|
|
#1921 | ||||
|
met wat quotes uit trainspotting moet dat wel te pruimen zijn
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1928 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Eerder, verdorie! Das weer anderhalf uur "leerplezier" dat ik zal missen vandaag![]() Ik ga beginnen met kijken ;-) Hoewel de "vegas" mij niet echt aanspreekt tot nu toe EDIT: Ik heb ze nu bekeken. Nu begrijp ik eindelijk waarom er zo'n episode als "vegas" zo dicht op het seizoens- en serie-einde zat. Ik vond ze beiden nog geslaagd. Ze wouden het groots afsluiten, en dat gebeurde ook. Hoewel ik liever alle schepen + atlantis tegen die Hive had zien vechten in plaats van zo zwak te eindigen, maar goed. Laatst gewijzigd door TheFallen; 22 december 2008 om 20:10 |
|||||
|
||||||
|
|
#1930 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
. tis allemaal een beetje te snel opgelost. |
|||||
|
||||||
|
|
#1932 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1933 (permalink) | ||||
|
allright, mooie seizoensafsluiter maar dat laat ons ergens beetje int gewisse rond de film die dan komt..
hoewel het 'temp vfx' was vond ik het best wel vet uitzien. Nuja, er werd wel nogal snel afgedaan met die hive opt einde. Kvond dat er een superopbouw inzat en dan opeens ist weer gedaan.. Khad meer gedacht dat de hive effectief naar Earth ging en zn aanval ging beginnen en dan de vervelende credits ofzo..niet dus ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1936 (permalink) | ||||
|
Ik ben verward...
Dit einde vind ik niet leuk :-( Maar moest het met een cliffhanger eindigen zou ik ook zitten vloeken... want dan mag ik weer zo lang wachten op het vervolg (zoals alle vorige seizoeneindes). Ik weet niet wat ik wil ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1937 (permalink) | ||||
|
Khad wel verwacht dat Atlantis meer ass ging kicken ze, eerste 5 seizoenen zeggen hoe sterk Atlantis wel is met 3 zpm's, nu ze het eindelijk kunnen tonen wordt dat binnen de 3 minuten geownd door die hive... Wel leuk, maar toch beetje teleurgesteld. Vegas vond ik wel cool
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1938 (permalink) | |||||
|
Citaat:
er stoppen al genoeg serieis met cliffhangers (space above and beyond ffs) nu dacht ik eindelijk dat ronon dood was, niet dus ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1940 (permalink) | ||||
|
Had meer verwacht van een slot aflevering. Niet eens een volwaardige dubbel aflevering. Vegas lijkt op de talloze filler star trek: next generation holodeck afleveringen waar geen korrel sci-fi te bespeuren valt.
Enemy at the gates heeft niet bepaald een goede storyline. Het hiveship neemt een gate mee om de earth gate te blocken maar plaatst minimale beveiliging rond de gate ? Atlantis stuurt vervolgens 4 personen door de gate i.p.v. een nuke/mark2/whatever ? Atlantis' wormhole activatie wordt gewoon niet in beeld gebracht ? De ancient chair werd verplaatst naar area 51 zonder defensive measures, friendly asgard shield technology gemakkelijkheidshalve even vergeten ? Ondermaats |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|