|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#207 (permalink) | ||||
|
Dat weet ik ook wel, maar ge zou denken dat de ancients terwijl ze toch bezig waren die gateplaatsende schepen meteen ook een DHD zouden laten zetten zodat ge de gate ook kunt gebruiken zonder die remote.
Als ge nu uw remote kwijt speelt of hij gaat kapot dan zijt ge compleet fucked om terug te keren indien er niemand van de andere kant kan komen met een remote. |
||||
|
|||||
|
|
#210 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#215 (permalink) | ||||
|
Juist tot aan aflevering 6 geraakt vandaag. Ik weet nog niet of ik fan van deze reeks ben of niet. Er is teveel emo-gezever in naar mijn goestin. Carlyle is natuurlijk een geweldig acteur en schoon vrouwvolk is er ook maar ze mogen wat dringend meer controle over hun Destiny krijgen. Dat ze daar maar als kiekens zonder kop rondlopen, al 6 aflevering lang (voor mij), begint wat agezaagd te worden ze. Ik moet wel zeggen dat de CGI van het beste is wat ik tot nu toe al in een SG reeks heb gezien (vooral dan in aflevering 6).
|||||
|
|
#217 (permalink) | ||||
|
meh.
Ik was zeer content om is een aflevering te zien zonder de overdreven emo crap, maar het is toch nog steeds niet op cruisespeed, en ik vrees dat het na 3 afleveringen weer van 'datte' zal zijn. Ik vind het plaatje van Stargate en teveel emo + drama echt niet kloppen. |
||||
|
|||||
|
|
#218 (permalink) | ||||
|
Juist de meest recente aflevering gezien. 'T was weer allemaal emo gezever, der zat een beetje verhaal tussen met natuurlijk weer Rush die de show stal en wat girl on girl actie maar voor de rest konden ze evengoed een Thuis aflevering getoond hebben. Meer en meer teleurgesteld in deze serie, de balans zit enorm verkeerd.
Ik wil actie verdoeme, geen gebleit! ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|