|
|
#2001 | ||||
|
wanneer komt SGA: seizoen 5 uit op dvd?
|
||||
|
|||||
|
|
#2008 (permalink) | ||||
|
Net de laatste aflevering van Stargate Atlantis gezien, na de 10 seizoenen SG-1, 2 films en 5 seizoenen Stargate Atlantis
.And I still want more! Zijn er series die wat trekken op Stargate (sci-fi, liefst met wat humor) en die jullie aanraden? Battlestar Galactica en (ouder) Babylon 5 zouden goed moeten zijn? |
||||
|
|||||
|
|
#2010 (permalink) | ||||
|
@Mee, BSG is wel goed maar vanaf seizoen 3-4 wordt het wat "prekerig" maar je moet het wel ooit eens gezien hebben als je graag scifi ziet, Babylon 5 heb ik nooit gezien behalve de films en dat was maar zozo, misschien eens kijken naar Star Trek enterprise ofzo
@Audiosleef, Stargate: Extinction (2009) (V) er staat 2010 maar het was eerst gepland voor in de herfst van 2009 |
||||
|
|||||
|
|
#2011 (permalink) | ||||
|
Ik hoop zo dat sg1 en sga op bluray uitkomen, vooral sga dan.
Kweet nie of ik mijn sg1 collectie kan verkopen ma die eerste seizoene zijn toch ma slechte beeldkwaliteit ze.Ik kijk ten zeerste uit naar sgu! en al de films, give me give me now! |
||||
|
|||||
|
|
#2012 (permalink) | ||||
|
Er is trouwens eergisteren denk ik een nieuwe teaser van SGU online gezet( GateWorld New SGU teaser: ‘Survive’ ), je ziet de eerste keer de gate in actie, en die manier van filmen is echt
![]() Tot nu toe ziet het er goed uit, khoop dat ze het verhaal niet verknallen |
||||
|
|||||
|
|
#2014 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2018 (permalink) | ||||
|
Firefly is inderdaad een super serie. Heb ze na een paar aflevering gezien te hebben direct op Blu-Ray gekocht en het was zijn geld dubbel en dik waard. Alleen moet je wel letten op de volgorde van de afleveringen. Ze zijn namelijk niet in de goede volgorde uitgezonden.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|