Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 72
    Member Destroyer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    slijtage aan de lader blijkt volgens iemand die frequent aan g-laders mee werkt nog heel goed mee te vallen. hij gaat de verdringer zelf repareren, tegen volgende dinsdag al. das dus een meevaller. schade aan behuizing is aan de ingang en zou geen kwaad kunnen

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goed nieuws dus
    Hopelijk lukt het met die velgtape!
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

iTrader
    1 (100%)
    ben er nog op aant wachten, ze stuurden al een mail om te vragen hoe het met de betaling zat nochtans direct overgeschreven maar blijkbaar duurt dat toch eventjes..

fototje van de glader, let op de kringgetjes , aan de ingang en uitgang zijn die wat dieper ingesleten, maar dat kon dus blijkbaar geen kwaad.

al men stukken, (distributieriem waterpomp, carterpandichting en oliefilter zijn ook toegekomen.
    het komt stillaan in orde, dinsdag enkel nog de verdringer ophalen (die in de die allu-gleuven door rond te draaien lucht compresseert)

YouTube - ‪G lader‬‏
    dan kan het opbouwen weer beginnen

Laatst gewijzigd door Destroyer; 19 juni 2011 om 13:33

Approved 9-lifer w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    nog nooit gezien eigelijk

iTrader
    1 (100%)
    vandaag is het normaalgezien D-day alles zat er gisteren ver op. normaal is em vanavond klaar.

dik geluk dak men waterpomp heb vernieuwd, die schoepen daarin waren gewoon praktisch volledig weg daarmee dat hij ook zo snel warm liep als hij stilstaat volgens mij. (+ lekkage bourage & kleppendekseldichting )

kzit op men werk maar tis toch even spannend ... als de lader binnen de 5 minuten na het 1e x starten niet kapotdraait zit em goed in elkaar, was het "advies" van de gast die de verdringer heeft gerepareerd fingers crossed zeker maar normaal mag da geen probleem zijn. dan kan de rodage beginnen

hij heeft ook meteen de 68mm poullie erop gestoken. bij G40 moet de hele lader weer los om van poullie te veranderen. bij G60 was dat niet het geval.

hij heeft wat gsmpics gemaakt. als ik ze heb zal ik ze is posten.

Member twisted's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Wacht vol spanning op de foto's.
    Desktop Intel i5 3570k @ 4.60GHz // Asus Maximus V Formula // 2x ATI Radeon HD 5870 (CrossFire) //
    Corsair 850W // 8Gb DDR3 2666MHz // Asus VW246H 24" // Razer Imperator | Auto Swift Sport 2013

iTrader
    1 (100%)
    hij heeft de eerste testrit doorstaan ^^
    mijn maat kreeg wel bijna een attaque toen de ventilator aansprong, die tikt namelijk ook een beetje aan, (wordt ook binnekort nog gefixed) hij dacht ja tis hier gedaan, de lader door ,

vanavond ga ik erom

volgend weekend de CO en het stationair toerental nog afstellen

iTrader
    1 (100%)
    nog een 50 tal km mee gereden, alles lijkt goed te gaan enkel op lagere toeren (onder 1800 rpm) draait hij wat onrustig en soms schokt hij een klein beetje vooral in 2e. voor de rest vlot mee kunnen rijden.
    in achteruit durft em ook wel stilvallen als ge teweinig gas geeft.

dit wknd de CO is meten, en ontsteking nog wa proberen verbeteren.

volgende bestelling die geplaatst kan worden: ventilator (tikt wa), bougiekabels (ingesleten van ergens tegen te trillen) delcokop, 2 aandrijfriempjes voor de g-lader.

dan heeft em een volledig groot onderhoud gehad & ben ik (hopelijk) op mijn gemak.
    Laatst gewijzigd door Destroyer; 28 juni 2011 om 09:35

iTrader
    1 (100%)
    ontsteking geregeld, draait mooi stabiel nu, reeds 550km gereden. al is wa meer volgas gegaan. hij gaat iets harder, maar khad mss nog wa meer verschil verwacht nu was hij blijkbaar wel al gechipt in het verleden, wrs ook een 140pk achtig chipje van RPM. we gaan nog is proberen en wisselen van chip, om te zien of er verschil is. denk ook vooral dat men kat & uitlaatlijn mss wel wat tegenhouden. maar das iets voor later.

heb ook men rood lintje in de achterbumper geplakt, zal deze week nog is een pic nemen.

helaas dit weekend snachts op een fuif al het slachtoffer geworden van vandalisme => spiegel aan de bestuurderskant volledig afgetrokken, wat kleine krasjes op de lak ook door de bengelende spiegel tkon erger maar toch als ik te weten kom wie mij dat gelapt heeft gebeuren er ongelukken...

Member stefaantje's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroyer Bekijk bericht
    ontsteking geregeld, draait mooi stabiel nu, reeds 550km gereden. al is wa meer volgas gegaan. hij gaat iets harder, maar khad mss nog wa meer verschil verwacht nu was hij blijkbaar wel al gechipt in het verleden, wrs ook een 140pk achtig chipje van RPM. we gaan nog is proberen en wisselen van chip, om te zien of er verschil is. denk ook vooral dat men kat & uitlaatlijn mss wel wat tegenhouden. maar das iets voor later.

heb ook men rood lintje in de achterbumper geplakt, zal deze week nog is een pic nemen.

helaas dit weekend snachts op een fuif al het slachtoffer geworden van vandalisme => spiegel aan de bestuurderskant volledig afgetrokken, wat kleine krasjes op de lak ook door de bengelende spiegel tkon erger maar toch als ik te weten kom wie mij dat gelapt heeft gebeuren er ongelukken...
    Als je op zoek bent naar vervanging, heb ik dit nog liggen:
    Link
    Ceci n'est pas une signature

iTrader
    1 (100%)
    als het een polo coupé spiegel is met mechanisme: ik koop em meteen! kga thuis is bekijken, op men werk kan ik niet op 2ehands ik laat nog iets weten

Member stefaantje's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroyer Bekijk bericht
    als het een polo coupé spiegel is met mechanisme: ik koop em meteen! kga thuis is bekijken, op men werk kan ik niet op 2ehands ik laat nog iets weten
    Helaas pindakaas, Het is een spiegel die enkel manueel bewogen kan worden (geen mechanisme, enkel te verstellen door de spiegel zelf te verdraaien)
    Ceci n'est pas une signature

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefaantje Bekijk bericht
    Helaas pindakaas, Het is een spiegel die enkel manueel bewogen kan worden (geen mechanisme, enkel te verstellen door de spiegel zelf te verdraaien)
    damn das jammer, de mijne is van binnen in de wagen wel manueel te verzetten... tzal ne nieuwe worden, morgen bestellen zie...

iTrader
    1 (100%)
    mijn lader riempjes dienen ook wat vaster aangespannen te worden, nu slippen ze door als ik volgas ga. soms al van 4500 rpm, soms 5K ... tis wa te zien in welke versnelling ook.

dit weekend is nen afbraak gaan afschuimen voor ne spiegel. maat ging ook vragen of em nog nieuw te krijgen was. verder ist wachten op de ventilator, en nog een dingske voor in mijn pook te veranderen, das wa uitgesleten waardoor die niet echt vast staat. (schakelen gaat wel prima)

iTrader
    1 (100%)

rood lijntje in de bumper:

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten