Vind de weergaven van de natuur (bomen,vogels, beren, rivieren) minder.
Maar de seizoenen zijn wel prachtig uitgewerkt. Ook de overgang van winter->herst,...
De verscheidenheid in dit spel is groter dan Shogun2 vanilla. De campaign map is ook groter
Als je trouw blijft aan je zijde (imperial / shogunate) en je enkel op die specifieke eenheden gaat concentreren word het heel uitdagend.
Je kan wel als shogunate speler, line infantery maken (maar deze stellen dan niet veel voor als je die vergelijkt met de line infantery van de imperials.)
Ik vind die naval bombarments een zeer leuke en nuttige toevoeging. Je kan als je het ware de vijandige legers beetje bij beetje overhoop schieten vanuit de zee op de campaign map.
nuttig is dat je naval bombardment kunt inroepen tijdens een veldslag
(Er zit wel een timer op, dus je moet deels de positie van het vijandig leger kunnen voorspellen. Of je kan ze natuurlijk in de val lokken)
De speciale eenheden (ninja, geisha, ...) zijn nu belangrijker en sterker geworden op de campaign map (maar niet OP).
Voeg daarbij MODS die al zijn uitgekomen op Total War Center Forums - Powered by vBulletin.
Indien dit nog niet gepost is:
Een volledig schriftelijke uitwerking van shogun 2

LinkBack URL
About LinkBacks
)
Met citaat reageren
. 
. Geen navy, kan ook geen fatsoenlijk navy bouwen. Ze zijn constant met schepen mijn ports aan bombarderen en alles aan de kust. Mijn economie aan duigen. Dan op land hebk de oka hun provincies tot 2 herleid. Nu zijn er veel rebelions in mijn noordelijke provincies