|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
| Bekijk resultaten enquête: Wie gaat MR winnen? | |||
| Kortrijk |
|
196 | 67,12% |
| Sint Truiden |
|
96 | 32,88% |
| Aantal stemmers: 292. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#3681 | ||||
|
Dunno, weet enkel dat ze dat van die advocaat enzo al gestopt hebben
|
||||
|
|||||
|
|
#3682 (permalink) | ||||
|
Alé, ze zijn al terug. Heb ze juist uit de auto zien stappen met heel hun inboedel. En interessant dat dat is zeg! Der stonden daar wel 70 mensen naar te gapen
. |
||||
|
|||||
|
|
#3683 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#3686 (permalink) | ||||
|
Hehe net Rob gezien in de kinepolis in Hasselt. Zonder vrouwtje (ofwel was hij erop aan 't wachten). Hij zat alleszins niet in mijn zaal. Tot zover deze korte, nutteloze mededeling.
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3689 (permalink) | ||||
|
HLN TV-Gids - Chris en Wendy (Mijn Restaurant) gaan scheiden (938764)
Chris beweert dat Wendy hem onlangs bedrogen heeft met een oude schoolvriend. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3690 (permalink) | ||||
|
twerd tijd da ons amuseke haar ogen opendeed, sorry maar als het personeel haar zat uit te lachen en de chef kok deed lekker mee dan is het respect voor haar ver te zoeken, ook al kom je niet overeen, werk en prive gescheiden. spijt komt te laat nietwaar kriiieess??
|
||||
|
|||||
|
|
#3692 (permalink) | |||||
|
Citaat:
logisch, beide mensen leven op een andere voet/intresse. + Wendy is een figuurlijke trap te hoog voor chris, hoe grof/jammer ook. Zeker voor die kinderen .. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#3693 (permalink) | |||||
|
|
Ik vind het toch grappig hoe ze altijd de menigte probeert te manipuleren met haar meelijwekkend gedrag en hoe er zoveel mensen in proberen te trappen.
Gewoon die nieuwe quote al van haar: Citaat:
Die vrouw had dan ook nog keer geen enkel besef van dat ze zelf ook 'deels' de oorzaak was van die bepaalde sfeer in hun restaurant. Niet dat ik die Chris beter vond trouwens. |
|||||
|
||||||
|
|
#3695 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#3697 (permalink) | |||||
|
Citaat:
give it a rest , volgens uw profiel zijde 22 en ge zijt 8 weken ofzo na een programma nog altijd uw gal aant spuien over bepaalde personen die in dat programma voorkwamen op een forum |
|||||
|
||||||
|
|
#3700 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|