|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#61 | ||||
|
Ik ga toch SGA missen.
En dan vooral de interactie tussen mckay en shepard. en woolsey deed dat ook niet slecht. (hoewel ik nog altijd "the doctor" bleef zien in hem )Laatst gewijzigd door Preske; 8 oktober 2009 om 23:31 |
||||
|
|||||
|
|
#63 (permalink) | ||||
|
Ik durf het zeggen... het was in mijn ogen zwak.
![]() De personages hebben weinig persoonlijkheid en het acteerwerk was ook niet al te opperbest. Recyclage van Atlantis EN SG1. Alleen al het feit dat de kolonel weer gewond raakt en een lieutenant het moet overnemen is SGA all over again ![]() Ik had meer originaliteit verwacht. Ook dacht ik dat de serie heel wat onafhankelijker ging zijn van de vorige. Ik denk niet dat iemand die Stargate nog nooit gevolgd heeft, zich zomaar kan neerleggen bij dit verhaal. Nuja, het is en blijft de pilot. Er kan nog veel veranderen. Er waren ook goeie dingen en sommige personages hebben wel potentieel. Hoe dan ook, ik durf te vermoeden dat dit nooit het niveau van de vorige zal halen.
|||||
|
|
#66 (permalink) | ||||
|
Objectief moetek zeggen: twas een magere aflevering. Desondanks hemmek geboeid gekeken en kijk ik uit naar de volgende!
Maar der mag voor mijn part wel eens wa meer spanning/actie in komen. "oh noes, they're not gonna make it in time, the ship's gonna jump and they'll be stranded!" "oh wait... Put your arm in the puddle" |
||||
|
|||||
|
|
#69 (permalink) | ||||
|
Opnieuw, zwak. Onverklaarbare woede van een soldaat die Rush neertrapt, dochter van senator die een ancient bodyswap stone mag verspillen, nerdy guy die hele arm in de gate steekt i.p.v. enkel pink. De muziek rond 35:00 schreeuwde "Please bsg fans look at this show!". Het leek ook of generic military leader eerst priester wilde worden, over een character backstory ongeloofwaardiger dan de premise van de show gesproken ... Hopelijk heb ik dit laatste verkeerd begrepen.
De timed ship jump gimmick zal er blijkbaar voor zorgen dat er elke aflevering gemakkelijk mysteries onopgelost zullen blijven met als enige verklaring "lolz ship jumps in x get back on the ship!" |
||||
|
|||||
|
|
#70 (permalink) | ||||
|
Ook net gekeken en er mag idd wat meer interactie en actie in de volgende afleveringen zitten. Het komt meer en meer een dramareeks dan een SciFi show
![]() In Atlantis maakten we snel kennis met de Wraith maar nog geen enkele vijand of wat dan ook gezien, hoop met als er een vijand of vijandig ras ten tonele verschijnt het mss interesanter zal komen. En wat mis ik het gekibbel van Mckay ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#71 (permalink) | ||||
|
Het is inderdaad totaal iets anders dan SG-1 en SGA. Hoelang gaan ze nog zeveren over de dood van de senator en al dat drama daarrond? Als ik drama wil kijk ik wel naar One Tree Hill fzo!
Desalniettemin ga ik toch blijven kijken aangezien het me toch nog wel een beetje aanspreekt en ik hoop heb op verbetering. |
||||
|
|||||
|
|
#72 (permalink) | ||||
|
hopelijk houden ze nog een communication stone over voor mckay, want als iemand van lichaam verwisselt tonen ze blijkbaar de echte persoon, kwestie om het de kijker wat verwarrender te maken..
|
||||
|
|||||
|
|
#73 (permalink) | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|||||||
|
|
#80 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Ziet er uit als een of andere reddingscapsule. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|