|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
Op het eerste zicht iets volledig anders dan de vorige twee series, de formule is nu helemaal anders en het ziet er wat volwassener en donkerder uit. In plaats van een vrij hecht team dat centraal staat zoals in de vorige twee series krijgen we nu een hoop random mensen bij elkaar die flink gefrustreerd zijn omdat ze tegen hun wil gestrand zijn op een afgetakeld exploratieschip van de Ancients.
Dat de serie meer serialized zal zijn bevalt me wel, bij SG-1 en Atlantis waren er altijd veel te veel fillers die volledig naast het hoofdverhaal stonden. |
||||
|
|||||
|
|
#42 (permalink) | ||||
|
Die colonel Young z'n stem doet mij ZO hard denken aan een andere acteur, ma kkan het maar nie thuis brengen. Iemand anders ook da gedacht?
Soit, de aflevering ondertussen uitgekeken en de Stargate fan in mij zegt "super super super joy joy joy". Toch hier en daar wa wrange gevoelens bij sommige acteurs/actrices: bv. die dochter van die senator moeten ze voor mijn part niemer te veel tonen. Kkijk uit naar de volgende afleveringen alleszins. Rush z'n personage staat me wel aan. Laatst gewijzigd door Bram; 4 oktober 2009 om 22:42 |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() 't Zelfde is met Arnold Swarzennegger, die is ook veel verdikt met vroeger hé. Bij het zien van de eerste aflevering (1x01 en 1x02) moet ik zeggen, ik ben positief verrast. Ik dacht echt dat het ging sucken ma... het tegendeel hebben ze bewezen. Doe zo verder! Maar behoed ons van het gebruik van die beamingwapens van de Asgard. Toen ze die in SG-1 en Atlantis in gebruik namen heb ik gezegd: wat is met Stargate gebeurd? Het laatste seizoen van Atlantis heb ik zelfs maar voor een vierde ofzo gezien. Nuja, 'k heb er weer iemand bij om te volgen op Twitter (david blue)! Hij's wel nogal fel gekant tegen het illegaal downloaden. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#46 (permalink) | ||||
|
Ik vond het niet slecht.. alleen vraag ik mij af hoelang ze zoiets kunnen rekken (hooguit 2 seizoenen, hopelijk kort maar krachtig)
De makers willen precies een beetje meer 'lost'-gevoel inproppen. |
||||
|
|||||
|
|
#47 (permalink) | |||||
|
Ik vond de personages weinig persoonlijkheid hebben...
In vorige series had je Jack, teal'c en rodney. Die hadden allemaal een grappig kantje aan zich en vond ik top acteurs! Momenteel heb ik ni het gevoel van 'da lijkt me een intressant persoon'... Tis ook heel hard wennen aan zo ne soldaat snotneus ![]() We zullen zien hoe het zich verder ontplooit Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#52 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Da's is eigenlijk niet helemaal juist, want als je de film ziet lijkt het of de stargate een uniek toestel is van de Goa'uld enkel op Abydos. Pas in de pilot van SG 1 komen ze er achter dat het een netwerk van gates is. EN dan nog later in de serie spreken ze pas van het achtste cheveron.... |
|||||
|
||||||
|
|
#56 (permalink) | ||||
|
tis nja..anders :-). Tis toch ff wennen. Dat is niet meteen negatief bedoelt.
Rush zn personage vindk wel goed, anderen dan weer minder. Mrja, ergens heb ik ook het STV & BSG gevoel en dus een 'halve déja vu'. Nu, ik ga zeker verder kijken aangezien ik alles van SG1 en SGA gezien heb en ben benieuwd wat er allemaal gaat volgen. |
||||
|
|||||
|
|
#58 (permalink) | ||||
|
Ergens in seizoen 2 hebben ze al over de ancients (The Fifth Race).
Het is wel aangeraden om SG1/SGA te zien.. want soms wordt er al technologie gebruikt die niet meer verklaard wordt in SGU. Zoals die lange afstand-connectors, waarbij Rush 'zogezegd' het commando overkrijgt van het schip. |
||||
|
|||||
|
|
#59 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik heb nog geen enkele aflevering gezien maar moet toch eens beginnen. Da blijft maar komen, zo haal ik da nooit in. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|