het is confirmed
Total War: Rome 2 preview: every detail there is to know
het is confirmed
Total War: Rome 2 preview: every detail there is to know
De remake waar we allen op aan het wachten waren ^^
Ik ben zeer blij dat ze naar de fans hebben geluisterdRome was de beste...
Can't wait, ze geven de fans waar ze op hebben zitten wachten. Laten we hopen dat het terug naar de roots van total war terugkeert (dus minder consolification)
Zoo lang op gewacht. Beloofd epic te worden.
Total War: Rome 2 preview: every question answered - Total War
Verplicht leesvoer !
Hier staan enkele interessante dingen in zoals onder andere:
- steden op de battle map (en nog redelijk groot zo te zien)
- legion traits (uw legioenen/legers krijgen nu traits die niet van de generaal afhangen)
- 2 AI's zijn nu gebundeld (diplomatic AI & Campaign AI) en "zouden" nu beter moeten zijn
Die legioenen zijn echt wel heel nice. Misschien best ook eens een nieuwe laptop kopen, want de mijne nu kan amper shogun2 draaien![]()
Artikel nog niet kunnen lezen, maar ik hoop echt dat je alle factions kan spelen die zorgt voor die grote variatie van units zoals de orginele Rome.
hier koop ik een nieuwe pc voor!
Als ze van plan zijn een meer story- en character-driven game te maken, dan hoop ik dat ze goed opgelet hebben bij Crusader Kings 2![]()
Met elke release na Medieval II droomde ik hier meer en meer vanEINDELIJK! Mix de setting en de factions van Rome met o.a. de engine van Shogun II en je hebt een monsterlijk goed spel.
Hopelijk beginnen ze direct aan EB III.
Dit word toch echt wel de game waar ik al sinds medieval2 op wacht. De setting van de tijd is gewoon ideaal voor de Total War serie.
YES!
f*cking awesome.
Nu hopen dat ze hun tijd nemen om het spel goed te ontwikkelen.
Wat rome total war zo goed maakte, was dat het handelde over Rome en ook de vele verschillende (cultuur, legereenheden, uitzicht) volkeren waarmee je kon spelen.
Hopelijk trekken ze die lijn door.
Ik ga hier toch een nieuwe 3D kaart moeten voor kopen
Btw: ik wil een rts met wat rpg elementen (rpg zoals in shogun 2). Niet teveel rpg.
Artikel wat doorlezen:
Toch wel vragen bij de hogere toewijding kwa rpg elementen.
Het moet toch een historisch rts spel spelen, met bepaalde characters(hero's?) die bonussen geven?
Een meerwaarde!A new cinematic camera, the equivalent of Supreme Commander’s epic zoom lets you pull right into the very heart of the battle, viewing the carnage from the perspective of Aemilianus. There, you can hear the shouts and grunts of individual soldiers, see your comrades fall as they’re pierced by the cloud of arrows.
“We understand that we have to give the player a proper incentive to get down there, it’s not just going to be eye candy. We’re still looking at exactly what we’re going to do, but what we can say is that the player’s attention is clearly a resource, and when you go down into a unit you’re not putting your attention on the rest of the battle. If you come down and your unit’s being flanked, you’ve got to make a difference.” It’s at this point that it’s worth pointing out that Fall of the Samurai introduced direct control, where you could seize the reigns of specific units and fire away with a gatling gun or a cannon, placing shots precisely.
Then, it lets you pull right back, where your men and their foes turn into abstract icons - like controlling a tabletop battle in real-time. This new zoom isn’t just for show - it’s meant to give players a better understanding of the problems their soldiers face, to control the battle like a general. Similarly, Russell says that they’ll find some way of disincentivising players from controlling the battle from just this interface.
Laatst gewijzigd door EternalSilence; 3 juli 2012 om 11:24
Zijn diee sync problems in Shogun al opgelost eigenlijk?![]()
Holy shit, dees was onverwacht, want it so bad![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)