Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: [25NL] QQ

Member Jezus v NASA...'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

[25NL] QQ

Hand QcQh Ring BB

Ook na een sessie-review weet ik nog altijd niet goed wat de correcte play hier geweest zou zijn.
    Villian was 10/7 over 78 handen en 3-bet pct 0%

Door zijn pre flop stats heb ik hier besloten zijn raise te callen. Vraag mij af of een 3-bet hier beter op zijn plaats geweest zou zijn? Misschien wel omdat ik dan zelf meer de hand in handen had kunnen nemen.

Op de flop: Ik check-call. Opnieuw ben ik niet echt zeker van deze move, misschien beter reraisen om te weten waar ik sta. Bedoeling nu was van mijn hand op de turn te herevalueren.

Op de turn: Check en krijg check behind. Dit doe ik om aan potcontrol te doen. Denk dat hier weinig slechtere handen mij callen als ik uitbet?

Op de river: Fold? Vermoed dat hij KK, AK of AA had. Zo'n grote bet met JJ of lager lijkt me onwaarschijnlijk. Geflopte set kan ook mogelijk zijn?

Anyway, zoals ge kunt zien ben ik van geen enkele lijn zeker.
    Jullie input zou dan ook heel fel gewaardeerd worden!
    Great minds think alone

Member unskilled's schermafbeelding
    iTrader
    0
    3bet/call pre
    c/rai flop as played preflop
    donk turn kan as played flop
    river is ?????????? omda ge de vorige strate wrs misplayed hebt (en bet groter of c/c maar zo'n bet is wrs het slechtste wa ge kunt doen)

hij heeft nooit (amper) AA/KK/set as played
    ge moet mensen ni op zo'n tight range zette op een sample van 80 hands + hij isolate een CO limper op BTN + ge hebt 40bb, ge geraakt hier nooit weg van QQ

in before buy-in full
    His gift is a curse, forget the earth, he's got the urge to pull his dick from the dirt and fuck the universe.

http://www.icarebear.be :: #icb :: intensivecarebears@hotmail.com

Member
    iTrader
    4 (100%)
    een flushdraw op de flop uitgesloten?

voor hetzelfde geld heeft villain daar wel AJ klaveren of J10 klaveren of suited connectors die villain straight en flushdraw geven.
    regel 1: ik bluf niet in poker!
    regel 2: als je denkt dat ik bluf, lees regel 1 dan even opnieuw

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jezus v NASA... Bekijk bericht

Door zijn pre flop stats heb ik hier besloten zijn raise te callen. Vraag mij af of een 3-bet hier beter op zijn plaats geweest zou zijn? Misschien wel omdat ik dan zelf meer de hand in handen had kunnen nemen.
    Tegen een UTG raise en in positie zou ik je logica nog kunnen volgen. Uit positie en tegen een iso-raise lijkt me dit altijd een 3bet/call shove.

Op de flop: Ik check-call. Opnieuw ben ik niet echt zeker van deze move, misschien beter reraisen om te weten waar ik sta. Bedoeling nu was van mijn hand op de turn te herevalueren.
    Reraisen om "te weten waar je staat" is niet de beste manier van denken. Denk eerder in termen van bluffen of valueraisen. Persoonlijk zou ik hier vrijwel altijd raisen voor value. Je hand is iets te kwetsbaar om gewoon te callen uit positie met nog een derde speler in de hand.

Op de turn: Check en krijg check behind. Dit doe ik om aan potcontrol te doen. Denk dat hier weinig slechtere handen mij callen als ik uitbet?
    Potcontrol uit positie moet je mij toch eens uitleggen

Een check is de meest logische actie aangezien villain het iniatief heeft. Op zich zou ik een lead niet zo slecht vinden wanneer je de flop CC hebt gespeeld. Een lead zou er namelijk als een vrij zwakke hand uitzien die geen free card wil geven maar niet sterk genoeg was om de flop te raisen. Dit zou wel beter werken versus een agressieve villain die zonder aarzelen een draw zou pushen vs jou lead.

Op de river: Fold? Vermoed dat hij KK, AK of AA had. Zo'n grote bet met JJ of lager lijkt me onwaarschijnlijk. Geflopte set kan ook mogelijk zijn?
    De range die je hem toekent klopt echt voor geen meter. AA, KK en een set zullen >95% de turn betten.

Door zo klein te betten zeg je de villain precies wat je hebt. Namelijk een hand die een goedkope showdown wil en geen raise zal callen. Dit is zeer gemakkelijk uit te buiten in villain z'n positie.

Check call of check fold is vele malen beter.

No offence, maar ik denk niet dat je al klaar bent om 25NL te spelen. Ik zou eerst nog wat oefenen op 2NL-10NL en wat trainingsvideos te bekijken. Daarenboven lijkt het me ook dat je met de poepers aan het spelen bent: Geen full buyin, niet raisen, kleine blocker bet,... ( Ik kan mij vergissen, maar zo komt het toch over in ieder geval)
    Laatst gewijzigd door Roeschaart; 10 maart 2010 om 21:36

Member
    iTrader
    0
    Wat ik zou doen :

PF: reraise naar 3.2$ ofzoiets. Kan evengoed een steal zijn van button en door te callen verhoog je de kans dat CO called omdat hij betere potodds krijgt.

Flop: Raise , T high flop maar ligt een FD en door te checken verdedig je je hand niet genoeg imo. As played PF kan je hier eventueel check raisen, maar check call heb je nog altijd geen flauw idee hoe sterk je hier staat.

Turn : Blank card, als je check called op flop moet de villain toch doorhebben dat je iets hebt en laat hem je niet outdrawen dus bet gewoon iets meer als 3/4 pot waardoor hij ( imo met een FD ) zal folden. Mocht hij AA, KK , set hebben op flop dan had hij hier geraised dus denk niet dat deze handen in villains range zitten. Kan evengoed AT zijn met FD en dat hij door je call niet zeker is van TP en wacht op de FD.

River : As played fold, maar je had de hand niet tot hier moeten laten komen imo.

Correct me if wrong, just my 2cents.
    "You have to understand that Catalunya is a nation without a state and Barça is it's army."

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeschaart Bekijk bericht

No offence, maar ik denk niet dat je al klaar bent om 25NL te spelen. Ik zou eerst nog wat oefenen op 2NL-10NL en wat trainingsvideos te bekijken. Daarenboven lijkt het me ook dat je met de poepers aan het spelen bent: Geen full buyin, niet raisen, kleine blocker bet,... ( Ik kan mij vergissen, maar zo komt het toch over in ieder geval)
    Thanks voor de uitleg allemaal.
    Reden dat ik geen full buy in deed is omdat ik aan het 10 tablen was en ik door met een half stack te spelen wat marginalere situaties kan vermijden.
    En met schrik spelen was inderdaad een groot probleem. De laatste dagen gaat het terug beter en heb ik mijn zelfvertrouwen teruggevonden. Maar deze sessie kreeg ik keer op keer de meest absurde handen die mij beaten tegen.
    Ik wist dan ook dat ik deze hand erbarmelijk gespeeld had dus vandaar dat ik jullie wat om uitleg vroeg. Als ge met een negatieve mindset zit is het zelfs moeilijk om over zo'n handen normaal na te denken.

Afin nu is het mij wel duidelijk wat goede lijnen geweest zouden zijn dus allemaal heel fel merci!
    Great minds think alone

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Door met half stack te spelen gade toch net vaker in een marginale situatie zitten? Aangezien ge op de flop/turn vaak commited gaat zijn en niet deep genoeg om nog te folden ofzo...
    ello
    Xbox Live: Frantiiiiic

iTrader
    8 (100%)
    Daarmee bedoel ik da ge pre flop strenger selecteert aangezien er weinig tot geen ruimte is drawing hands door het ontbreken van implied odds. En dat ge dus bijgevolg vaak in meer straight forward situaties op de flop beland.
    Great minds think alone

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Over het algemeen vind ik de mensen met 50bb stacks het makkelijkste uit te buiten, just saying dat je beter ofwel gewoon shortstacked of full stack speel
    ello
    Xbox Live: Frantiiiiic

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten