|
|
#1982 (permalink) | ||||
|
Beste van allemaal waren eerste seizoenen van SG1 (nieuwe serie, kon alle kanten opgaan). Na het verslaan van de goa'ulds wordt het al heel wat minder (ori die precies almachtig waren, snel in elkaar geflanste plots omdat er ook voor atlantis moest geschreven worden en natuurlijk het verdwijnen van Anderson uit de serie).
Bij Atlantis is het net omgekeerd. Eerst een heel spektakel in de eerste afleveringen, maar nadien blijft het wat kwakkelen. Pas wanneer SG1 ermee ophoudt, worden de verhaallijnen wat interessanter. De Shades zijn geen beestachtige monsters meer met een oppervlakkige persoonlijkheid en worden verder uitgediept, er wordt idd komaf gemaakt met het militaire aspect dat in SG1 overheerste. Enige spijtige blijft de recyclage van sommige scripts, waar ze dan simpelweg met "SG encountered this som years ago" komaf mee proberen te maken. Soit, beide series hebben hun hoogte en dieptepunten. Bij Universe zal dit niet anders zijn. Gelukkig hebben ze (naast de occasionele films) maar 1 project om op te focussen, wat zeker de kwaliteit ten goede gaat komen. Zolang ze niet teveel recycleren en genoeg naar de fanbase luisteren, denk ik dat het nog wel redelijk cava zal worden.
|||||
|
|
#1984 (permalink) | ||||
|
Afgaan op 'kopkes' voor de nieuwe reeks lijkt me toch een beetje voorbarig. De 'dokter', Robert Carlyle, is naar mijn inszien echt wel een goed acteur. Justin Louis kan je ook al helemaal geen slecht acteur noemen, en zou ook bij jullie toch moeten redelijk bekend zijn? (Imdb leert me vlug dat hij de laatste tijd een paar mooie bijrollen speelde.)
Al bij al vind ik de cast tot nu toe als sterk en héél goed meevallen! Greetz |
||||
|
|||||
|
|
#1985 (permalink) | ||||
|
Zo juist eindelijk de laatste aflevering van Atlantis gezien. Alhoewel ze wat gehaast leek, vooral het begin, was het toch een zeer goede episode. Al vond ik het zeer spijtig dat we die worm drive niet in werking zagen.
Heb onlangs ook seizoen 4 op dvd terug gezien en pas is me opgevallen hoe geweldig Todd en de relatie tussen Todd en Sheppard niet is. Ja, van mij had er toch nog een 6 seizoen mogen gekomen. |
||||
|
|||||
|
|
#1987 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. |
|||||
|
||||||
|
|
#1990 (permalink) | ||||
|
Play.com (UK) : Stargate: Special Edition (Blu-ray) : Blu-ray - Free Delivery
Play.com (UK) : Stargate: The Movie (Director's Cut) (5.1/DTS) : DVD - Free Delivery Proxis Zowel op Bluray als DVD nog makkelijk tevinden Duikt eens in de hoop DVDs in de Mediamarkt en je vindt hem wel ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1998 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|