Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    0

[5NL] session review

Upgemoved naar 5NL, bevalt mij beter dan 2NL, gaat ook wat rapper vooruit om mn bonus vrij te spelen...

Toch een paar hands waar ik wat feedback op wil, ik zet er elke keer mn eigen review/gedacht bij:

- weaktight | Hand | KAo - $0.02/$0.05 No Limit Holdem (villain 50/11 over 30hands)
    ik was vrij zeker dat villain geen straight had op de flop en aan het drawen was achter een flush of een straight, khad wss moeten folden op de turn met die 3e spade, maar zijn bet was zo klein dat ik dacht dat het bluff was (en bleek zo te zijn)
    equity ( 45% pre, 18% flop, 61% turn)

- weaktight | Hand | 88 - $0.02/$0.05 No Limit Holdem hier was ik over de ganse lijn beat blijkbaar, zo'n board textuur hebk nog ni veel meegemaakt en met redelijk wat (hoge)clubs op het board leek het mij onwaarschijnlijk dat villain ook nog een club vast had die beter was dan ik (enkel 9 T en J beat mij)
    Hoe had ik deze beter gespeeld?

- weaktight | Hand | AQo - $0.02/$0.05 No Limit Holdem dit was vrij slecht denk ik

- weaktight | Hand | TT - $0.02/$0.05 No Limit Holdem vrij vreemde move, eerst UTG+1 limp, dan mijn raise callen en dan uit het niets donk AI gaan. Een set kan ik hier toch nooit wegleggen op zo een flop? enkel QQ heeft me beat en dan zou het preflop er toch anders uit gezien hebben imo. Had mss meer moeten raisen preflop, 4 of 4.5BB ipv 3.5.. mja it went all in anyway

korte sessie vandaag, 7.88$ up op 380 hands (EV maar 4$ up, heb ergens nen 2 outer gehit op de river 99 > KK )

stats: 21.7/17.2/6.2 (vpip/pfr/3b)

edit: nog wat nieuwe handjes:

http://weaktight.com/3453799

Hij timebankte na mijn raise op de flop, een teken van zwakte (en timebankte opnieuw na mijn shove om dan te folden. hihi )

http://weaktight.com/3454030 1 kaart heeft mij beat en jawel hoor... mag ik hierop bust gaan of had ik ergens moeten folden?

http://weaktight.com/3454042 hier werd ik wat tilt van
    Laatst gewijzigd door Anthro; 9 april 2011 om 03:33
    The golden drop by <+HighWire>" dan wilde echt ne zonnebril opzetten en zeggen: "Fuck yeah"

Member Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Algemene tip, je kan beter gewoon voor elke hand een nieuwe topic openen en de HH erin plakken ipv links te posten. #care dat je dan 25 topics volspamt, daarvoor dient het forum. Topics die niet interessant zijn zakken toch snel naar beneden.

Waarom? We zijn allemaal tamzakken en zo'n grote post met dan nog eens links die we zelf moeten klikken schrikt af.

Hand 1: Wat is jouw cbet%? Als je dit soort flops met AK al gaat cbetten, dan moet die volgens mij ergens rond de 90% liggen, veel te hoog dus:/. Een normaal cbet% is ~70. Gewoon c/folden die flop, je hebt kanker equity. Als je een spade hebt zou ik wel betten want dan kan je elke spade op de turn hard doorbarrelen.

Hand 2: Turn checken, waarom bet je eigenlijk? Verander je hand gewoon in een bluffcatcher. (Dus c/ turn & river). Als hij de turn EN river hard bet kan je de river trouwens wel folden.

Hand 3: Preflop hangt af van villains, zou liever squeezen daar met AQ. Flop: je raise slaat nergens op. Er zijn geen draws om tegen te protecten, en tegen QK/QJ krijg je op de turn en river nog wel value. Zeker 4way is raisen hier gewoon suicide, omdat je je hand zwaar overspeelt.

Hand 4: Je preflop raise size is dezelfde met en zonder limpers? Maak het hier eens wat groter. Als je ooit de flop hier foldt tegen die shove moet je instantly kappen met poker. (in be4 "ja maar zeal als ik nu misclick, moet ik dan ook stoppen?")

Hand 5: Vind je raise op de flop niet fijn, zou gewoon downcallen. Tenzij je een read/history had met deze gast kan je de flop raisen om hem te laten terugspelen, maar op 5NL is dit gewoon teveel meta om rekening mee te houden. Oh ja, als het een mongool is kan je natuurlijk ook raisen voor value van zijn A2o.

Hand 6: Je raist de flop voor value neem ik aan? Op de turn wordt je hand beter, en dan ga je ineens checken *headasplode*? Bomb die turn voor value van AdX en ga broke.

Hand 7: Goed gespeeld, hij had waarschijnlijk de river ook gebet zonder zijn set. Note maken dat hij terugspeelt!

Member Boske88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeal Bekijk bericht
    Algemene tip, je kan beter gewoon voor elke hand een nieuwe topic openen en de HH erin plakken ipv links te posten. #care dat je dan 25 topics volspamt, daarvoor dient het forum. Topics die niet interessant zijn zakken toch snel naar beneden.

Waarom? We zijn allemaal tamzakken en zo'n grote post met dan nog eens links die we zelf moeten klikken schrikt af.
    QFFT

ik heb hyppo zn topics geopend maar ga jouw links niet allemaal nog eens openen en dan zitten zoeken welk hand nu welk nrtje was enzo

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeal Bekijk bericht

Ok zal ze voluit posten volgende keer!

Hand 1: Wat is jouw cbet%? Als je dit soort flops met AK al gaat cbetten, dan moet die volgens mij ergens rond de 90% liggen, veel te hoog dus:/. Een normaal cbet% is ~70. Gewoon c/folden die flop, je hebt kanker equity. Als je een spade hebt zou ik wel betten want dan kan je elke spade op de turn hard doorbarrelen.
    Volgens HEM is mijn Cbet% op flop 71% maar ik zie je punt nu dat er weinig equity in die hand zit op die flop zonder spade.

Hand 2: Turn checken, waarom bet je eigenlijk? Verander je hand gewoon in een bluffcatcher. (Dus c/ turn & river). Als hij de turn EN river hard bet kan je de river trouwens wel folden.
    In een vid van deucescracked zeiden ze dat ge op een monotoon board redelijk wat fold equity hebt en ge de pot vaak neerhaalt met een semi-bluff bet op de flop. Met de flush te hitten op de turn was ik beetje in de illusie dat ik een ache high flush had, en dan op de turn was ik helemaal confused.. lesson learned

Hand 3: Preflop hangt af van villains, zou liever squeezen daar met AQ. Flop: je raise slaat nergens op. Er zijn geen draws om tegen te protecten, en tegen QK/QJ krijg je op de turn en river nog wel value. Zeker 4way is raisen hier gewoon suicide, omdat je je hand zwaar overspeelt.
    OK dus 3betten daar preflop om geen 4 way te gaan en idd mijn raise slaagt nergens op, dit was clownfish play.

Hand 4: Je preflop raise size is dezelfde met en zonder limpers? Maak het hier eens wat groter. Als je ooit de flop hier foldt tegen die shove moet je instantly kappen met poker. (in be4 "ja maar zeal als ik nu misclick, moet ik dan ook stoppen?")
    Betrap mijzelf dikwijls dat ik mijn betsize vergeet aan te passen met limpers, van zodra ik klik zie ik het van shit da moest meer zijn. Kzal er beter op letten int vervolg.. en ja ik heb al eens misclicked, had set gehit op de flop en ik druk per ongeluk op fold na een donkbet van iemand (de buren hebben het geweten)

Hand 5: Vind je raise op de flop niet fijn, zou gewoon downcallen. Tenzij je een read/history had met deze gast kan je de flop raisen om hem te laten terugspelen, maar op 5NL is dit gewoon teveel meta om rekening mee te houden. Oh ja, als het een mongool is kan je natuurlijk ook raisen voor value van zijn A2o.
    Ja was rare speler, had em al eens betrapt op vreemde acties (goede holecards niet willen loslaten) hij invest 1/3e van zen stack daar en fold dan uiteindelijk dus mss had hij gewoon AK vast of iets.. ik had gehoopt op een call eigenlijk van A8o.

Hand 6: Je raist de flop voor value neem ik aan? Op de turn wordt je hand beter, en dan ga je ineens checken *headasplode*? Bomb die turn voor value van AdX en ga broke.
    idd valueraise omdat ik daar vrij goed zit met tpgk en flushdraw, en zijn cbet kleiner is dan zijn openingsbet, dus ofwel is het slowplay omdat hij een flush heeft ofwel heeft hij niet gehit en zou hij goedkoop de volgende kaart willen zien, wat ik niet wou. Op de turn improve ik zeker, had ik idd moeten betten weer. noted.

Hand 7: Goed gespeeld, hij had waarschijnlijk de river ook gebet zonder zijn set. Note maken dat hij terugspeelt!
    idd zeker een note waard!

Bedankt Zeal voor je review!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten