Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Roeschaart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

[50NL] Rush - bet sizing

Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.50 BB (6 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (UTG) ($72.85)
    MP ($73.35)
    CO ($53.35)
    Button ($77.25)
    SB ($15)
    BB ($88.10)

Preflop: Hero is UTG with K, K
    Hero bets $2, MP raises to $6.75, 4 folds, Hero raises to $18.50, MP calls $11.75

Flop: ($37.75) J, 5, 2 (2 players)
    Hero bets $10.50, MP raises to $54.85 (All-In), Hero calls $43.85 (All-In)

Turn: ($146.45) Q (2 players, 2 all-in)

River: ($146.45) 6 (2 players, 2 all-in)

Total pot: $146.45 | Rake: $3

Rushpoker, geen reads.
    Preflop lijkt me logisch.
    Het lijkt me vrij duidelijk dat we moeten proberen al het geld in de pot te krijgen. De pot is al 35 en er is nog ~50 over in stacks. Voor welke betsize opteren jullie bij deze stack/pot verhouding?

Naar mijn gevoel is een kleine bet hier het best voor een aantal redenen:
    1) Een kleine bet kan als zwak geinterpreteerd worden waardoor hij mogelijk spazzed met iets als AK of AQ.
    2) Als we hier een 2/3 bet maken zijn we vrij pot commited ( in dit geval geen probleem) maar als we hier zelf AK hebben zuigt het wel. Bovendien zal het ook voor de villain duidelijk zijn dat we commited zijn waardoor hij een vrij makkelijke beslissing heeft.
    3) Als we hier ooit air hebben kunnen we goedkoop bluffen.
    4) De villain krijgt preflop niet echt de odds om mijn 4bet te callen. Door dan met onze volledige range klein te gaan betten op de flop kunnen we dat iet of wat counteren en hem voor een moeilijke beslissing stellen.

Graag jullie mening hierover en eventuele argumentatie waarom een 2/3 bet mss toch beter is.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    preflop maak ik het ttoch kleiner ook al vind ik het niet erg met KK hier want je wilt het geld er toch in. Postflop vind ik ok misscihen 12 ofzo

Member SharkyXTS's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Preflop maak ik er $ 17 van en flop zou ik toch wel 1/2 pot betten, met de huidige stacksizes kan het mss wel iets kleiner, maar dan zou ik er toch nog altijd $ 15 van maken i.p.v. $ 10. Bovendien, als hij je flop bet calt, hoe groot maak je dan je betsize op de turn? Pot is $ 58, effective stacks zijn $ 44. Indien je half pot bet op de flop, dan kan je turn opnieuw half pot betten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten