U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | Hitman Absolution | Assassin's Creed 3
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Games > Strategy & Simulation Games

Strategy & Simulation Games - Command&Conquer, Age of Mythology of andere Strategy games perikelen hier!

Reageren

LinkBack Discussietools Discussie waarderen
Oud 8 februari 2012, 22:45   #41  
Timmie is offline Timmie Stuur een bericht via MSN naar Timmie
Timmie's schermafbeelding
Member
Weblogartikelen: 4
Over die eerste vraag: ge kunt wel degelijk dingen eisen als verdedigende mogendheid. Gewoon naar het diplomacyscreen gaan van het land dat u aanvalt en daar add wargoals doen. Let op: dit kost u wel infamy als ge geen casus belli hebt.
Met citaat reageren
Oud 16 februari 2012, 10:10   #42 (permalink)  
Avondland is offline Avondland
Avondland's schermafbeelding
Member
Weblogartikelen: 20
Ik ben er ook eens mee begonnen (nieuwe pc, woeptiedoe), en opnieuw met mijn favoriete land Pruisen. Maar een aantal dingen vallen me op: je hebt die historische events niet meer, wat ik jammer vind. Nu moet je blijkbaar aan een aantal voorwaarden voldoen vooraleer je een "doel" kan triggeren. Nu, er zijn wellicht mods die dit "probleem" maskeren. Is "A House Divided" een waardige aanschaf?

Ik heb ook problemen om mijn industrie deftig op gang te krijgen. Ik zit nu in 1870 en terwijl Frankrijk aan 1500 industriële capaciteit zit, kom ik met moeite over de 500. Moet ik gewoon volcontinu mijn fabrieken verder uitbreiden? Want er worden heel vaak fabrieken gebouwd door mijn kapitalisten. Voor de rest verdien ik bakken geld: 1200 per dag. Nooit in het rood geweest.

Het is ook precies een pak minder micromanagement, wat wel goed is. Geeft me de mogelijkheid om mijn aandacht te richten op andere zaken.
Met citaat reageren
Oud 17 februari 2012, 09:37   #43 (permalink)  
nite is offline nite
nite's schermafbeelding
Member
iTrader: 2 (100%)
Weblogartikelen: 2
Ik snap ook totaal ni hoe ge industrie van de grond krijgt. Ik heb altijd een lage industriële score. Mijn kapitalistisch hartverscheurend!
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 16:11   #44 (permalink)  
spray-bunny is offline spray-bunny
spray-bunny's schermafbeelding
Member
iTrader: 22 (100%)
Ik speel elke maand nog wel eens Victoria. De tweede nog niet geprobeerd eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 08:50   #45 (permalink)  
squalleke123 is offline squalleke123
squalleke123's schermafbeelding
Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nite Bekijk bericht
Ik snap ook totaal ni hoe ge industrie van de grond krijgt. Ik heb altijd een lage industriële score. Mijn kapitalistisch hartverscheurend!
laissez-faire en NF op capitalists zetten. Dan gaat et voor de meeste landen iets sneller. In principe spelen capitalists nu iets beter in op de markt en heb je meer kans op winstgevende fabrieken dan in vic1.

20 dagen voor de fabriek gebouwd is, schakel ik dan NF op craftsmen of clerks zodat die direct aan de slag kunnen. Zo omzeil ik het feit dat fabrieken met zeer weinig craftsmen verlieslatend zijn. Dit geldt ook als je industrialiseert door zelf fabrieken te bouwen.

Is hierboven ook al gevraagd: ik vind AHD zeer zeker de moeite. Het spelen met een unciv wordt iets moeilijker, maar wordt gecompenseerd door het feit dat je af en toe gratis research krijgt. Over t algemeen een vrij goed concept
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten