|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#2041 | ||||
|
|
Paar uur geleden mail gekregen van Play.com dat m'n pre-ordered box van Atlantis Complete Season 5 is opgestuurd, ikke blij.
Met veel geluk is het er maandag, anders dinsdag. Ik kijk ernaar uit dit laatste seizoen eindelijk te zien. |
||||
|
|||||
|
|
#2042 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
welke? ikd acht dat het gedaan was na ark of truth en stargate continuum. de ori is verslaan, dus in diefilm zouden ze weer een neiuwe vijand moeten vinden.. oftewel de furlings. |
|||||
|
||||||
|
|
#2043 (permalink) | ||||
|
De nieuwe film van SG1 zou over Jack O'neill gaan, er is nog niet zoveel over bekend maar hij komt er zeker, trouwens Continuum ging toch ook niet over de Ori en die vond ik persoonlijk beter dan AoT
Ze zijn eerst bezig met Stargate Universe en die SGA film, met de SG1 film gaan ze zich mee bezig houden als ze klaar zijn met het eerste seizoen van SGU te filmen.edit: een nieuwsbericht van april waarin alles uitgelegd wordt http://www.gateworld.net/news/2009/0...ovie-has-a-go/ Laatst gewijzigd door DuffyT; 8 augustus 2009 om 13:21 |
||||
|
|||||
|
|
#2047 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zie deze thread : http://www.9lives.be/forum/tv/665293...l#post12053916 |
|||||
|
||||||
|
|
#2048 (permalink) | ||||
|
5x13 atm, SG1 zal ik wel gezien hebben tegen dat universe begint, maar of ik tegen dan ook atlantis zal gezien hebben betwijfel ik
![]() kvind het wel cool trouwens om in sommige afleveringen personen te zien die blijkbaar later in andere series ook meespelen bv. chief tyrol en boomer uit BSG zaten ook in stargate met kleine rollekes ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2050 (permalink) | |||||
|
Citaat:
van de cylon models alleen al 5 Laatst gewijzigd door falc.be; 25 augustus 2009 om 17:47 |
|||||
|
||||||
|
|
#2052 (permalink) | ||||
|
Seizoen 1 van Atlantis speelt zich tegelijk af met seizoen 8 van SG1 maar je kan het bekijken zoals je het wil, ik zou de eerste 2 episodes van seizoen 8 van SG1 bekijken, dan seizoen 1 van Atlantis en dan verder doen met de rest van seizoen 8. Dan seizoen 2 van Atlantis, daarna seizoen 9 van SG1 en dan zo verder.
|
||||
|
|||||
|
|
#2053 (permalink) | ||||
|
de enige ECHTE overeenkomst ertussen is dat de film stargate cuntinuum zich tussen 5x01 en 5x02 van stargate atlantis afspeelt. de rest is gewoon willekeurig kijken.
Laatst gewijzigd door jaske; 25 augustus 2009 om 19:10 |
||||
|
|||||
|
|
#2054 (permalink) | ||||
|
Oa, maar vanaf seizoen 8 zit SG1 vol van verwijzingen naar Atlantis en als je de episode "The Pegasus Project" van seizoen 10 voor Atlantis bekijkt dan verpest je het toch wel een beetje voor jezelf IMO dus volgens mij bekijk je toch beter eerst een seizoen van SG1 en daarna het seizoen van Atlantis dat zich op hetzelfde moment afspeelt of elk om de beurt een episode zou eigenlijk nog beter zijn.
|
||||
|
|||||
|
|
#2057 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ze stelen de technologie en passen het aan naar hun eigen wil. hun spullen zijn allemaal afkomstig van de ancients maar zo aangepast dat enkel zij het kunnen gebruiken. sinds carter al een tok'ra in haar heeft gehad blijven de sporen waardoor zij het kan gebruiken. maar als ik me niet vergis heeft o'neill dat ook al gehad. |
|||||
|
||||||
|
|
#2058 (permalink) | ||||
|
In de serie wordt er wel gewoon gezegd dat ze een "parasitic race" zijn, in de letterlijk en figuurlijke zin van het woord. Nergens wordt gezegd dat hun tech enkel van de Ancients afkomstig is en zoals ^^ zegt, ze zijn misschien parasitic maar ze zijn niet dom, ze kunnen de tech die ze vinden aanpassen naargelang hun eigen behoeftes. Vb.: dat ding die ze in zuid-Amerika vinden die de Goa-uld aangepast hebben en waar hun "sarcofaag" van komt.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|