Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 301
    Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog mensen die problemen hebben met inloggen op CDPoker? Mijn gegevens zijn allemaal juist maar inloggen lukt niet en mijn paswoord opnieuw aanvragen lukt ook niet... Allemaal sinds mijn bonus van pokerroomschool is goedgekeurd...

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Nog mensen die problemen hebben met inloggen op CDPoker? Mijn gegevens zijn allemaal juist maar inloggen lukt niet en mijn paswoord opnieuw aanvragen lukt ook niet... Allemaal sinds mijn bonus van pokerroomschool is goedgekeurd...
    Ik kan zonder problemen inloggen ...
    Die bonus van prs valt trouwens onmogelijk te clearen op microstakes, dus ik hoop dat je gewoon goed runned en met je winst naar ergens anders kan gaan Die weekly $1000 freeroll is wel leuk, maar dan moet je eerst 300CD points halen.

Member Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1BI 50NL spelen ftw?

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    shortstacken op 200NL imo

iTrader
    0
    Proof of billing adress my ass... :/

iTrader
    0
    stuurt gewoon ne scan van uw laatste rapport van de kul

zo heb ek da ook gedaan bij everest

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb nog eens goed nagedacht over free bankrolls en ik kwam tot het volgende. Er is allicht een fout in mijn redenering maar dan ben ik benieuwd naar welke

stel dat je een vriend hebt of een neef die niet geinteresseerd is in poker...je vraagt hem ff om een free bankroll aan te vragen, een client te installeren en ff vlug met jou in een HU-game te gaan spelen. Hij gaat all-in met een mindere hand dan de jouwe, je wint, en al zijn free bank-roll gaat naar jou...als je dat kan doen met je grootmoeder, je vriendin en nog een vriend, enz...kun je toch gemakkelijk geld scheppen? Of ga ik hier de mist in?

iTrader
    0
    chipdumping, ban

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    chipdumping, ban
    eum, en nu in een zin aub?

en nee ik was zoiets niet van plan, ik vroeg het me alleen af. Heb het altijd al 'fascinerend' gevonden dat er zo gemakkelijk 'gratis' geld wordt weggegeven.

Member dewey's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubje Bekijk bericht
    eum, en nu in een zin aub?

en nee ik was zoiets niet van plan, ik vroeg het me alleen af. Heb het altijd al 'fascinerend' gevonden dat er zo gemakkelijk 'gratis' geld wordt weggegeven.
    da wordt nie weggegeven omdat ge het in rake terugbetaalt he. Wa hellrabbit bedoelt is dat ge chipdumpt als ge de manier toepast die gij zegt. In "verdachte" HU matches of iets dergelijks, kan het zijn dat beide accounts dan gelocked worden zodat beiden niet/nooit meer aan hun geld (en met geld bedoel ik dan allebei hun volledige bankroll op die client) geraken. Later kan dat ook resulteren in een ban van het netwerk.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dewey Bekijk bericht
    da wordt nie weggegeven omdat ge het in rake terugbetaalt he. Wa hellrabbit bedoelt is dat ge chipdumpt als ge de manier toepast die gij zegt. In "verdachte" HU matches of iets dergelijks, kan het zijn dat beide accounts dan gelocked worden zodat beiden niet/nooit meer aan hun geld (en met geld bedoel ik dan allebei hun volledige bankroll op die client) geraken. Later kan dat ook resulteren in een ban van het netwerk.
    mja, kwestie van het een beetje onverdacht te doen dan, daarom niet altijd in HU matches en alles in een keer ofzo...
    lijkt me dat het toch gebeurt

Member dewey's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    mja, kwestie van het een beetje onverdacht te doen dan, daarom niet altijd in HU matches en alles in een keer ofzo...
    lijkt me dat het toch gebeurt
    yups, mss .. ma clients hebbe het recht om de boel te sluiten als ze het verdacht vinden, daarom moet het zelfde nog niet zo zijn.
    Het wordt idd gedaan, ma als ge tegen de lamp loopt, is het des te klotiger voor beide personen, zeker als die persoon een tamelijke roll heeft.
    En imo zulle clients da snel doorhebben als ge da met n paar man doet zogezegd

iTrader
    0
    kunde nie zo iemand redelijk hard kloten door gewoon me ne free br ne $50 HU SNG te starten en constant te shoven me air en al uw goei kaarten preflop te folden?

Member Bobby.Digital's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gewoon altijd NET NIE shoven, als hij over the top komt: folden en zeggen "I'll fold as planned! When do I get my cut?"

Member
    iTrader
    1 (100%)
    kan er mij iemand een rakeback-deal aanraden voor bij Unibet? Ik ben er al maanden aangesloten speler...

ps. vraagje: die 'instanties' die rakeback-deals aanbieden, waarom doen ze dat? Waaruit halen zij hun winst? Die rakeback sites zien er altijd zo 'verdacht' uit...

iTrader
    0
    unibet geeft officieel geen rakeback

of ze het officieus nog doen weet ik niet

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    unibet geeft officieel geen rakeback

of ze het officieus nog doen weet ik niet
    op de sites, aangegeven in de eerste post bij rakebacks, vind je ook dingen terug van unibet. Maar ik snap het niet allemaal te goei, al die typische pokertaal.

Member
    iTrader
    0
    die quiz voor free bankrole is dus zwaar mislukt niemand toch zin om die voor mij te doen?
    pm mij da als ge wilt... thx

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    lees gewoon die artikels is.. dan kunt ge da zelf..

ps. vraagje: die 'instanties' die rakeback-deals aanbieden, waarom doen ze dat? Waaruit halen zij hun winst? Die rakeback sites zien er altijd zo 'verdacht' uit...
    How can you offer this?
    As a part of the negotiations with the poker operators we agree on a percentage of the gross rake that will go to the the team administrating Rakerebate. As of today we take a small but reasonable percent of the total rake.

The actual deals that you get are achieved through sheer volume. By uniting poker players through Rakerebate we increase the poker operators traffic, and for this we get to offer favourable rake deals.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lagoya Bekijk bericht
    die quiz voor free bankrole is dus zwaar mislukt niemand toch zin om die voor mij te doen?
    pm mij da als ge wilt... thx
    Die zijn nu toch echt niet moeilijk? :/ Als je die niet kunt, wat ga je dan aan een pokertafel zoeken...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten