V1nce Stuur een bericht via MSN naar V1nce Stuur een bericht via Yahoo naar V1nce Stuur een bericht via Skype™ naar V1nce
V1nce's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 6 (100%)
[0/16] V1nce just joined
Een schip dat kan docken of wegvliegen van een ander schip in ftl is al raar.
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 21:30   #83 (permalink)  
DonVermo is offline DonVermo Stuur een bericht via ICQ naar DonVermo Stuur een bericht via MSN naar DonVermo
DonVermo's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 3 (100%)
[0/10] DonVermo just joined
Zal waarschijnlijk een Ancient zijn of iemand die op het schip is achtergebleven...die dankzij de activatie van de stargate of het herstel van het life-support systeem z'n pod kon activeren en weggeraken...

Te ver gezocht wss maarja ^^
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 22:57   #84 (permalink)  
Koffe is offline Koffe
Koffe's schermafbeelding
Member
iTrader: 25 (100%)
Koffe heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riddickbe Bekijk bericht
Zal waarschijnlijk een Ancient zijn of iemand die op het schip is achtergebleven...die dankzij de activatie van de stargate of het herstel van het life-support systeem z'n pod kon activeren en weggeraken...

Tegenwoordig moet je daar ni meer van verschieten
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 23:03   #85 (permalink)  
8bitmonkey is offline 8bitmonkey
8bitmonkey's schermafbeelding
Member
iTrader: 3 (80%)
[0/11] 8bitmonkey just joined
Hmmm .. Lost in Battlegate Universica ( ) . Het stargate gehalte is ver zoek (buiten het gebruik van een stargate natuurlijk, duh) en het BSG (en zelfs wat Lost) gehalte druipt er vanaf. Op zich is de serie helemaal niet slecht, maar heb de grootste moeite om dit los te koppelen van de vorige SG franchises en daardoor klopt het plaatje echt niet.

Die melo muziek naar het einde toe? Bwaargh
Emotioneel gedoe over senator? Bwaargh
Aggresiviteit tussen teamleden? Bwaargh

Let op, op zich zijn dit dingen die allemaal kunnen werken maar in SG is dit voor mij een grote cultuurshock . SG is voor mij een witty team die de vreemdste en leuke dingen op andere planeten meemaakt, humor en cheap ass actie zijn de kers op de taart en een archenemy is de leidraad tussen de eps door ..

Laat ons hopen dat er alvast 1 vijand zijn opmars maakt en dat we geen 'het leven zoals het is : ancient spaceship' crap krijgen. We zien wel .. kvind het nog best aangenaam maar op dit moment zou ik echt niet rouwen als ze het cancelen. Iemand zou kunnen argumenteren dat dit een volwassen SG is maar dan ben ik het niet mee eens .. SG staat voor gezelligheid en niet voor drama .. 2 put it simply :

SG1/A = zondagnamiddag vertier op VT4.
SGU = zaterdagavond drama op KA2.

Laatst gewijzigd door 8bitmonkey; 11 oktober 2009 om 23:10
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 23:13   #86 (permalink)  
boba fett c3po is offline boba fett c3po
boba fett c3po's schermafbeelding
Member
[0/10] boba fett c3po just joined
Citaat:

Het lijkt me eerder een soort van alien verkennings schip. De stijl van het schip is helemaal anders dan Destiny en de shuttles.
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 23:14   #87 (permalink)  
DonVermo is offline DonVermo Stuur een bericht via ICQ naar DonVermo Stuur een bericht via MSN naar DonVermo
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8bitmonkey Bekijk bericht
Hmmm .. Lost in Battlegate Universica ( ) . Het stargate gehalte is ver zoek (buiten het gebruik van een stargate natuurlijk, duh) en het BSG (en zelfs wat Lost) gehalte druipt er vanaf. Op zich is de serie helemaal niet slecht, maar heb de grootste moeite om dit los te koppelen van de vorige SG franchises en daardoor klopt het plaatje echt niet.

Die melo muziek naar het einde toe? Bwaargh
Emotioneel gedoe over senator? Bwaargh
Aggresiviteit tussen teamleden? Bwaargh

Let op, op zich zijn dit dingen die allemaal kunnen werken maar in SG is dit voor mij een grote cultuurshock . SG is voor mij een witty team die de vreemdste en leuke dingen op andere planeten meemaakt, humor en cheap ass actie zijn de kers op de taart en een archenemy is de leidraad tussen de eps door ..

Laat ons hopen dat er alvast 1 vijand zijn opmars maakt en dat we geen 'het leven zoals het is : ancient spaceship' crap krijgen. We zien wel .. kvind het nog best aangenaam maar op dit moment zou ik echt niet rouwen als ze het cancelen. Iemand zou kunnen argumenteren dat dit een volwassen SG is maar dan ben ik het niet mee eens .. SG staat voor gezelligheid en niet voor drama .. 2 put it simply :

SG1/A = zondagnamiddag vertier op VT4.
SGU = zaterdagavond drama op KA2.
mooie samenvatting van de vorige 5 pagina's.
Can't agree with you more
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 23:15   #88 (permalink)  
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boba fett c3po Bekijk bericht
Het lijkt me eerder een soort van alien verkennings schip. De stijl van het schip is helemaal anders dan Destiny en de shuttles.
ja, maar het schip is dan ook enorm oud. Dus oftewel is het idd een alien scout pod fzo...oftewel een oud design van een rescue pod.

Hopelijk krijgen we meer info in de volgende episode.
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 23:47   #89 (permalink)  
Avenger 2.0 is offline Avenger 2.0
Member
iTrader: 10 (100%)
Avenger 2.0 heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8bitmonkey Bekijk bericht
Ik heb ook de indruk dat de mix van humor en drama in SGU hierbij voor verwarring zorgt. Op het ene moment is het terug de grappige stargate en op het andere moment het bloedserieze BSG.
Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 00:17   #90 (permalink)  
DuffyT is offline DuffyT Stuur een bericht via MSN naar DuffyT
DuffyT's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 12 (100%)
[0/10] DuffyT just joined
Ik ben ondertussen de tel kwijtgeraakt hoeveel keer men deze serie al vergeleken heeft met BSG, get over BSG, seriously. Ben ik nu echt de enige die series neemt zoals ze zijn en zonder verwachtingen begin te kijken naar een nieuwe serie ook al is het de derde serie onder dezelfde naam.

Ook al heeft het dezelfde vibe als een andere serie, is het echt nodig om dat op ieder mogelijk moment te vermelden, als het je zo stoort kijk dan gewoon niet meer. Eerst zit iedereen te kankeren dat SGA op niets meer trekt en dat ze constant SG1-dingen herbruiken en als het dan gecancelled wordt dan zit men weer te janken.

Ik ontvang iedere (semi) scifi serie met open armen want het zijn er al zo weinig in vergelijking met al de politieseries, teen-drama series, sitcoms, andere shit

Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering, ik vind het zeer goed tot nu toe, de camerashots uit de lucht in die woestijn En IMO hebben de de gate (waar het uiteindelijk om draait) al meer getoond/gebruikt dan in heel het laatste seizoen van SGA.
Oud 12 oktober 2009, 12:02   #91 (permalink)  
Sanderdv is offline Sanderdv
Member
[0/10] Sanderdv just joined
True true... Het is gene spin-off serie geworden, wat ook vooraf aangekondigd was. De serie werd geproduceerd als een op zichzelf staande serie.

Persoonlijk ben ik wel te vinden voor het meer 'dramatisch' aspect van deze serie. Het is iets nieuws en verfrissend. Een 3de reeks zoals SG1/SGA zou pas uitmelken zijn.

Toch stel ik mij vragen omtrent sommige personages & casting...
Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 19:22   #92 (permalink)  
Hiro1 is offline Hiro1 Stuur een bericht via MSN naar Hiro1
Hiro1's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[1/12] Hiro1 just joined
Mja dat senator gedoe stoort me het meest eigenlijk.
Kwa verhaal enzovoort valt het wel mee.
Maar als die dochter dan weer in beeld komt ,hoop ik dat ze meegaat naar een planeet en daar dood gaat ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 19:29   #93 (permalink)  
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiro1 Bekijk bericht
Mja dat senator gedoe stoort me het meest eigenlijk.
Kwa verhaal enzovoort valt het wel mee.
Maar als die dochter dan weer in beeld komt ,hoop ik dat ze meegaat naar een planeet en daar dood gaat ofzoiets.
wss wel, en dan zal je nog een hele sirk krijgen omdat iedereen verdrietig is dat al 2 mensen dood zijn sinds ze op het schip zitten. Iedereen zal dan de stargate naar Earth willen dialen en we hebben weer een discussie en drama shit a la carte.

I'm over it, beetje drama...OK. Maar ik wil stargate actie zien. Tot nu toe tevreden, ik denk alleen aan wat ik zou willen zien in de volgende episode, niet wat ik niet wil zien of wil vermijden.
Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 20:00   #94 (permalink)  
8bitmonkey is offline 8bitmonkey
8bitmonkey's schermafbeelding
Member
iTrader: 3 (80%)
[0/11] 8bitmonkey just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
Ik ben ondertussen de tel kwijtgeraakt hoeveel keer men deze serie al vergeleken heeft met BSG, get over BSG, seriously. Ben ik nu echt de enige die series neemt zoals ze zijn en zonder verwachtingen begin te kijken naar een nieuwe serie ook al is het de derde serie onder dezelfde naam.

Ook al heeft het dezelfde vibe als een andere serie, is het echt nodig om dat op ieder mogelijk moment te vermelden, als het je zo stoort kijk dan gewoon niet meer. Eerst zit iedereen te kankeren dat SGA op niets meer trekt en dat ze constant SG1-dingen herbruiken en als het dan gecancelled wordt dan zit men weer te janken.

Ik ontvang iedere (semi) scifi serie met open armen want het zijn er al zo weinig in vergelijking met al de politieseries, teen-drama series, sitcoms, andere shit

Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering, ik vind het zeer goed tot nu toe, de camerashots uit de lucht in die woestijn En IMO hebben de de gate (waar het uiteindelijk om draait) al meer getoond/gebruikt dan in heel het laatste seizoen van SGA.

Je hebt deels gelijk, maar je kan het moeilijk iemand kwalijk nemen dat ze ongeveer iets in dezelfde lijn verwachten. SG is ook een soort van 'cult' serie die groot geworden is door bepaalde ingredienten, en voor het overgrote deel zijn die tot op heden verdwenen. Trouwens, ik neem niet iedere serie zoals ze komt .. als je net 5 jaar SG achter de rug hebt en ze kondigen een nieuwe spinoff aan lijkt me het niet meer dan normaal dat de verwachtingen in dezelfde lijn liggen.

Verder zie ik hier veel mensen aanhalen dat de show op zich niet slecht is, maar dat het drama gedeelte niet in een SG franchise thuishoort of op zijn minst een gewenningsfase moet doorlopen. Dat is nog steeds iets anders dan 'storen', en zoals je zelf al aanhaalt vallen degelijke scifi shows niet zomaar uit de lucht ... neemt niet weg dat een mens kritiek mag hebben.

BSG : Rook, vuur .. je kan niet wegnemen dat de sfeer van BSG overduidelijk aanwezig is.

Op dit moment mis ik gewoon de wittyness en cheesy actie ..
Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 23:19   #95 (permalink)  
Davyke is offline Davyke
Davyke's schermafbeelding
Member
[0/10] Davyke just joined
Hmmm ben grote fan van SG1 en Atlantis, maar deze moet me nog altijd overtuigen. Er gebeurt wel wat, maar eigenlijk ook niets.

Wie gelooft trouwens dat na duizenden jaren een gate op een woestijnplaneet nog altijd mooi boven het zand uitsteekt? Toch wel enkele rare verhaallijnen die ik nog niet begrijp.

Op zich zal het allemaal misschien wel wat beter worden als we wat meer uitleg krijgen in de volgende afleveringen. Die vertrekkende capsule op het einde maakt je dan weer nieuwsgierig om verder te kijken.

Hopelijk zal het wel meer worden dan gewoon het vliegen van planeet naar planeet (voor 12 uur?) om in eerste fase het schip te repareren om dan in 2e fase het heelal ginder wat te verkennen om dan in latere fase middelen te zoeken om terug te keren naar huis.

(ben trouwens eens benieuwd of ze de volgende aflevering nog altijd zo hard verbrand zullen zijn na die verschroeiende woestijnzon)
Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 00:21   #96 (permalink)  
sink is nu online sink
sink's schermafbeelding
Member
[4/15] sink just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davyke Bekijk bericht
Wie gelooft trouwens dat na duizenden jaren een gate op een woestijnplaneet nog altijd mooi boven het zand uitsteekt? Toch wel enkele rare verhaallijnen die ik nog niet begrijp.
als ik het goed begrijp zijn er dus 1 of meerdere Destiny achtige schepen.. zij hebben allemaal eenzelfde voorgeprogrammeerde koers, en eentje ging de Destiny voor, een schip dat de gates (automatisch?) op planeten zet.. en dan de Destiny zelf, die de planeten verkent..
dus wie weet is dat schip hun maar enkele weken/maanden voor, en staan die gates er nog maar net..
Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 07:48   #97 (permalink)  
L0k1- is offline L0k1-
L0k1-'s schermafbeelding
Member
iTrader: 29 (100%)
[0/12] L0k1- just joined
zeg mensen, het blijft een serie hé

wilde dat alles wetenschappelijk uitgelegd is, kijk dan naar discovery channel of National Geographic
Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 14:08   #98 (permalink)  
DuffyT is offline DuffyT Stuur een bericht via MSN naar DuffyT
DuffyT's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[0/10] DuffyT just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L0k1- Bekijk bericht
zeg mensen, het blijft een serie hé

wilde dat alles wetenschappelijk uitgelegd is, kijk dan naar discovery channel of National Geographic
2nd, so true
Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2009, 12:56   #99 (permalink)  
Audiosleef is offline Audiosleef
Audiosleef's schermafbeelding
Member
[2/16] Audiosleef just joined
Goeie cliffhanger
Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2009, 13:00   #100 (permalink)  
Preske is offline Preske Stuur een bericht via Skype™ naar Preske
Preske's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 11 (100%)
Weblogartikelen: 3
[0/71] Preske is very helpful
Citaat:
ja, maar het schip is dan ook enorm oud. Dus oftewel is het idd een alien scout pod fzo...oftewel een oud design van een rescue pod.

Hopelijk krijgen we meer info in de volgende episode.
atlantis is ook al miljoenen jaren oud
dus dat maakt niet uit.
het is wss een (vijandig) alien schip
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten