Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Member Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)

[10NL - 6max] enkele handen

4 handen zoals ook gepost op PCB
    verdeeld over 2 posts door belachelijk lage afbeeldingenlimiet

1.

Entraction No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Entraction Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($10) - 17/12
    UTG ($10.67)
    MP ($2.48)
    CO ($3.50) 19/6 (17 hands only)
    Hero (Button) ($10.10)
    SB ($1.25)

Preflop: Hero is Button with 10, A
    2 folds, CO calls $0.10, Hero bets $0.36, 1 fold, BB calls $0.26, CO calls $0.26

isolating fish to 3.6 bb cause he's very short. Money goes in easily when I do hit, I make it 4 vs people with a larger stack

Flop: ($1.13) 7, 4, 5 (3 players)
    BB checks, CO checks, Hero checks

Hate the flop, not cbetting this, definitely not vs 2 players

Turn: ($1.13) A (3 players)
    BB bets $0.60, CO calls $0.60, Hero folds

The guy's a nit. He doesn't Cbet often (63%) so I guess his bluffing range is very limited as well. Think his calling range just dominates me at this point. COcalling also sucks for my equity, even if he is a fish
    Hope this isn't too weak...? I am calling vs people not as tight as him

River: ($2.33) J (2 players)
    BB bets $1.80, 1 fold

Total pot: $2.33

2.

Entraction No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Entraction Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG ($10.35)
    MP ($10)
    Button ($11.83) - 21/15- 30% steal folds 71% to 3bets
    Hero (SB) ($10)
    BB ($10.85)

Preflop: Hero is SB with K, 10
    2 folds, Button bets $0.28, Hero raises $0.89, 1 fold, Button calls $0.66

Flop: ($1.98) 2, K, 6 (2 players)
    Hero checks, Button bets $0.99, Hero calls $0.99

I think I like not Cbetting here. Folding out much of what I beat. Hands that will call will be pocket pairs mainyl I think (88)-99-TT-JJ and they're drawing to two outs. Not too bothered with the flush draw. His bet could be a bluff so I call

Turn: ($3.96) 8 (2 players)
    Hero checks, Button checks

Don't think he has a strong K at this point

River: ($3.96) A (2 players)
    Hero bets $2, 1 fold

I liked this when I did it but now I'm not too sure.
    Will 99-JJ call? I don't think so. I'm not folding out any A, also not a strong K (AK, KQ, (KJ)).
    But I also don't know if checking is the correct play. If he does bet what are the odds he's bluffing when he checked the turn back
    So basically lost here

Total pot: $3.96

iTrader
    12 (100%)
    3.

Entraction No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Entraction Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($12.96) - 24/6 (33 hands)
    SB ($10.05) - 19/15; 3.8% 3bet
    BB ($0.95)
    UTG ($11.30)
    Hero (MP) ($10)
    CO ($13.21)

Preflop: Hero is MP with QdQh
    1 fold, Hero bets $0.30, 1 fold, Button calls $0.30, SB raises $1.25, BB calls $0.85 (All-In), Hero calls $1, Button calls $1

very low 3bet and he's 3betting a tight player (me) who opened from MP so I'm suspicious

Flop: ($4.85) 4, 2, 6 (4 players, 1 all-in)
    SB checks, Hero bets $2, Button calls $2, 1 fold

He checks so I'm rulling out KK/AA
    BTN probably has a lot of pocker pairs and suited connectors in his range I think

Turn: ($8.85) 7d
    Hero checks, Button bets $2.95, Hero folds

Hate the card and I'm lost. I have 6.7 left so I'm committed with any bet. Do we continue here hoping he has a weaker overpair?

River: ($8.85) 3c(2 players, 1 all-in)[/color]

Total pot: $8.85

4 and last.

CO ($7.94)
    Button ($10)
    Hero (SB) ($11.02)
    BB ($17.19) - 26/12, fold to steal 33% (6 hands :P) 3bet = 3.6%
    UTG ($14.99)
    MP ($11.11)

Preflop: Hero is SB with K, A
    4 folds, Hero bets $0.25, BB calls $0.20

Flop: ($0.60) 7, A, 8 (2 players)
    Hero bets $0.40, BB calls $0.40

Turn: ($1.40) 2 (2 players)
    Hero bets $1.05, BB calls $1.05

River: ($3.50) 10 (2 players)
    Hero bets $1.60, BB calls $1.60

all draws got there (I have no idea if he'd be raising them on flop/turn). I'm betting small to get maybe some value of Ax hands, folding to a raise.
    Not sure if this is b/f, c/c, c/f really... I know it will be 'player dependent' but here still clueless.

Total pot: $6.70

Spoiler:

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Hand 4

't Is in de blinds en ge bet altijd uw eigen potodds weg met draws. Ik zou u ook callen voor value flop en turn met 2P. Zonder die h op river had hij u waarschijnlijk gereraised en gij gecalled of 4bet waarop hij shoved en gij called en uw stack geeft. River h call ik je ook nog want je kan dat met zoveel meer dan de flush betten. Meeste tags betten made draws 1/3 pot. Doe ik ook met air op river, dat folden tags graag. As played in uw plaats zou ik dt $1,20 betten en folden op agressie.
    Laatst gewijzigd door Hyppocritten; 27 januari 2012 om 00:25
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Hand 4

't Is in de blinds en ge bet altijd uw eigen potodds weg met draws. Ik zou u ook callen voor value flop en turn met 2P.

Zonder die h op river had hij u waarschijnlijk gereraised en gij gecalled of 4bet waarop hij shoved en gij called en uw stack geeft.

River h call ik je ook nog want je kan dat met zoveel meer dan de flush betten. Meeste tags betten made draws 1/3 pot. Doe ik ook met air op river, dat folden tags graag. As played in uw plaats zou ik dt $1,20 betten en folden op agressie.
    ga jij afstacken op de river met TPTK omdat er geen 3e harten kaart is gevallen
    als hij mij daar raist op de river instafold ik obviously. Het is echt niet het soort speler dat een busted draw gaat omzetten in een bluff. Hem nog eens gaan reraisen is al helemaal achterlijk, ik hoop echt dat je dat niet gaat doen

met 2P gaan callen op flop lijkt mij inderdaad ok, maar turn moet je echt gaan raisen wanneer er een flush en straight draw ligt. Zelfs tegen een combodraw heb je geweldige equity en die gaan niet meer folden op dat punt. AK en AQ zijn zowat de enige handen waar je op de river nog value van gaat krijgen door te gaan callen met 2P op de turn

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Nee maar slechte tags wel (ik wilde niet impliceren dat je een slechte tag bent, maar ik stelde je in plaats van villain en meeste tags zijn slecht). En lees jij wel alles of alleen wat je negatief kan commenten? Ik schrijf duidelijk river: bet 1/3 pot en ik FOLD op agressie.

Waarom MOET ik turn gaan raisen met 2P vs een vermoedelijke(!) tag? (sample: 6 ...)
    Op dit board reraise ik nooit de turn als jij je potodds al wegbet.
    Ik wil value van je Ax / pockets (en neem alleen je sets 2P's en AK mee,
    AK is voor veel een winning hand die ze NIET kunnen wegleggen)
    die je supervaak zal folden vs agressie.

Je zit SB van welke hand moet ik hier drawwise schrik hebben met die T?
    Je suit is 1/4 h, je kan aan't barrelen zijn met een draw maar volgens mij heb jij hier vaak een medium pocket / Ax

Je noemt hem een tag, ik fold daar wel combo's voor mijn stack.

iTrader
    12 (100%)
    6 handen in de blinds...

ik heb het gelezen maar kan het echt amper volgen

dit is wat Puke zegt op PCB, wel een sterke speler volgens mij (denk dat hij mid stakes speelt)

"And yea he should have raised flop turn or river somewhere. Preferably flop because again, it's bvb, nobody ever has anything there."

Member
    iTrader
    0
    Hand 1: wp, ik volg je redenering hier volledig

Hand 2: Ik speel deze hand soms ook zo, let wel dat je dit doet tege passieve spelers omdat aggressieve spelers je van je hand gaan barrelen (of je beat hebben) en je in lastige spots komt. Op een blank river kan je hier dan 1/3 value betten.

Hand 3: Squeeze % is hier wel handig om te weten of je moet 4-betten of niet, as played zou ik gewoon flop checken gezien je voor een lege side pot speelt. Alles button dan bet en SB fold dan gooi ik het er wel in gezien je meestal wel voor ligt tegen de fish.

