|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#264 (permalink) | ||||
|
Het is normaal niet de gewoonte hoor dat er 4 maanden tussen de 2 seizoensdelen zitten, vroeger was het de gewoonte dat het seizoen begon in de zomer en eindigde in de winter maar dat is veranderd sinds de writerstrike dacht ik toen Scifi plots een hele tijd zonder nieuwe series zat.
|
||||
|
|||||
|
|
#266 (permalink) | ||||
|
Grappig hoe iedereen hier eerst zit te kappen op hoe slecht de nieuwe stargate-reeks wel is om dan te steigeren wanneer er aangekondigd wordt dat er minstens 4 maanden geen nieuwe aflevering komt.
Ramptoeristen? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#268 (permalink) | ||||
|
Toen die trial daar aan de gang was van die advocaten dinges, toen had ik het /care-gevoel.
GELUKKIG dat ze weer mijn aandacht trokken toen ze op die planeet aankwamen en iets leuk vonden. Tot nu toe heb ik maar weinig stargate-gevoel. Waar is de tijd toch gebleven dat ze door de stargate reisden en de goa'uld neer knalden met hun übercoole P90's. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#269 (permalink) | |||||
|
Citaat:
YouTube - Teal'c and O'Neill in Time Loop ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#271 (permalink) | ||||
|
Beetje teleurgesteld in SGU.
De makers zeiden dat de nadruk ging liggen op onderlinge relaties eerder dan op de actie en dit is zeker niet gelogen. Ik krijg het gevoel dat dit niet echt een stargate serie is omdat veel van de door fans geliefde zaken ontbreken: avontuur, snufjes, komische karakters, vreemde werelden en wezens, ... Ik vrees dat de serie een flauw afkooksel dreigt te worden van Battlestar Galactica...: iedereen heeft zijn goede en slechte kanten, alles is grijs, onderlinge relaties en politiek zijn basisingrediënt. Zeker met aflevering 10 had ik een BSG gevoel. Ook de cast is zwak vind ik, geen toffe karakters, allemaal een beetje hetzelfde: gefrustreerd, negatief ingesteld, ... Kwou dat Rondey Mckay op de Destiny zat, ik mis zijn gezaag en grootheidswaanzin nu al. Mckay ging de Destiny binnen het uur na aankomst volledig bestuurbaar en operationeel gemaakt hebben haha. |
||||
|
|||||
|
|
#272 (permalink) | ||||
|
Och tbh ik mis het oude stargate (sg1/sga) niet..
SG1/SGA dat zich steeds uit de nesten kan werken en overleven en dat nog met een portie humor.. na 15 seizoenen hebt ge het ook wel gezien. Ik vind SGU een verfrissende aanpak van de 'sg-lore' en ik ben zeker benieuwd naar de volgende afleveringen. |
||||
|
|||||
|
|
#275 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|