Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Approved 9-lifer Quazythian's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)

CitiesXL 2011 (by Focus Home Interactive)

Focus Home Interactive announces Cities XL 2011

With this press release, we'd like to inform you that Focus Home Interactive acquired Cities XL and the current developments of the game.

This fall, Focus will launch Cities XL 2011, an enriched version which will meet all the expectations of City Builder's fans.
    "It's important not to leave Cities XL without a future, declares Cedric Lagarrigue, CEO of Focus Home Interactive. Though the game may not have reached the ambitious objectives set forth by Monte Cristo, it has been successful in Europe and via online platforms. There's a community that's developed around the game, hopes and expectations that we cannot leave without a future. We are convinced that the game must make its mark and become a reference as promised during the pre-release announcements of the original 2009 game. We will therefore release Cities XL 2011 in October and will do so with the intent to please those who bought the earlier version. Moreover, we are working on a special offer for the game's release which we will soon reveal. As for the other City Builder and management game fans, Cities XL 2011's content, options, and features should give them great satisfaction."

About Cities XL 2011:
    With Cities XL 2011, build and develop gigantic cities on realistic 3D maps, thanks to an incredible collection counting more than 700 buildings and unique structures. You are the virtual mayor and as such, you will need to find the right balance between economic development for your city, public transportation, housing, social services, leisure activities and even special events in town. Realism has been pushed a little bit deeper with larger cities, more realistic and more sophisticated than ever before!

Widen your horizon!
    Cities XL 2011 pushes its limits further: hundreds of new buildings and structures appear for a total of more than 700 constructions, leading the way for new building and combinations options never seen before in a City Builder. Many new maps are also available, for a total of 45 buildable maps. City management will offer the full experience thanks to the addition of public transportation (subway, bus) which will decongest downtown traffic while lowering pollution levels and increasing the population's satisfaction. A more elaborated tax system will let all apprentice mayors adjust personal and local business taxes. A new commercial user interface will permit trade between cities in single player mode if a player decides to develop several cities.

Thanks to these big novelties and to a lot of inspired improvements, Cities XL 2011 truly reaches a whole new dimension to please all City Buildersí fans!

Bron: Focus Home Interactive announces Cities XL 2011

Discover the special offer for Cities XL players only!
    Cities XL 2011 is about to be released, and it was important for us to know that players of the previous version wonít feel prejudiced by seeing that the new version featured many novelties that players wished they had in the first version of the game. Thatís why we set an offer that, to the best of our knowledge, has never been made until now - except by Focus for a game that will be released soon. Indeed, we will let all Cities XL owners benefit from an exceptional discount of 50% on the downloadable version of Cities XL 2011 available on the official website of the game.

For that, you will only need to use your player key from Cities XL (Standard Edition or Limited Edition) and enter it on the special shop that will be live very soon. Cities XL 2011 will be available around the 14th of October.

Bron: CitiesXL 2011
    Origin & Steam: Quazythian

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Kheb het ook gezien... Ik heb me eigenlijk zeer goed geamuseerd met de 2010. Vond het raar dat zoveel mensen het een slechte game vonden...
    Als je via hun site koopt, krijg je met je key van 2010 50% korting op 2011.

Banned
    iTrader
    0
    Cities xl is en blijft een slechte game imo.

Ctiy life was vele beter.

Approved 9-lifer Quazythian's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GinyuWarrior Bekijk bericht
    Cities xl is en blijft een slechte game imo.

Ctiy life was vele beter.
    Ze gaan wel talloze dingen toevoegen en verbeteren, maar het multiplayer gedeelte valt weg. Hopelijk komt dit de singleplayer ten goede.

Banned
    iTrader
    0
    Ja die multiplayer was zo debiel en dan nog mensen vragen om ervoor te betalen, die zijn niet goed wijs...

Member tikketim's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Simcity 4 + rush hour ftw

Banned
    iTrader
    0
    Bwah is al te verouderd imo.

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    meh, ik heb liever een nieuwere simcity 4 tbh

Member megamold's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    iemand die het al heeft?
    verdict?

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik heb het en het is wel goed.
    Het bijna 100% hetzelfde als de vorige. Identieke interface, bijna zelfde tutorial,..
    Ze hebben nu wel veel werk gestoken in transport. Je moet nu ook metro en bussen doen rijden. Ik heb die tutorial nog niet gedaan maar ik heb ergesn gezien dat die zaken toch enorm uitgebreid zijn.
    Het is eigenlijk wel beter geworden dan de eerste. Geen multiplayer meer maar alles wat je vroeger in multi kon, kan je nu tegen de pc steden. Is wel tof.

Ik heb trouwens nog een key... Ik heb via de site gekocht en daarna via steam. De key die ik via de site heb gekocht gebruik ik dus niet... Als iemand intresse heeft...

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Kvind het nog meevallen. Ben al blij dat die mislukte MP weg is.

Member
    iTrader
    0
    Degenen hier die Cities XL 2011 al hebben. Hebben jullie die in de winkel gekocht?
    Zoja, de welke? Want ik ben vanmiddag de Saturn binnengestapt en die was nog niet binnen. Ook heb ik gelezen dat dit spel 5 november uitkomt in Nederland.
    Maar hoe zit 't nu voor BelgiŽ?

Member
    iTrader
    0
    Cities Xl 2011 ligt nog niet in de winkels. Je kan wel de game kopen in de online gameshop van focus. Maar daar ben je niks mee als je liever een mooi doosje wil natuurlijk.

Member BlueSmiley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vraagje, ik heb al gameplay bekeken maar kan me niet direct een beeld vormen tegenover SimCity 4.
    Ik heb de SC4 Rush Hour versie en heb me er in de tijd rot met geamuseerd.
    Wegens de laatste SC maar gay leek heb ik mijn centjes er niet aan toevertrouwd.
    Is er een City Life/Cities speler die het beter vind dan maxis hun geniale uitvinding?

Member
    iTrader
    0
    ScRh was niks zonder de gtote modding community. Ik denk dat Citiesxl nog wat tijd nodig heeft om dat niveau te halen. De gamplay is te vergelijken met SC5 maar dan realistischer.

Member
    iTrader
    0
    Ik vond Cities XL 2009 (de eerste, onvolledige versie) veel beter dan Simcity 4 om 1 reden. We moeten meegaan met de tijd en niet in isometrisch 2D-view blijven. De graphics van CXL zijn gewoonweg schitterend, behalve de bewoners van je stad...ze zien er nogal karikaturistisch (is that even a word?) uit.

Wel vond ik sommige aspecten van SC4 beter, zoals region-view en custom scenery (dat is een MUST).

CXL2011 ziet er al een deftig volledig spel uit...hoewel ik 't nog niet heb kan ik, denk ik met zekerheid, zeggen dat dit een geweldig spel is.

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    uw enigste argumentering waarom cities XL beter is dan SC zijn de graphics?
    In zo games zijn voor de meeste mensen, de graphics van minder belang. Diepgang, realistisch beleid voeren, zelf het gevoel hebben dat je de stad aan het leiden bent. Beslissingen die iets betekenen in een stad,... Dit zijn elementen die het tot een goede game maakt.

Dit zonder in te gaan op de discussie

Ik vind SC4 goed en cities XL 09 of de nieuwe vind ik ook zeer goed. Ik speel ze beide en amuseer me er goed mee

Member ZERQ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb het tis heel goed uitgewerkt maar wel moeilijk voor iemand die het niet gewoon is om simcity enzo te spelen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten