Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member gilius_caesar's schermafbeelding
    iTrader
    0

VIDEO G1lius @ Limit holdem

Gezien ik mezelf wat meer wil reviewen heb ik eens een video gemaakt. Ondertussen al de 2e keer, gezien de audio vaak wil mislukken. Nu vond ik het wel een interesante sessie, dus heb ik er achteraf commentaar op gezet.
    Dit is deel 1, deel 2 zal straks of morgen komen.

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

Het is 6-max _limit_ holdem, be aware

Member
    iTrader
    0
    Merci om dit te posten!
    is eens iets anders dan altijd die 'Hey, this is danzasmack for deucescracked.com

Member
    iTrader
    0
    vraagje over 'the deuces hand'; op ongeveer 8 minuten, rechtsboven.
    speel je die altijd zo passief? (/waarom speel je die hand zo?)

Mijn lijn / gedachtes (zonder read op vilain):

Tegen een steal van de button zou ik preflop 3betten voor value denk ik,
    de T47 flop betten (valuebet)
    & de A turn dan ook betten (hand protection versus broadways, ook al is zijn range vrij Aceheavy?),
    en check/folden op river unimproved denk ik... flush- & straightdraws hitten. (hoewel die laatste niet echt in zijn range zit denk ik...)

maar goed, ik speel .50/1 en jij speelt 5/T
    Waar zit mijn redeneringsfout?

Member
    iTrader
    0
    en minuut 34, linksboven, met die A4o.
    Waarom ga je die turn daar check-callen?

Persoonlijk zou ik die bet-folden.
    Je hebt A high, en dus toch iet of wat showdownvalue als hij callt met een diamond. (en als er geen diamond meer komt)
    Dus zou ik daar betten voor value.
    Bovendien hebben ook flushdraws nu gehit, dus bestaat de kans dat hij zijn paartje 3's met mediocre kicker & no diamond daar zou folden. Idem met een betere Ace-high-no-diamond.

kort samengevat: ik denk dat je met c/f hetzelfde bereikt als een c/c, met dat verschil dat je bij het eerste nog een (klein) beetje foldequity hebt...
    Het enige waarvoor een c/c hier volgens mij goed is, is als je denkt dat hij hier een fancy play gaat maken met no pair no diamond no A? Of waarom kies je hier voor een c/c line?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwenske Bekijk bericht
    vraagje over 'the deuces hand'; op ongeveer 8 minuten, rechtsboven.
    speel je die altijd zo passief? (/waarom speel je die hand zo?)

Mijn lijn / gedachtes (zonder read op vilain):

Tegen een steal van de button zou ik preflop 3betten voor value denk ik,
    de T47 flop betten (valuebet)
    & de A turn dan ook betten (hand protection versus broadways, ook al is zijn range vrij Aceheavy?),
    en check/folden op river unimproved denk ik... flush- & straightdraws hitten. (hoewel die laatste niet echt in zijn range zit denk ik...)

maar goed, ik speel .50/1 en jij speelt 5/T
    Waar zit mijn redeneringsfout?
    Preflop raise ik nooit uit de bb in zo'n situaties tegen deftige spelers. Hoewel uw goede handen raisen natuurlijk ook goed is.
    In dit geval zou ik echter zoiezo callen: je kan NOOIT 22 valueraisen preflop. zelfs al raised hij daar 100% van z'n handen, je bent nooit meer als 50/50.
    De flop valt zeker te raisen, al heb je nooit enorm veel equity. Daarom dat ik liever gewoon downcall, al raise ik dit ook wel soms op de flop (sneller tegen regs). je krijgt ook meer informatie over z'n hand als je de showndown ziet, en je kan eventueel nog folden eens het board slecht word.
    Hoe dan ook, preflop kan mathematisch nooit een raise zijn, de flop raisen is wel goed, al denk ik niet dat het veel beter of slechter is dan gewoon downcallen.

Voor de A4, ik denk dat er zeker een punt te maken is om te bet/folden, en het is misschien de beste lijn.
    Mijn reden om te c/c: Ik denk dat zo'n spelers toch vaak iets hebben als ze zo'n flop peelen. Hetzij een draw of een pair. Als je de turn bet, called hij met bijna z'n volledige range hier, buiten de random peelhands zonder diamond. Op de river krijg je dan weer zo'n akward spot als je checkt en hij bet. Je bent bijna zelden goed, maar je kent hem nog niet genoeg om een fold te maken.

iTrader
    0
    part 2: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
    heb het ni bekeken, ma tklinkt nog saaier dan de eerste als er wat doorheen skip :/
    swat, enjoy

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten