Pagina 4 van 45 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 675

Discussie: Civilization V

Member maartenvc's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Review op Gamespot nice ^^
    Gemiddelde score is nu al 8.9 op hun site en user score 9.1, dus ik denk dat we gerust mogen zijn... lol

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik twijfel nog wat om hem te gaan halen, op low-medium kan ik de demo draaien maar ik speel graag op huge maps dus ik vrees dat hij het dan niet meer kan trekken...
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het spel eigenlijk gekocht zonder naar de system specs te kijken. Hopelijk zal het wat vlotjes draaien.
    Kan atm niet die canyourunit site doen, aangezien ik op het werk zit, maar kan iemand al even zeggen of een core2duo 2x3GHz, 4GB DDR3 ram & geforce 9800GTX dit spel vlot zal kunnen draaien? (liefst zonder al te veel opties af te zetten)

Member Teknoman's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IsmokeALOT Bekijk bericht
    dan gade nog lang mogen wachte ze :-)

vind de demo ook wel vet.
    Sommige dingen storen mij wel. Zoals daje nimeer op spatie kunt drukken om u turn te enden. En da menuke links is wel tof, ma bij workers moeje bvb eerst naar extra functions gaan om automated improvements te doen etc.. Kleine dingetjes dus
    Mss is da aan te passen ma ik heb het toch nog ni gevonden!
    In Civ 4 moest je op enter drukken om uw turn te beëindigen, werkt hier ook in de demo van Civ 5.

Gisteren de full versie op steam gekocht en via dit trucje al aan het spelen . Spel draait hier goed met alles op high, 1920*1080 resolutie en 4X AA in directx 10 mode en het is nu niet dat ik zo'n super pc heb (misschien dat ik het later in het spel iets lager ga moeten zetten).

Maglia Bianca sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknoman Bekijk bericht
    In Civ 4 moest je op enter drukken om uw turn te beëindigen, werkt hier ook in de demo van Civ 5.

Gisteren de full versie op steam gekocht en via dit trucje al aan het spelen . Spel draait hier goed met alles op high, 1920*1080 resolutie en 4X AA in directx 10 mode en het is nu niet dat ik zo'n super pc heb (misschien dat ik het later in het spel iets lager ga moeten zetten).
    mooi!!ma da maakt dus als ik da spel vandaag koop in de winkel dat ik dat toch nog moet wachten tot morgen om te spelen?
    psn: Seledotbe

Member Teknoman's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik denk het, in de thread op reddit zijn er mensen met een winkelversie waarbij de truc niet werkt. Met de steam-versie werkt het.

Approved 9-lifer Bar-Bar Slinks's schermafbeelding
    iTrader
    0
    leuke demo, had wel probleem in 't begin, maar opgelost door directx te updaten en sommige files opnieuw downloaden. Demo ging toen ik het de eerste keer opstarte zeer traag(?) maar nadat ik de demo opnieuw opstarte ging alles vlot. Ga'k morgen zeker gaan halen
    Niets

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iedereen te druk bezig met spelen, daze hun bevindingen hier ni kunne zetten?
    Ik moet eerst nog een dagske werken en dan kannek eraan beginnen! \o/

Approved 9-lifer Ace of Spades's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Is er iemand die de volledige versie al gekocht heeft in een winkel? In de GM is 't € 49,98 voor de gewone en € 79,98 voor de collector's. 'K ga anders wel eens naar de Media Markt gaan.

Ik weet wel dat 't goedkoper is via Steam en consoorten, maar 'k heb toch nog altijd graag het doosje in mijn kast staan.
    You will bend to my will - with or without your precious sanity.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb hem bij Amazon.uk besteld, krijg hem pas maandag, maar betaal er maar 37 euries voor + een DLC map pack

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Man, ik kan maar niet wachten tot ik thuis kom van't werk.
    Gisterenavond vluchtig gespeeld (alleeja, uiteindelijk zat ik anderhalf uur met het "just a few more turns" syndroom), en mijn bevindingen waren over het algemeen positief. Enkel deed het wel effe lastig over mijn custom resolutie van 1440*900 en kreeg mijn scherm dan "out of sync" errors (of kwam de getoonde positie van de muis ni overeen met hoe het spel het interpreteerde).

Member Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Versta ik het goed dat ge een steam account moet hebben om da spel te kunnen spelen? Ook als ge het koopt in de winkel?

Ik weet al lang da password nie meer van mijn steam account... weet zelfs nie meer op welk emailadres ik da aangemaakt had... Da is van Half-Life 2 geleden da ik da nog open gehad heb...

Gelijk hoe, ik ga het na 't werk gaan halen se...

Hiapoe
    "At every crossroads on the path that leads to the future, tradition has placed 10,000 men to guard the past.”
    “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”

“The governor of Texas, who, when asked if the Bible should also be taught in Spanish, replied that 'if English was good enough for Jesus, then it's good enough for me.”

Member twoboystwo69's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiapoe Bekijk bericht
    Versta ik het goed dat ge een steam account moet hebben om da spel te kunnen spelen? Ook als ge het koopt in de winkel?

Ik weet al lang da password nie meer van mijn steam account... weet zelfs nie meer op welk emailadres ik da aangemaakt had... Da is van Half-Life 2 geleden da ik da nog open gehad heb...

Gelijk hoe, ik ga het na 't werk gaan halen se...

Hiapoe
    Ja dat verstaat ge goed. ... Ge moet het spel registreren via steam en via 't steam menu opstarten. Ik had 'm al 2 dagen gelden gekocht bij frs maastricht maar kon sinds vanmorgen (3.00 u) spelen...

wat het spel betreft

Ik ben al een fan sinds CiV 1 en heb alle versies zowat kapot gespeeld.
    Ik heb vandaag een uurke of twee kunnen spelen en ik moet zeggen de eerste indruk is positief is. In ben blij dat de diepgang gebleven is en mijn vrees dat het te simpel geworden is, is zo te zien ongegrond. micromanegment is gebleven en overzichtelijker dan ooit. de hexagonvormige vakjes vallen best mee. En het feit dat "stacking" van units niet meer mogelijk is zorgt er idd voor dat je voor het aanvallen van units/city's meer strategie moet gebruiken... Daarboven hebben nu sommige units (zoals boogschuters) en trouwens ook de city's zelf die een ranged attack hebben, zodat je vanop afstand doelen kan aanvallen. Grafisch ziet het er allemaal heel proper uit (ik draai 'm wel op max settings).....
    I AM X

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    man man ..
    Geen enkele versie in carrefour, geen enkele versie in Dreamland.

Dan maar uit pure miserie naar Game mania geweest

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    eventjes de demo gespeeld maar ik begrijp er niet veel van,totaal anders dan total war games

En wel raar dat bvb Londen naast Boekarest ligt op de map ?

Pagina 4 van 45 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten