Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member Hanske1988's schermafbeelding
    iTrader
    0

[Hanske1988] Reeks 4 - Enkele handen

Hand 1: weaktight | Hand | TT - $0.05/$0.10 No Limit Holdem
    --> Hier moet villain volgens mij wel een sterke aas of een overpair hebben. Hoe spelen jullie deze?

Hand 2: weaktight | Hand | TT - $0.05/$0.10 No Limit Holdem
    --> Deze vind ik echt moeilijk, weet totaal niet wat ik hier moet doen in deze spot.

Hand 3: weaktight | Hand | K9s - $0.05/$0.10 No Limit Holdem
    --> Vond ik ook zeer moeilijk, op turn had ik (denk ik) wel moeten folden omdat zijn bet te groot was om mijn draw na te jagen. Scary board ook.

Member Roeschaart's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hand1: Waarom raise je hier preflop?

Hand2: Het is niet verboden om niet te c-betten. Denk vooraleer je een c-bet maakt eens na wat je zal doen wanneer je geraised wordt. Wnn je niet echt weet of je nu all-in kan gaan, callen of folden is het vaak beter om niet te c-betten en de grote van de pot onder controle te houden.

Hand3: Flop zou ik eerder raisen. Je zit uit positie en het ziet er supersterk uit. Je kan gemakkelijk een hand als AJ, AQ reppen.
    Een call op de flop is niet helemaal onredelijk maar op de turn moet je het wel kunnen wegleggen.
    River hangt echt af van de tegenstander. Als je denkt dat hij een hand als A8 niet kan wegleggen dan is het een shove. In het ander geval gewoon een call. Als je de indruk hebt dat je tegenstander iet of wat competent is zou ik eerder naar het laatste neigen.

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    hand 1: as played shove turn
    hand 2: fold flop as played, het is 3way dus dit is quasi nooit een bluff en een met showdownvalue gaat hier ook niet mental gaan
    hand 3: as played fold turn, oop kan je flop beter c/r'en

iTrader
    0
    Hand 1 raise ik preflop omdat ik TT nog altijd een vrij sterke hand vind. Is dit verkeerd?

Bedankt voor de commentaar op deze handen.

Member Roeschaart's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is een vrij sterke hand om een raise te callen, maar niet om te gaan 3-betten. Op dat moment verander je hem eerder in een bluff. Je zegt zelf dat je de tegenstander op een sterke aas of een overpair zet wanneer hij preflop gecalled heeft. Probeer het zo simpel mogelijk te houden voor jezelf en 3bet enkel met handen waarvan je duidelijk weet of het nu een bluff of voor value is. TT en zelfs JJ vallen niet in die categorie, zeker niet wanneer de tegenstander UTG zit en dus sowieso al een sterkere range zal hebben.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeschaart Bekijk bericht
    Het is een vrij sterke hand om een raise te callen, maar niet om te gaan 3-betten. Op dat moment verander je hem eerder in een bluff. Je zegt zelf dat je de tegenstander op een sterke aas of een overpair zet wanneer hij preflop gecalled heeft. Probeer het zo simpel mogelijk te houden voor jezelf en 3bet enkel met handen waarvan je duidelijk weet of het nu een bluff of voor value is. TT en zelfs JJ vallen niet in die categorie, zeker niet wanneer de tegenstander UTG zit en dus sowieso al een sterkere range zal hebben.
    Daar heb ik niet veel meer op te zeggen, begrijp ik eigenlijk volledig .
    Bedankt! Weer iets bijgeleerd.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten