|
|
#1961 | ||||
|
in den nieuwe stargate doet daniel jackson nu mee of weten we het nog altijd niet?
|
||||
|
|||||
|
|
#1965 (permalink) | ||||
|
hmm, @ hatetn, naar de kloten? De 2 films die na de serie uitkwamen vond ik toch geslaagd. Er werd op een leuke manier een einde gemaakt aan 2 verhaal lijnen die in de serie nog niet beëindigd waren.
@ Jack-Sparrow logischerwijs heeft de 3de serie véél te maken met SG-1 & Atlantis. Alleen zal het een ander concept zijn, als je wat hebt gelezen over de nieuwe serie merk je gewoon dat er niet meer zal gewerkt worden met een Aardse link (Daar de bemanning toch niet terug kan keren). Ik kijk alvast uit naar de film van Atlantis en de derde Serie.
|||||
|
|
#1966 (permalink) | ||||
|
lees vooral de link die in quote waarin staat dat ze nog ne hoop films willen maken maar ze beseffen dat ze de volledige cast niet voor die films gaan kunnen hebben door hun verplichtingen voor andere projecten.
de eerste twee films waren zeker goed maar als ze te lang gaan doorgaan gaan ze het gewoon verpesten. tel daarbij ook dat de ene film de verhaallijn met ori afsloot en de andere de laatste goa'uld system lord vermoorde + het zowat een afsluiter was waar ieder personage van het sg team nog eens aan bod kwam. voor de fans van Don S. Davis werd het dan ook nog iets speciaal omdat hij een maand voor de dvd release is gestorven |
||||
|
|||||
|
|
#1968 (permalink) | ||||
|
Nja @ hatetn daar heb je wel een punt, ik vraag me eigenlijk af nu ze al die films maken, hadden ze niet gewoon ofwel Atlantis of SG-1 kunnen door laten gaan... Ze waren beide kijkcijfer kanonnen. Atlantis was dit zelf met hun laatste seizoen... Eigenaardige mensen daar bij MGM.
|
||||
|
|||||
|
|
#1969 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Of kon ook zijn dat enkel een betaal zender er interesse in had, ben het niet meer zo zeker en als ze dan voor de betaalzender zouden gekozen hebben zouden de kijkcijfers heel hard gedaald zijn. |
|||||
|
||||||
|
|
#1976 (permalink) | ||||
|
tja , kunde nie echt op afgaan e
Als ge op het begin de foto's zag van de atlantis cast kon ge ook al denke da het op nie veel trok marja ik vind dan ook wel dat atlantis cast e pak minder goed was dan sg ik kon die teyla en dr jeniffer keller echt nie hebbe bij hun gezaag en moraalridder eigenschappe Eigenlijk ook nie dokter weir , damn da was ook al zo ne moraalridder en die dan als leider van de expeditie bestempele.... En dan die ronan dex ,ne halve zot da op alles zou schiete wa beweegt, ja hoor heel realistish die zou ge zeker in uw nr 1 offworld team steke... Was wel duidelijk da ze gewoon wa schoon koppekes erin woude steke maar daar blijft het ook bij geen wonder da ze nooit de kijkcijfers van sg konde hale
|
|||||
|
|
#1977 (permalink) | |||||
|
Citaat:
*cough* Teal'C, Offworld Alien with some serious Goa'Uld ties and issues Gij zou die wel in uw Nr 1 offworld team steken? Vala = Ex-queen, dief en oplichtster Die dan ? Atlantis had tenminste nooit de pretentie van de "militaire aanpak", op SG1 vond ik dat toch vaak een domper als ze zich dan als complete amateurs zonder enige vorm van hiërarchie gingen gedragen in bepaalde situaties. En ik kende daar btw geen enkele acteur in voor de serie zelf, dus "schoon koppekes" is beetje overroepen IMO McKay + Zelenka > Carter + Jackson als think-tank ![]() Ik vind Atlantis persoonlijk een pak amusanter dan de laatste SG1 seizoenen. Er komen veel meer "nieuwe" technologie dingen in, en das IMO toch de main reason waar ik voor naar SG keek en bleef kijken.
Give me a job I like, and I will never have to work again. Laatst gewijzigd door Biebiep; 17 januari 2009 om 12:14 |
|||||
|
||||||
|
|
#1978 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1979 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Je moet naar de bigger picture kijke de rede waarom ze er teal'c hebbe ingestoke Hij had de beste intel mogenlijk , hij wist alles van de goa uld Daarbij had hij zijn loyaliteit onmiddelijk beweze Hij was dan ook geen los kanon dat zomar op alles zou schiete Enja vala is ook niet zomar erbij gekome maar eerder door omstandighede Haar dochter was de leider van de ori , dan ben je al genijgt om haar overal meeteneme gewoon om niet vermoord te worde Het is niet alzof ze haar er echt bij woude , dat is meermaals gebleke Als je dan ook nog eens kijkt naar de technologie dat we allemaal gekrege hebbe vanaf sg s1 tot 10 dan is dit veel groter dan wat we gekrege hebbe van atlantis s1 tot 5 Op het begin van sg hadde we niets , op het einde hadde we naquada generators f302 , moederschepe, zpm waardoor atlantis is kunne beginne en nog zoveel meer En je duidt mijn punt over schoon koppekes nog meer aan Je kende niemand van de acteurs... idd dus acteer talent zal er niet veel geweest zijn Daardoor.... schoon koppekes Laatst gewijzigd door V1nce; 17 januari 2009 om 12:53 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|