Naar wie gaat je stem uit?
Lester & Abdou
Tom
Karim
Dirk
Elien
Mathieu & Guillaume
Naar wie gaat je stem uit?
ah, der kijke effectief mense naar?
Waarschijnlijk. In ieder geval gaat mijn stem naar Tom of Dirk.
nog nooit naar gezien..
@ Ge0force, die hadise kan ik ook niet uitstaan. Van presenteren kan ze ook niet al te veel in mijn opinie.
Hoe noemt het liedje da diene jongen met zen bril zingt in de reclame ?
Edit : gevonden, .. en slaat hem voor het hoofd
Laatst gewijzigd door moXob; 17 november 2008 om 23:24
Pfff...
Wanneer vliegt die irritante Karim er nu eens uit
Ik volg X-factor totaal niet meer (kijk enkel preselecties en 1e ronden als uitlachtelevisie)
Maar vandaag bij het zappen gezien dat hij er nog inzit.
Zijn Vertigo van U2 trok op NIKS.
PURE verkrachting was het!
Telkens als Karim zing is het pure overacting van zijn stem, en zijn uiterlijk, komaan gast. En dan van jezelf vinden dat hij geen Nerd is.
pfff...
X-factor is voor mensen zonder een leven ...of games.![]()
Optie; ik kijk niet naar x-factor?![]()
Vriendin kijkt hiernaar, dus moet (verplicht) meekijken
Tom heeft elke week al goed gezongen en gaat winnen denk ik ..
Elien mocht van mij part er al langer uit. Karim, tja, hij kan zingen maar door zijn overacting (wat ook op zijn stem slaagt) is hij zo gemaakt. De foute muziekkeuze telkens dan nog... ik bedoel Anastacia, U2, Prince...
Tom, Dirk, M & G zijn voor mij de sterkste kandidaten. Spijtig dat je muziek moet brengen dat 'IN' is, om X-factor te hebben.
Maurice is wel lachen met zijn kritiek maar uiteindelijk brengt hij weinig tot geen opbouwende kritiek in tegenstelling tot Do en Kris.
Aan het hopen dat Tom wint is broer van maat van mij en tom doet het (vrij) goed. Dus hoop voor hem dat het lukt..
Morgen is er blijkbaar 'concertje' van tom en karim in gent st pieters rond 17u van netlog uit
M&G liggen eruit. Ze hebben het heel goed gedaan en ben er zeker van dat ze met twee nog mooie dingen kunnen brengen.
Staat bij mij steeds op de achtergrond aan, om de liedjes te horen maar de rest niet te moeten volgen, en ik stel me maar 1 vraag: Wat doen Lester & Abdou nog in dat programma?
Verder gaat mijn stem, moest ik stemmen, naar Dirk.
Lester en abdou moesten winnen
Dirk won gewoon omdat hij kris als coach had, en zo had hij veel stemmen van de fans fan clouseau
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)