|
|
#2021 | ||||
|
Dit is een andere lijst. Ik denk wel dat die juister is, vermits er op IMDB bij de aflevering (niet film) "Serenity" wordt gesproken over "In the first half of the original pilot episode,...". Die aflevering duurt trouwens bijna anderhalf uur, wat wel meer gebeurt bij een pilot (om er in te komen).
|
||||
|
|||||
|
|
#2023 (permalink) | ||||
|
Ik voel altijd zo'n voldaan en tegelijk een leeg gevoel wanneer een serie zoals Stargate of Firefly afgelopen is
![]() Prachtige Sci Fi series zijn het dus ik kan u alleen maar aanraden verder te kijken want het wordt er alleen maar beter op. En nu maar terug over stargate zeker ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2024 (permalink) | ||||
|
De oude pilot episode is herwerkt met geknipt/extra materiaal en updated sfx. GateWorld REVIEW: Stargate SG-1: Children of the Gods - Final Cut Na de link gelezen te hebben over wat er weggeknipt is lijkt de herwerkte versie iets te simpel en streamlined.
|
||||
|
|||||
|
|
#2025 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2027 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2029 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2031 (permalink) | ||||
|
Ik vind beide SG1 en SGA goed , maar ik kijk met gemengde gevoelens uit naar SGU om eerlijk te zijn. Tis weer meer vant zelfde met nieuwe vijanden. De melkkoe is richting leeg aan het gaan zoals bij Star Trek.
Star Trek (William Shatner) : sommige van gezien in mijn zeer jonge jaren dus niet echt een mening. Star Trek : TNG : Vond ik vrij goed , maar toch niet alles. Star Trek : DS9 : Deze vond ik zeer goed. Star Trek Voyager : Kwam op zelfde hoogte als TNG. En dan die Star Trek Enterprise vond ik bar slecht. Gaat die zelfde richting uitgaan meet Star Gate , khoop van niet echter. Het leuke aan SG1 en SGU was dat er mooie raakpunten waren tussen beiden , terwijl SGU me eerder lijkt een naaping te worden van Star Trek Voyager waar ze ook zover van huis af zijn en proberen terug thuis te geraken.
|||||
|
|
#2032 (permalink) | ||||
|
ik zit nu aan 3x17, maar ik erger mij steeds meer aan die filler episodes, SG1 gaat door de gate, er gebeurt iets en ze moeten het oplossen, case closed..
zolang het verhaal over the asgard, nox, tokra, apophis of een van de andere system lords gaat, is het ok, maar in andere gebeurt er nu eens echt niets.. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2035 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Jammer genoeg is dat niet altijd genoeg of zit er geen stukje technologie in waardoor SGA ook wel slechte fillers heeft. |
|||||
|
||||||
|
|
#2036 (permalink) | ||||
|
|
op ka 2 zitten ze nu terug aan de ori.
heb ze allemaal via digitale tv meoten opnemen en nu al die afleveringen na elkaar gezien. best wel ok. Het valt me ook op hoe probleemloos mitchell zich geintigreerd heeft in die scene. de ene aflevering zitten ze in het verleden daar met die tijdlijn, alles komt goed. en de volgende episode is er een nieuwe Stargate baas ( beau bridges ) en is oneill ook weg. en die beelden van celestis. machtig gedaan die city of the gods. |
||||
|
|||||
|
|
#2037 (permalink) | ||||
|
Hoe kun je zoiets al zeggen als je nog geen enkele aflevering gezien hebt? Oja je hebt gehoord of gelezen over wat het zal gaan, wel als ik van alle Star trek series een beschrijving lees zijn ze ook allemaal hetzelfde tot je ze bekijkt, dan pas kun je zeggen of het goeie series zijn of niet.
|
||||
|
|||||
|
|
#2038 (permalink) | ||||
|
|
waarom is stargate sg1 infeite gestopt?
ik ben nu nog eens eizoen negen aan het bezien en het is cool. ik krijg er niet genoeg van. stargate atlantis heb ik altijd al minder gevonden. en we hebben de furlings nog niet ontmoet. wat ik ook niet snap is. de origin zijn opgestegen, maar waarom gaan ze dan zelf niet naar de werelden ipv de priors om hun machten te tonen. Toen daniel een opgestegende was kon die toch ook zijn krachten gebruiken en demonstreren. Idem oma dessala. Ze mochten wle niet omdat ze goed waren, maar de ori zijn slecht dus.. |
||||
|
|||||
|
|
#2039 (permalink) | ||||
|
Omdat ze anders last gaan krijgen van de Alterans. Ze sturen de priors omdat Alterans zich niet moeien met de gewone mensen, enkel als er andere opgestegenen van de pas komen schieten ze in actie.
|
||||
|
|||||
|
|
#2040 (permalink) | ||||
|
Ze konden gerust nog 2 seizoenen doorgegaan zijn over de Ori maar ik denk dat ze gewoon een mooi effen getal wilden dus 10 seizoenen en het was gewoon ook tijd voor iets nieuws. Normaal ging SG1 stoppen bij seizoen 8 maar toen is SGA er gekomen en zijn ze ook doorgegaan met SG1 maar er komen nog films van SG1 dus het is nog niet volledig gedaan
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|