30gig downloaden voor de uitbreiding? Dat lukt echt niet meer deze maand.
30gig downloaden voor de uitbreiding? Dat lukt echt niet meer deze maand.
Buh, Realm Divideniet op gerekend, opnieuw beginnen dan maar en er meer rekening mee houden.
Ik heb shogun2 en de grote patch is al binnengehaald. Maar toch staat er: 30gig te downloaden. Ik liet hem al 2gig downloaden, en dat werd allemaal echt gedownload. Zou het grootste deel van de download niet echt gedownload worden, maar zou hij dat halen uit de bestaande Shogun2 directory?
Ik kocht mijn steam key wel van G2play.net
Ik heb het nog niet gekocht maar wel al de demo al ge download, en het is wel leuk, alleen spijtig dat je alleen kan doen wat die vent zegt, maar zo leer je alles ;-)
Realm Divide perfect overleeft met nog 3 allies aan mijn zijde![]()
Wat zijn eigenlijk die zakken op de ruggen van de ventjes die in de groep van de generaal horen?
Pijlvangers.
Tijdens het galloperen vult de zak zich met lucht waardoor deze een extra stoplaag voorziet voor pijlen.
dus als ze langs achter beschoten worden met pijlen is dat een soort schild?.
Heb een online match of 10 gespeeld. Was echt wel fun. Heel anders dan offline battles die ongeveer iedere keer hetzelfde zijn. Ongeveer de helft van mijn matches gewonnen. Spijtig dat het met een lvl up systeem is. Als rank4 general heb je echt weinig kans tegen een rank9 general. Niet alleen heeft hij meer ervaring, maar hij heeft ook nog eens betere eenheden. Tot nu toe heb ik nog geen counter gevonden tegen mensen die artillerie (armstrong guns) gebruiken. Eer ik bij hem ben heb ik al redelijk grote verliezen en hij kan mij dwingen om offensief te spelen doordat die armstrong guns echt veel schade toebrengen. Dus dan wacht hij op een heuvel met elite line infantery. Hier heb ik echt nog een counter voor.
proberen flankeren met een cav unit?
Dat lijkt te helpen tegen niet zo goede spelers met cannons. Gisteren er voor de eerste keer in geslaagd cannon spelers te verslaan. Cannons zijn duur dus hij heeft sowieso minder infanterie. Door dat numeriek overwicht kon ik er in slagen om de drie victory points the cappen. Voor de rest zoveel mogelijk soldaatjes gespreid in bossen zetten zodat zijn cannons niet zo heel veel schade doen. Omdat de victory timer dan begint af te tellen, moet hij mij wel aanvallen. Maar doordat hij qua infanterie zwakker is, maakt hij geen kans.
Tis soms psychologisch wel moeilijk om die cannons echt massieve schade aan uw troepen te zien aanrichten en toch gewoon kalm te blijven. Tis uiteindelijk niet zo erg als hij met zijn cannons drie spear levy eenheden decimeert. Daarmee heeft hij de kost van zijn cannons nog niet teruggewonnen.
Ik besef wel dat betere cannon spelers waarschijnlijk van in het begin offensiever waren geweest en 1 victory location gecapped hadden. Dan had ik zelf moeten chargeren en dat had niet goed gekomen.
Ook een eerste match gespeeld tegen een speler met een gatling gun. Ik verschoot wel van de range. Die gatling schiet echt enorm ver. Maar op grote afstanden lijkt die niet zo heel accuraat te zijn want mijn verliezen vielen nog wel mee. Opnieuw dezelfde tactiek als eerder toegepast. Victory points cappen en hem dwingen mij aan te vallen. grote nadeel van zo een gatling gun lijkt het terrein te zijn. Ik kon meestal wel een heuvel tussen mijn troepen en zijn gatling houden, waardoor zijn gatling eigenlijk amper de kans had om te schieten. Maar opnieuw was dit niet zo een goede speler. Hij had een aantal archer eenheden die hij niet kon beschermen tegen mijn yari cav.
Meestal houden ze hun eigen cav in de buurt van hun cannons plus nog een extra speer eenheid waardoor ge niet in de buurt van zijn cannons raakt.
soms moet je al eens een unit opofferen
als je op het juiste moment kan chargeren en zo zijn canons kan uitschakelen en dan terugtrekken of aanval verder zetten en zo veel mogelijk slachtoffers maken. je cav unit verliezen voor een canon uit te schakelen kan zeker de moeite zijn
segaweek - All - GamersGate
Segaweek bij GamersGate. Zware kortingen!
Kunnen er problemen zijn met regional differences? Ik zit momenteel in de VS en met deze kortingen zou ik wel eens durven de shogun 2 te kopen, maar kan dit een probleem geven als ik thuis (in België) dit spel nog eens wil downloaden op mijn PC (tegenover nu op mijn laptop)?
Wat is volgens jullie de tofste clan om mee te spelen?
Ik vind Date best wel cool, gisteren campaign mee begonnen![]()
Meh, alle clans spelen hetzelfde![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)