Hand 4: Ik zou river gewoon c/folden

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    6 handen in de blinds...

ik heb het gelezen maar kan het echt amper volgen

dit is wat Puke zegt op PCB, wel een sterke speler volgens mij (denk dat hij mid stakes speelt)

"And yea he should have raised flop turn or river somewhere. Preferably flop because again, it's bvb, nobody ever has anything there."
    Ge hebt 6 handen met hem aan tafel gezeten of bedoelde je dat niet met '6 hands :P'? Want sorry maar dan weet je eigenlijk niks van je villain.

Blinds: het is niet dat die gast jou hier plots op een premium moet zetten...
    Ik zet jou SB pfr range op medium (gabbed) sc's+, pockets en Ax(s), KTo+ QTo+.

Rood in quote: Wat typ ik boven? Zijn plan was imo river te raisen en valt stil op die Th en callt je gewoon. 2P wint de gemiddelde hand en nergens vernauwt die je range. En sets en flush beaten hem in je range. BTW ik zie de meeste tags niet flop en river barrelen met draw behalve de combo, en hoe vaak heb je die gezien je volledige range? En dan nog ga je wellicht minder betten dan 1/2 pot. Dat is zo standaard nuts van een tag, minimum value+.

Waarom moet het een slechte speler zijn die niet weet wat hij doet omdat hij je AK beat SD?
    Als ik villain was met A7 was de enige kaart waar ik op fold een 8, calls met scarecards en raise met bricks.
    Laatst gewijzigd door Hyppocritten; 27 januari 2012 om 17:42

Member
    iTrader
    0
    Elke keer hetzelfde met die posts van Hyppo, ik lees ze 5 keer en snap er nog steeds niets van. Misschien eerst nadenken waarover je gaat schrijven ipv gewoon wat te beginnen typen en op het einde gewoon op post te duwen.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Ge hebt 6 handen met hem aan tafel gezeten of bedoelde je dat niet met '6 hands :P'? Want sorry maar dan weet je eigenlijk niks van je villain.
    neeh, die 6 handen is dat hij 6 keer in de blinds heeft gezeten bij mij

zelfde als lefty, ik snap echt nooit wat jij typt

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hand 1, zou preflop iets meer raisen. Weet niet of de pot odds hier de reden zijn dat BB mee called, maar je situatie had zeker beter kunnen zijn.
    Ik vind preflop fold btw ook niet zo'n slechte line hier. Maar ik zou ook raisen.
    Volg je in de flop redenering
    Turn/river lines vind ik echt slecht, hoe kan je turn callen om dan die river te folden? Is echt een leak. Dan moet je daar ook gewoon callen met die riverkaart.
    Beter nog is uw line op turn fold of raise (afhankelijk van uw idee van die kerel).
    Gezien zijn turn betsize zou ik zeggen dat hij semibluffed met een draw die hij heeft. (Draw type hands zijn ook typisch zijn range na de preflop line)
    River bet hij uit omdat het de enige manier is voor hem om de hand te winnen, ben net als hem zeker dat gij river zou checken nadat hij zou checken. En showdown wilt hij nie.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bontus Bekijk bericht
    Hand 1, zou preflop iets meer raisen. Weet niet of de pot odds hier de reden zijn dat BB mee called, maar je situatie had zeker beter kunnen zijn.
    Ik vind preflop fold btw ook niet zo'n slechte line hier. Maar ik zou ook raisen.
    Turn/river lines vind ik echt slecht, hoe kan je turn callen om dan die river te folden? Is echt een leak. Dan moet je daar ook gewoon callen met die riverkaart.
    Beter nog is uw line op turn fold of raise (afhankelijk van uw idee van die kerel).
    Gezien zijn turn betsize zou ik zeggen dat hij semibluffed met een draw die hij heeft. (Draw type hands zijn ook typisch zijn range na de preflop line)
    River bet hij uit omdat het de enige manier is voor hem om de hand te winnen, ben net als hem zeker dat gij river zou checken nadat hij zou checken. En showdown wilt hij nie.
    Hyppocritten²

Crew Member gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bontus Bekijk bericht
    Knappe analyse hoor.

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Hyppocritten²
    *geeuw*

iTrader
    12 (100%)

sorry hoor
    maar analyses die nergens op slaan is nu eenmaal een eigenschap die iedereen hier aan jou koppelt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten