goed begin van nieuw seizoen en die intro was heerlijk :d
goed begin van nieuw seizoen en die intro was heerlijk :d
Niveau is zeker niet meer dat van int begin. Maar ik blijf mij hier eigenlijk toch mee amuseren. Zeker in de zomermaanden als er weinig anders op is. Vraag mij wel af wat Shane van plan is.
Shane zal wel wraak willen zeker? Geen flauw idee hoe hij weet dat het diene kerel was eigenlijk. Ik vind het wat saai geworden, maar tis beter dan niets![]()
Ik stel me weer dezelfde vraag als de vorige seizoenen ettelijke keren: waar gaat het heen...
Enkel Andy, Jill en Shane boeien nog wat.
Ik vind het toch een vreemde verhaallijn om een seizoen op te baseren. Een moordpoging van die zoon, terwijl die nooit van belang is geweest in de hele serie. Hopelijk ontwikkelt er nog iets anders.
was wel nice, ik had dat einde met Silas niet direct verwacht eigenlijk
Toch een paar hilarische momenten in deze aflevering.
Toch wel een pak beter dan de laatste 2 seizoenen ofzo
Die preview voor volgende week bevalt me wel. Terug old school weeds. Preview toont ook volgens mij hoe ze die serie gaan eindigen.
Wie is die Kiku eigenlijk, ik heb geen idee wie da is.
Ik heb totaal geen connectie meer met de characters. Enkel Silas, Shane en Andy interesseren me nog en Andy begint mij ook te ergeren met die hele relatie...
"Effortless receiver of tail". Andy toch.
Kvond de episode nu eens echt op gene zak trekken... Wat een waardeloos seizoen weeral.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)